Nowa kampania Alpro: smak, produkty roślinne i Rozkoszny w rolach głównych
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału[1], wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni digitalowej oraz OOH (out of home), zaś jej głównym bohaterem jest twórca kulinarny oraz autor książek z przepisami – Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny.
W ramach kampanii promowane są napoje roślinne Alpro oraz roślinne alternatywy dla jogurtu typu skyr. Jej twórcy podkreślają, że włączenie roślinnych alternatyw dla nabiału jest dobrym sposobem na urozmaicenie diety, który nie wpływa negatywnie na jej walory smakowe. Alpro udowadnia, że dieta fleksitariańska może być pyszna i wartościowa. Wdrożenie produktów roślinnych do codziennego menu to także doskonały sposób na jego urozmaicenie.
Smak w centrum uwagi
Kampania skupia się na smaku i rozkoszowaniu się nim. Alpro wraz z Rozkosznym pokazuje, że dieta fleksitariańska jest pyszna i dla każdego. Nie trzeba być wegetarianinem lub weganinem, aby do diety włączyć roślinne produkty Alpro i cieszyć się ich smakiem.
Kluczowym elementem komunikacji jest współpraca z twórcą kulinarnym Rozkosznym, który bazując na produktach Alpro, przygotował trzy przepisy. Zostaną one opublikowane na blogu twórcy, a także w mediach społecznościowych, tj. Facebooku, Instagramie, TikToku oraz w serwisie Youtube. Dwa z przepisów dostępne są również na stronie internetowej Alpro. Jednym z nich jest Baskijski Skyrnik Mango, czyli nowa odsłona przepisu na sernik baskijski, z którego słynie Rozkoszny. Co ciekawe, w przepisie ser został zastąpiony roślinnym produktem Alpro w stylu skyr Mango, co udowadnia, że tradycyjne dania w roślinnej wersji to ciekawa i przede wszystkim pyszna opcja! Reels na Instagramie twórcy z właśnie tym przepisem cieszy się ogromną popularnością – tydzień po publikacji został wyświetlony 1,4 mln razy i zyskał ponad 28 tys. polubień!
Przepisy będą publikowane na profilach Rozkosznego co dwa tygodnie, począwszy od początku września do października. W ten twórca sposób nie tylko zachęci swoich obserwatorów do używania produktów roślinnych na co dzień, ale też pokaże łatwość przyrządzania dań z ich wykorzystaniem. W ramach działań przygotowano również spoty promujące produkty Alpro, które będzie można zobaczyć w kanałach digital.
Istotną częścią kampanii są również nośniki OOH (reklamy zewnętrzne). We wrześniu pojawi się ponad 400 nośników na terenie Warszawy, w lokalizacjach takich jak np. tunel pod Marszałkowską, przy ul. Czerniakowskiej, al. Prymasa Tysiąclecia czy al. Wilanowskiej.
Dla każdego coś roślinnego
Alpro, zachęcając do odkrywania świata roślinnych alternatyw dla nabiału podkreśla, że produkty, które już teraz zyskują coraz większą popularność, są doskonałym wyborem nie tylko dla wegan i wegetarian, ale dla wszystkich tych, którzy chcą urozmaicić swoją dietę w pyszny sposób. Jak wynika z danych z czerwca br., asortyment z tej kategorii był obecny w prawie 4,8 mln gospodarstw domowych[2]. Wartość jego sprzedaży rok do roku wzrosła zaś o 10,1% w porównaniu do analogicznego okresu rok temu[3].
Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej odpowiedzialna jest agencja Stor9 oraz dom produkcyjny 9Production. Zakup mediów należał do kompetencji Essence Mediacom.
[1] Danone za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Indeks spożywczy), Udziały wartościowe i wolumenowe w % w okresie Tydzień 1-Tydzień 30 2024, Kategoria: Produkty roślinne z wyłączeniem Marek Własnych sieci detalicznych - napoje roślinne i roślinne alternatywy dla jogurtów, deserów i śmietan, segmenty zdefiniowane przez Danone (Prawa autorskie © 2024, NielsenIQ).
[2] GFK, Panel Gospodarstw Domowych, penetracja produktów roślinnych w okresie sierpień-lipiec 2024.
[3] Danone za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Indeks spożywczy), Zmiana sprzedaży wartościowej i wolumenowej w % w okresie Tydzień 1-Tydzień 30 2023 i odpowiednio Tydzień 1-Tydzień 30 2024, Kategoria: Produkty roślinne - napoje roślinne i roślinne alternatywy dla jogurtów, deserów i śmietan, segmenty zdefiniowane przez Danone (Prawa autorskie © 2024, NielsenIQ).
Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!
Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
Tancerka przyznaje, że jakiś czas temu odkryła swoją nową pasję i z przyjemnością próbuje sił w aktorstwie. Postanowiła zamienić parkiet taneczny na teatralną scenę i jak podkreśla, czuje się teraz bardziej swobodnie i ma większe pole do popisu, bo nie musi się sztywno trzymać określonej choreografii, tylko bazuje na swojej kreatywności. Anna Głogowska nie ukrywa, że na początku nie miała odwagi stanąć ramię w ramię z zawodowymi aktorami, ale przekonała się, że też ma talent i sporo do zaoferowania.
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Żywienie
Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.