Komunikaty PR

Nowa akcja Ziko Dermo - Prezentownik pełen próbek, porad i świątecznych wskazówe

2024-10-21  |  11:00
Biuro prasowe

W drogeriach Ziko Dermo można wziąć udział w nowej, wyjątkowej akcji - Prezentownik „24-dniowy program pielęgnacyjny”. W drogeriach można odebrać swój Prezentownik ze specjalnym planem pielęgnacyjnym wypełniony poradami, próbkami, specjalnymi kuponami rabatowymi oraz wskazówkami, jaki prezent wybrać dla siebie lub bliskich.

Święta są czasem niezwykłym, pełnym uroku, ale to również czas relaksu, odpoczynku i poświęcenia się przyjemności oraz skupieniu na sobie. W szczególności, kiedy pogoda za oknem nie dopisuje, a obniżająca się temperatura może mieć niekorzystny wpływ na naszą skórę. Jej odpowiednie nawilżenie i codzienna pielęgnacja mogą pomóc naszej skórze zachować odpowiedni wygląd i stan. Dlatego w tym okresie w szczególności pamiętajmy o odpowiedniej pielęgnacji, żeby nasza skóra mogła w pełni cieszyć się świąteczną aurą i dobrze wyglądać.

Nowy projekt na wielkie potrzeby

Nowy projekt drogerii ma na celu zachęcenie do pielęgnacji oraz zadbanie o siebie holistycznie dzięki wyjątkowym poradom i inspiracjom pielęgnacyjnym. Ziko Dermo wie, jak ważne jest to, żeby dać skórze odpowiednią ochronę, pielęgnacje i ukojenie. Nasza skóra po dniu codziennych zmagań zasługuje na to, co najlepsze. Z tego powodu powstał Prezentownik – nowa akcja, dzięki której Klienci będą mogli przetestować wiele kosmetyków przeznaczonych do twarzy, ciała czy włosów, które będą znajdowały się wewnątrz Prezentownika. Doradzi w wyborze świątecznych prezentów oraz podzieli sięunikatowymi rabatami i zniżkami do wykorzystania w drogeriach Ziko Dermo.

Co znajdziemy wewnątrz Prezentownika? 

- 24-dniowy program pielęgnacyjny z próbkami i miniproduktami, które pomogą dać odetchnąć Twojej skórze i zadbają o nią w sezonie zimowym,

- kompleksowy poradnik z przepisami na pielęgnacyjne rytuały,

- wskazówki pomocne w wyborze świątecznych prezentów,

- wyjątkowe rabaty do wykorzystania w drogeriach stacjonarnych.

Co zrobić, żeby otrzymać Prezentownik z 24-dniowym programem pielęgnacyjnym? 

Nic prostszego – wystarczy wejść na stronę zikodermo.pl, zarejestrować się lub zalogować do Ziko Klubu, wybrać jedną z wielu dostępnych drogerii stacjonarnych, w której chce się odebrać Prezentownik i odebrać unikalny kod pozwalający na jego odbiór. Następnie w jednej z wybranych drogerii dokonać zakupu za min. 10 zł z użyciem Karty Ziko Klub i okazać kod dermokonsultantce, która wręczy Prezentownik. 

Prezentownik od Ziko Dermo z pewnością będzie niezastąpiony, podczas gdy temperatura gwałtownie się zmienia, a skóra wymaga odpowiedniej ochrony.

Prezentownik stworzony z myślą o tobie i bliskich

Warte odnotowania jest to, że dla Ziko Dermo to już kolejna taka akcja, którą organizuje dla swoich Klientów z myślą o szerokim działaniu proedukacyjnym i pielęgnacji. Dzięki nim Klienci mogą przetestować dermokosmetyki od światowych i polskich marek oraz sposoby na pielęgnacje skóry, ciała, twarzy oraz włosów. Ziko Dermo od wielu lat niesie ze sobą przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym doborze preparatów oraz odpowiedniej i regularnej pielęgnacji. Fachowa pomoc w postaci wykwalifikowanego personelu zawsze służy ekspercką radą i pomocą. 

Zapraszamy wszystkich Klientów do wzięcia udziału w akcji. Prezentownik z 24-dniowym programem pielęgnacyjnym od Ziko Dermo ułatwi Wam wybór prezentu, zadba o Was i zrelaksuje, a także będzie Waszym przewodnikiem podczas codziennych rytuałów pielęgnacyjnych w nadchodzące mroźne,zimowe wieczory.

Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie SOFTSWISS wspiera Różowy Październik – inicjatywę, która jednoczy pracowników w Biuro prasowe
2024-10-21 | 11:00

SOFTSWISS wspiera Różowy Październik – inicjatywę, która jednoczy pracowników w

SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna z biurami w Warszawie i Poznaniu, po raz drugi wzięła udział w globalnej inicjatywie Pink October (Różowy Październik), której
Zdrowie Kiedy choroba może zabrać płodność, warto zabezpieczyć ją na przyszłość
2024-10-18 | 19:00

Kiedy choroba może zabrać płodność, warto zabezpieczyć ją na przyszłość

Warszawa, 18 października 2024 r. Kiedy choroba może zabrać płodność, warto zabezpieczyć ją na przyszłość.   Zabezpieczenie płodności żeńskiej i męskiej polega na
Zdrowie Różowy październik czas start! Ruszyła akcja Przymierz się do samobadania
2024-10-18 | 15:45

Różowy październik czas start! Ruszyła akcja Przymierz się do samobadania

Już po raz drugi organizatorzy kampanii „Wylecz raka piersi HER2+”[1] we współpracy z marką modową H&M ruszają z akcją „Przymierz się do samobadania”. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Transport

Przyszłość motoryzacji to niekoniecznie auta bateryjne. Zainteresowanie kierowców mniejsze niż oczekiwane

W 2023 roku w Unii Europejskiej zarejestrowano 1,5 mln nowych elektrycznych samochodów osobowych zasilanych wyłącznie akumulatorem. Łącznie jest ich już 4,5 mln, wciąż jednak to zaledwie 1,7 proc. wszystkich samochodów w UE. – Widać, że upowszechnianie samochodów bateryjnych nie odbędzie się tak szybko, jak jeszcze kilka lat temu się wydawało. Podstawowy problem dotyczy ceny pojazdów – ocenia prof. dr hab. Wojciech Paprocki ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. To może oznaczać konieczność weryfikacji unijnych planów elektryfikacji transportu.

Media

Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas

Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.