Komunikaty PR

Nowa kampania Huawei promująca sklep AppGallery

2020-07-01  |  12:00
Biuro prasowe

90 dni darmowej muzyki w aplikacji Empik Music i rabaty w aplikacjach iTaxi, Hop.City i Traficar to elementy nowej kampanii Huawei promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Kampania 360 stopni, która ruszyła 1 lipca i potrwa przez cały miesiąc, prowadzona będzie w telewizji i kanałach digital – w tych ostatnich z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w Europie.

 

Kampania Huawei AppGallery będzie komunikować trzy kategorie tematyczne aplikacji dostępnych w AppGallery – rozrywka, zakupy i gry – co ma podkreślać różnorodną ofertę sklepu. Każda z kategorii tematycznych będzie komunikowana na przykładzie konkretnej aplikacji – w przypadku rozrywki jest to Empik Go, zakupów – Allegro, a gier – Top Speed. Kampania przynosi też atrakcyjne oferty dla osób, które pobiorą aplikacje iTaxi, Hop.City i Traficar, a także aplikację Empik Music.

Promocje, które ruszą 2 lipca, dedykowane są zarówno użytkownikom starszych urządzeń marki opartych na Google Mobile Services, jak i produktów nowej generacji opartych o Huawei Mobile Services, takich jak smartfony Huawei Mate 30 Pro, Mate Xs, P40, P40 Pro, P40 lite, P40 lite E oraz Y5p i Y6p, a także tablety MatePad Pro i MatePad T8.

Prezenty za pobranie Empik Music, iTaxi, Hop.City i Traficar z AppGallery

Użytkownicy, którzy chcą skorzystać z prezentów od Huawei, muszą pobrać aplikację ze sklepu AppGallery, zarejestrować się w niej oraz odebrać kod w sekcji „Prezenty” w AppGallery. W przypadku Empik Music użytkownicy otrzymują 90-dniowy dostęp do ulubionej muzyki. Czas na skorzystanie z promocji jest ograniczony i trwa do stycznia 2021 lub do wyczerpania puli kodów.

Osoby, które pobiorą z AppGallery aplikację Traficar, otrzymają 50 zł na pierwszy przejazd oraz 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym marki huawei.pl. Promocja potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.

Za pobranie aplikacji iTaxi ze sklepu AppGallery, użytkownik otrzyma 50% zniżki na przejazd, przy czym wartość zniżki nie może przekroczyć 10 zł. Promocja potrwa do końca sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.

W przypadku Hop.City, aplikacji do wypożyczania skuterów, Huawei oferuje prezent w postaci 20 minut darmowej jazdy. Promocja na Hop.City ważna jest do końca lipca lub do wyczerpania puli kodów.

Aktualne oferty i promocja dostępne dla użytkowników sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery znajdują się na dedykowanej stronie na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/.

 

Kampania Huawei AppGallery

Lipcowa kampania promująca AppGallery prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych (dwie wersje spotu, 15- i 30-sekundowa) i w kanałach digital.

 

- Budujemy kolejną silną markę, markę Huawei AppGallery. Zależy nam, by konsumenci usłyszeli o naszym sklepie z aplikacjami, poznali go, zajrzeli do niego i pobrali aplikacje – to scenariusz idealny. Aplikacjom w AppGallery często towarzyszą atrakcyjne oferty i prezenty, dedykowane właśnie nowym użytkownikom, dlatego w kampanii mocno akcentujemy konsumenckie korzyści. Komunikujemy także nasze najnowsze urządzenia, które wyróżniają się na rynku jakością i innowacjami, szczególnie w kwestii fotografii mobilnej - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska. W spotach telewizyjnych pojawiają się aplikacje dostępne w AppGallery, m. in. AutoMapa, Allegro, Empik Go, Empik Music, iTaxi, Top Speed i SkyCash.

 

W kanałach digital ważnym punktem kampanii będzie wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, które rozpocznie cykl filmów promujących różne kategorie tematyczne aplikacji. Będą one publikowane na kanałach social media Huawei.

Kampania będzie również komunikowana na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku.

 

Link do spotu telewizyjnego: https://youtu.be/gMVO0Ag3xGE

Link do spotu z Robertem Lewandowskim: https://youtu.be/fkFieK46CyI

Link do filmu promującego Empik Go: https://youtu.be/3fEr2O_GMXw

Link do spotu promującego Allegro: https://youtu.be/IyE9JT0gKG0

Link do spotu promującego Top Speed: https://youtu.be/f6IbV2itat8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok Biuro prasowe
2024-09-26 | 12:00

Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok

Allyz od Allianz Partners to wygodna aplikacja mobilna i internetowa, oferująca wsparcie w kluczowych obszarach życia takich jak podróże, dom, mobilność oraz cyberopieka.
IT i technologie Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet
2024-09-20 | 11:26

Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet

Technologia i moda coraz częściej idą w parze. Jednym z najlepszych przykładów tego trendu są mobilne słuchawki douszne, które łączą w sobie zaawansowaną technologię z
IT i technologie Gratka dla fanów Hunt Together! Gra będzie dostępna w bibliotece Meta Quest+
2024-09-19 | 10:00

Gratka dla fanów Hunt Together! Gra będzie dostępna w bibliotece Meta Quest+

Już 1 października br. mrożąca krew w żyłach rozgrywka, w której gracze wcielą się w rolę Ducha lub nieustraszonego Łowcy, pojawi się w prestiżowej, słynącej z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.