Novotel szykuje się do startu z nowym filmem Disneya i Pixara „BUZZ ASTRAL” – an
Novotel, we współpracy z Disneyem i Pixarem, ogłasza międzygalaktyczną kampanię z okazji premiery nowego filmu „Buzz Astral”, która potrwa całe lato i wystartowała 16 czerwca. Nowy film animowany, który wszedł do kin 17 czerwca, przedstawia historię i przygody bohaterskiego strażnika kosmosu, Buzza Astrala. Z tej okazji Novotel w ponad 50 krajach biorących udział w kampanii przygotował atrakcje i niespodzianki inspirowane filmem dla gości. Podobna współpraca zaowocowała już sukcesem podczas premiery filmów Disneya i Pixara - Naprzód, Co w duszy gra oraz Luca.
Cieszymy się, że możemy zaoferować gościom odwiedzającym nasze hotele dodatkowe wrażenia z pobytu powiązane z najnowszym filmem Buzz Astral – podkreśla Nadège Keryhuel, Global Vice President Midscale Brands w Accor. – Disney i Pixar po raz kolejny stworzyły magiczną historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy – zarówno w kosmosie, jak i na Ziemi. Przygotowanie do wyprawy, chęć eksploracji, odkrycia celu czy pokonywanie różnych trudności – to wszystko niezapomniane części z każdej podróży. W Novotel chcemy sprawić, by nasi goście cieszyli się wyjazdem i jak najlepiej wykorzystali wspólnie spędzony czas.
W ramach współpracy Novotel z Disneyem i Pixarem, wybrane hotele marki zaoferują rodzinom szereg atrakcji „nie z tej ziemi”. Na dzieci czekają zestawy kolorowanek, gier i naklejek, a także gwiezdny projektor dostępny na życzenie, który odmieni hotelowy pokój w przestrzeń kosmiczną. Co więcej, każdy otrzyma specjalną kartę pokładową, która umożliwi wyruszenie w specjalną misję lub wspólne zdjęcia ze strażnikiem kosmosu dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości w strefach przygotowanych w hotelowych lobby.
Nieograniczony zasięg kampanii filmu „Buzz Astral” przeniesie się także do mediów społecznościowych, gdzie każdy miłośnik filmu stanie przed szansą wygrania rodzinnego pobytu w hotelu Novotel w Londynie. Nie zabraknie atrakcji takich jak m.in. rozmowa z astronautą, sesja skoków ze spadochronem czy rekonstruowanie rakiety kosmicznej.
Uczestnicy lifestylowego programu ALL - Accor Live Limitless w wybranych placówkach będą mogli wymienić Rewards Points na rodzinny pobyt z pakietem atrakcji o tematyce kosmicznej. Co więcej, goście niektórych hoteli Novotel uzyskają też dostęp do prywatnego pokazu filmu Buzz Astral, co z pewnością zachwyci całą rodzinę.
Mamy nadzieję, że dzięki kampanii Buzz Astral oraz ekscytującym wrażeniom, jakie przygotowaliśmy w naszych hotelach, rodzinne wyjazdy staną się jeszcze bardziej ekscytujące i na długo zapadną wszystkim w pamięć – dodaje Keryhuel.
W ramach kampanii marka Novotel przygotowała specjalny pokaz filmu „Buzz Astral” połączony z atrakcjami dla dzieci w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów, influencerzy i blogerzy oraz znane osobistości ze świata filmu i małego ekranu.
Novotel od dawna zachęca do pobytu w hotelach rodziny z dziećmi, które są dla marki jedną z najważniejszych grup gości. Otrzymują w dniu wyjazdu drobne upominki, a dzieci poniżej 16 lat (maksymalnie dwójka) mają bezpłatny nocleg i śniadanie oraz możliwość rezerwacji drugiego pokoju za pół ceny. Co więcej, rodziny wymeldowujące się w niedzielę mogą ponadto nacieszyć się spokojnym dniem dzięki opcji późnego wyjazdu o 17:00 (w zależności od dostępności miejsc). Zyskują w ten sposób jeszcze więcej czasu na skorzystanie z rozmaitych rozrywek i miejsc zabaw przeznaczonych dla dzieci ze wszystkich grup wiekowych.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd
Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Motoryzacja
Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.