Komunikaty PR

Nowa kolekcja Salted Carmel od Miloo Home

2020-09-23  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.2 MB )

Pozbawiona przytłaczających zdobień, za to prezentująca bogactwo naturalnych materiałów, obłych form, subtelnych barw i zróżnicowanych faktur – linia Salted Caramel skradnie serca nie tylko łasuchów, uwiedzionych słodko-słoną nazwą kolekcji, ale wszystkich, którzy we wnętrzach chcieliby zbudować atmosferę ciepła i relaksu, podszytą nutą luksusu. Bo nowa propozycja marki to prosty przepis na przestrzeń, do której chciałoby się wracać, gdzie oprócz mebli i dodatków znajdzie się też miejsce na bycie razem. Tak po prostu.

 

Słodka klasyka…

Ta nigdy się nie starzeje. Odporna na przemijające mody, pozwala stworzyć wnętrza przytulne, a jednocześnie pełne konsekwentnej elegancji. To właśnie niezawodna tradycja wzornicza ubrana w ponadczasowe formy, szlachetne materiały i subtelne, ręcznie wykonane detale stała się motywem przewodnim linii Salted Caramel. Rozbielone brązy, delikatne szarości i rozgrzewające nuty ochry, kurkumy czy wreszcie słonego karmelu śmiało wyeksponowano tu na tapicerowanych meblach i dodatkach. Wygodne sofy, stylowe narożniki, kubełkowe krzesła i fotele stanowią idealną bazę aranżacji tyle nowoczesnych, co i funkcjonalnych. Ich głębokie, komfortowe siedziska wykonane z bawełny lub mieszanki bawełny i lnu będą gwarancją niczym niezakłóconego wypoczynku – czy to podczas oglądania ulubionych filmów czy długich wieczorów spędzonych z przyjaciółmi przy naszym  jadalnianym stole. W trakcie spotkań z bliskimi niezawodne okażą się też stoliki kawowe i boczne z blatem wykonanym z majestatycznego marmuru lub wzorzystego agatu. Wsparte na stalowych lub miedzianych nogach będą smakowitym kąskiem dla entuzjastów oryginalnego designu. Podobnie jak komody Perlato – proste w formie, ale zaprojektowane i wykonane z dbałością o każdy szczegół. Zdobione misternymi, ręcznie wykonanymi mozaikami, podkreślającymi ich unikatowość.

 

… w niebanalnej odsłonie

Prawdziwa siła aranżacji spod znaku Salted Carmel tkwi jednak w nieszablonowych dodatkach. To one stanowią kompozycyjną kropkę nad i wprowadzając do wnętrz harmonię, ale i dodając charakteru. Miękkie bawełniane pledy i koce o subtelnej kolorystyce zachwycą wzorniczym nawiązaniem do dalekiej północy, niezawodnie spełniając swą rolę w chłodne jesienne i zimowe wieczory. W sukurs przyjdą im, niezastąpione w budowaniu przytulnej atmosfery, lampy i żyrandole. Delikatny strumień światła przedostający się przez klasyczną formę abażurów podkreśli szlachetne detale i sprawi, że będą stanowiły prawdziwą ozdobę domowej przestrzeni, bez względu na porę dnia. Tym samym odkrywając ukryte piękno szklanych mis Carmen Lava czy kryształowych elementów ramek i świeczników. A jeśli wciąż czujemy niedosyt aranżacyjnych błyskotek, w kolekcji Miloo Home znajdziemy też bogaty wybór luster i rysunków na szkle – efektownie odbijających światło, tak cenne w czasie, gdy każdy promień słońca jest na wagę złota.

 Linia Salted Carmel to seria zaprojektowana z myślą, o prawdziwych smakoszach najwyższej klasy światowego designu. Jej stylistyczna spójność i zachwycająca konsekwencja w doborze najlepszych materiałów sprawia, że odnajdzie się w każdym wnętrzu, w którym prym wiedzie zgrabne połączeni eleganckiej estetyki i pełnego komfortu.

Meble z kolekcji Salted Caramel dostępne są na www.miloohome.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.