Nowa akcja Ziko Dermo - Prezentownik pełen próbek, porad i świątecznych wskazówe
W drogeriach Ziko Dermo można wziąć udział w nowej, wyjątkowej akcji - Prezentownik „24-dniowy program pielęgnacyjny”. W drogeriach można odebrać swój Prezentownik ze specjalnym planem pielęgnacyjnym wypełniony poradami, próbkami, specjalnymi kuponami rabatowymi oraz wskazówkami, jaki prezent wybrać dla siebie lub bliskich.
Święta są czasem niezwykłym, pełnym uroku, ale to również czas relaksu, odpoczynku i poświęcenia się przyjemności oraz skupieniu na sobie. W szczególności, kiedy pogoda za oknem nie dopisuje, a obniżająca się temperatura może mieć niekorzystny wpływ na naszą skórę. Jej odpowiednie nawilżenie i codzienna pielęgnacja mogą pomóc naszej skórze zachować odpowiedni wygląd i stan. Dlatego w tym okresie w szczególności pamiętajmy o odpowiedniej pielęgnacji, żeby nasza skóra mogła w pełni cieszyć się świąteczną aurą i dobrze wyglądać.
Nowy projekt na wielkie potrzeby
Nowy projekt drogerii ma na celu zachęcenie do pielęgnacji oraz zadbanie o siebie holistycznie dzięki wyjątkowym poradom i inspiracjom pielęgnacyjnym. Ziko Dermo wie, jak ważne jest to, żeby dać skórze odpowiednią ochronę, pielęgnacje i ukojenie. Nasza skóra po dniu codziennych zmagań zasługuje na to, co najlepsze. Z tego powodu powstał Prezentownik – nowa akcja, dzięki której Klienci będą mogli przetestować wiele kosmetyków przeznaczonych do twarzy, ciała czy włosów, które będą znajdowały się wewnątrz Prezentownika. Doradzi w wyborze świątecznych prezentów oraz podzieli sięunikatowymi rabatami i zniżkami do wykorzystania w drogeriach Ziko Dermo.
Co znajdziemy wewnątrz Prezentownika?
- 24-dniowy program pielęgnacyjny z próbkami i miniproduktami, które pomogą dać odetchnąć Twojej skórze i zadbają o nią w sezonie zimowym,
- kompleksowy poradnik z przepisami na pielęgnacyjne rytuały,
- wskazówki pomocne w wyborze świątecznych prezentów,
- wyjątkowe rabaty do wykorzystania w drogeriach stacjonarnych.
Co zrobić, żeby otrzymać Prezentownik z 24-dniowym programem pielęgnacyjnym?
Nic prostszego – wystarczy wejść na stronę zikodermo.pl, zarejestrować się lub zalogować do Ziko Klubu, wybrać jedną z wielu dostępnych drogerii stacjonarnych, w której chce się odebrać Prezentownik i odebrać unikalny kod pozwalający na jego odbiór. Następnie w jednej z wybranych drogerii dokonać zakupu za min. 10 zł z użyciem Karty Ziko Klub i okazać kod dermokonsultantce, która wręczy Prezentownik.
Prezentownik od Ziko Dermo z pewnością będzie niezastąpiony, podczas gdy temperatura gwałtownie się zmienia, a skóra wymaga odpowiedniej ochrony.
Prezentownik stworzony z myślą o tobie i bliskich
Warte odnotowania jest to, że dla Ziko Dermo to już kolejna taka akcja, którą organizuje dla swoich Klientów z myślą o szerokim działaniu proedukacyjnym i pielęgnacji. Dzięki nim Klienci mogą przetestować dermokosmetyki od światowych i polskich marek oraz sposoby na pielęgnacje skóry, ciała, twarzy oraz włosów. Ziko Dermo od wielu lat niesie ze sobą przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym doborze preparatów oraz odpowiedniej i regularnej pielęgnacji. Fachowa pomoc w postaci wykwalifikowanego personelu zawsze służy ekspercką radą i pomocą.
Zapraszamy wszystkich Klientów do wzięcia udziału w akcji. Prezentownik z 24-dniowym programem pielęgnacyjnym od Ziko Dermo ułatwi Wam wybór prezentu, zadba o Was i zrelaksuje, a także będzie Waszym przewodnikiem podczas codziennych rytuałów pielęgnacyjnych w nadchodzące mroźne,zimowe wieczory.
Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.