Nowe bezprzewodowe słuchawki Panasonic RB-HF630B
Dzięki zastosowaniu technologii XBS, użytkownicy mogą cieszyć się mocnym, energetyzującym basem, a imponująca 72-godzinna żywotność baterii gwarantuje nieprzerwane słuchanie. Odtwarzanie muzyki jest płynne dzięki Bluetooth 5.3, który obsługuje również funkcję połączeń wielopunktowych, co umożliwia podłączenie dwóch urządzeń Bluetooth jednocześnie.
- Wygodne dopasowanie
- 72-godzinna żywotność baterii
- Technologia XBS zapewniająca wzmocnione basy
- Lekkość – waga słuchawek wynosi zaledwie 140 gramów
- Bezprzewodowe połączenie Bluetooth 5.3
- Redukcja szumów otoczenia (ENC)
Do 72 godzin pracy baterii
Słuchawki RB-HF630B oferują imponujący 72-godzinny czas pracy baterii, dzięki czemu użytkownikom
nie skończy się energia podczas słuchania ulubionych utworów. Słuchawki można łatwo naładować przy pomocy dołączonego kabla USB-C, a zaledwie 15 minut szybkiego ładowania zapewnia do 6 godzin odtwarzania.
Wygodna konstrukcja: Słuchawki douszne stworzone z myślą o komforcie
Słuchawki RB-HF630B zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie użytkowania. Wyposażone
są w wyściełany pałąk oraz obracane nauszniki, co zapewnia wygodne dopasowanie. Ta ergonomiczna konstrukcja umożliwia słuchanie muzyki w pełnym komforcie, jednocześnie blokując hałas zewnętrzny i nie zakłócając spokoju otoczenia.
Mocniejsze basy z technologia XBS: Wzmocnij rytm
Dzięki technologii XBS i 30-milimetrowym przetwornikom z magnesami neodymowymi słuchawki RB-HF630B zapewniają czysty dźwięk ze wzmocnionym basem. Ta dodatkowa głębia ożywia muzykę, sprawiając, że nogi same zaczynają poruszać się w rytm muzyki.
Ultralekki styl: Słuchawki o klasycznym wyglądzie
Ważące zaledwie 140 gramów słuchawki RB-HF630B są niezwykle lekkie, dzięki temu niemal nie odczuwamy ich wagi. Dostępne w kolorze białym, niebieskim i czarnym, słuchawki te łączą styl z funkcjonalnością.
Bezprzewodowe połączenie Bluetooth 5.3: Odetnij kabel i zyskaj wolność
Dzięki Bluetooth 5.3 słuchawki RB-HF630B oferują płynną łączność bezprzewodową, umożliwiając szybkie i łatwe połączenie z telefonami komórkowymi oraz innymi inteligentnymi urządzeniami. Najnowsza technologia Bluetooth obsługuje również funkcję połączeń wielopunktowych, umożliwiając użytkownikom łączenie się z dwoma urządzeniami jednocześnie.
Twój głos zostanie usłyszany: Redukcja szumów otoczenia (ENC)
Technologia Environmental Noise Cancelling (ENC) poprawia czystość głosu podczas połączeń, sprawiając,
że komunikacja jest bezproblemowa nawet w głośnym otoczeniu. Ponadto, użytkownicy mogą korzystać z funkcji asystenta głosowego dostępnej w smartfonach, do wybierania muzyki, regulowania głośności czy płynnego wykonywania połączeń telefonicznych.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.