Nowa odsłona kawiarni So Coffee w Poznań Plaza
Klienci Poznań Plaza mogą cieszyć się smakiem doskonałej kawy w unowocześnionym lokalu So Coffee. Nowa odsłona kawiarni to efekt rebrandingu i odświeżania wizerunku marki pod hasłem „Wiele smaków – jedno So Coffee”.
Dzięki szerokiej ofercie, w So Coffee każdy znajdzie coś dla siebie. Dla smakoszy kawy przygotowana została specjalna mieszanka wyselekcjonowanych ziaren arabiki i robusty, która zapewnia idealną konsystencję, odpowiedni poziom kwasowości oraz efekt jedwabistej cremy. Zaangażowanie baristów sprawia, że każda filiżanka kawy trafiająca w ręce gości cechuje się najwyższą jakością.
W swoim menu kawiarnia posiada także świeżo wyciskane soki 100%, lody z własnej manufaktury, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i wrapy przygotowywane na miejscu.
Odnowiona wersja lokalu znajduje się na parterze Poznań. Do dyspozycji gości są 72 miejsca siedzące. Znakiem rozpoznawczym kawiarni są pastelowe kolory, stylowe oświetlenie i szlachetne, ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień). Ciekawym elementem wystroju jest też zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.
Serdecznie zapraszamy na chwilę przyjemności do So Coffee, a także do odwiedzin pozostałych sklepów i punktów usługowych Poznań Plaza!
So Coffee
So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni należąca do grupy Lagardère Travel Retail. Już od 2012 roku podąża za ludźmi, ich smakami i potrzebami. Globalna marka, której kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee to miejsce pełne smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla miejscowej społeczności.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.