Komunikaty PR

Nowa seria toreb i etui na laptop Hama Classy. Styl i użyteczność

2022-05-06  |  13:06

To już kolejne modele toreb na ramię od niemieckiego producenta. Są przeznaczone zarówno dla płci pięknej, jak i panów. Czym charakteryzują się nowości w portfolio firmy Hama? Wzrok przyciąga na pewno wyjątkowa stylistyka, kłaniająca się klasyce z głęboką czernią w roli głównej. Poddana starannej obróbce syntetyczna skóra z lekką podszewką z delikatnie połyskującego materiału skutecznie imituje zamsz. Z kolei wyściełane wnętrze zapewnia niezawodną ochronę w czasie transportu laptopa. Zapomnijmy o ryzyku zadrapania czy uszkodzenia powierzchni urządzenia.

W środku głównej kieszeni każdej z toreb znajdziemy dodatkową przegródkę na tablet o przekątnej ekranu – w zależności od konkretnej wersji - od 11 do 12,9 cala. Dodatkowe gadżety bez problemu pomieścimy w dużej przegrodzie z tyłu. Struktura organizera wewnątrz z klarownymi podziałkami torby ułatwia przejrzyste przechowywanie akcesoriów. Nie mogło tu też oczywiście zabraknąć taśmy na rzep do mocowania przenośnego komputera. Użyteczność zwiększa też obecność dwóch przednich kieszeni.

Dla wygody noszenia sprzętu w torbach Classy producent pomyślał także o odpinanym pasku na ramię z regulacją długości i uchwytach do przenoszenia.

Sugerowana cena detaliczna za torbę Hama Classy kształtuje się następująco:

  • model męski dla laptopów o przekątnej ekranu 13,3-14,1 cala: 199 zł
  • model męski dla laptopów o ekranie do 15,6 cala: 219 zł
  • model damski dla laptopów o ekranie 13,3-14,1 cali: 209 zł
  • model damski dla laptopów o ekranie do 15,6 cala: 249 zł

W ofercie znajdziemy jeszcze dwa modele czarnego etui do notebooka z linii Classy. I tutaj odpowiednio koszt wersji dla przekątnej ekranu 13,3-14,1 cala to 79,90 zł, a wersję dla ekranu do 15,6 cala wyceniono na około 89,90 zł.

W każdym przypadku możemy liczyć na dwuletnią gwarancję producenta.

Wszystkie szczegóły na temat nowych toreb i etui poznamy na stronie https://hamamobile.pl.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.