Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały
Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały
Poszukujesz rzetelnych informacji, danych, zdjęć, czy wypowiedzi eksperckich? A może jesteś osobą odpowiedzialną za przygotowywanie contentu? Wszystko, czego potrzebujesz znajdziesz w Centrum Prasowym firmy ROCKWOOL Polska. Nowe Centrum Prasowe zostało stworzone z myślą nie tylko o dziennikarzach, ale również wszystkich osobach zainteresowanych działalnością firmy ROCKWOOL Polska.
Pisząc artykuły czy przygotowując dziś materiały na stronę bardzo często brakuje nam czasu, jak również informacji, gdzie znajdziemy wiarygodne i interesujące nas dane i treści. Nowy portal wychodzi naprzeciw wspomnianym wyzwaniom, dając dostęp do fachowej i rzetelnej informacji, skracając jednocześnie czas jaki poświęcamy na poszukiwanie ich.
Jakie informacje znajdą się w nowym Centrum Prasowym?
Nowe Centrum Prasowe to obszerna baza informacji, zarówno dla dziennikarzy, jak i dla każdej osoby, która jest zainteresowana tematyką efektywności energetycznej, smogu, bezpieczeństwa pożarowego, remontu i budowy domu czy działalności firmy ROCKWOOL Polska.
Główne atuty nowego portalu to bogata tematyka branżowa, obejmująca m.in. takie zagadnienia, jak:
- efektywność energetyczna - jak ocieplić dom, jakie płyną z tego korzyści, zarówno dla indywidualnego odbiorcy, jak też dla samorządów, czy całego kraju. Jakie są programy wsparcia efektywności energetycznej czy redukcji smogu?
- bezpieczeństwo pożarowe budynków, aspekty prawne z tym związane oraz aktualne wymagania i normy w tym zakresie;
- informacje z zakresu projektowania oraz budownictwa, w tym związane z tematyką akustyki, fizyki budowli, czy ochrony przeciwpożarowej;
- wiadomości na temat produktów, rozwiązań, aplikacji oraz korzyści wynikających
z zastosowania konkretnych materiałów; - porady z zakresu ocieplenia, a także inspiracje i dobre praktyki
- działania firmy i informacje korporacyjne;
Portal obejmuje m.in. takie zagadnienia oraz materiały, jak:
- artykuły branżowe - doskonałe źródło wiedzy dla profesjonalistów i osób spoza branży;
- poradniki, które wesprą współpracowników, partnerów oraz klientów w codziennej pracy - na każdym jej etapie;
- materiały do pobrania - zarówno informacje techniczne, jak i ogólne, które będzie można zachować na swoim dysku;
- zdjęcia do pobrania - dziennikarze oraz osoby zainteresowane, będą mogli pobrać zdjęcia w dobrej rozdzielczości, obrazujące poruszaną tematykę;
- wypowiedzi ekspertów - wypowiedzi komentarze bieżące do sytuacji w budownictwie, rozwiązań technicznych, problemów i wyzwań w budownictwie.
W jaki sposób korzystać z nowego Centrum Prasowego?
Niezaprzeczalnym atutem nowego Centrum Prasowego jest częsta aktualizacja treści
w nim zawartych.Przedstawiciele mediów, mają również możliwość zamówienia konkretnych materiałów, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
Aby skorzystać z nowego Centrum Prasowego, wystarczy dostęp do Internetu. Artykuły i pliki, posortowane tematycznie, można odczytać online lub pobrać i zapisać na swoim dysku.
Newsletter kluczem do aktualnych informacji
Ponieważ, zazwyczaj doba jest za krótka, i nie zawsze znajdzie się czas, aby surfować po Internecie, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera. Dzięki temu wszelkie, najświeższe i sprawdzone informacje, komentarze i artykuły, będą trafiać bezpośrednio na maila.
Wielość treści i plików, ich usystematyzowanie oraz wsparcie ze strony ROCKWOOL Polska sprawią, że nowe Centrum Prasowe stanie się dla wszystkich wygodnym, ciekawym, a co najważniejsze, rzetelnym narzędziem do pracy.
O ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.:
Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy 2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.
Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.
Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań.
Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.
Tomasz Weber
Dział Komunikacji Marketingowej & PR ROCKWOOL Polska
tel.: 603 051 631
tomasz.weber@rockwool.com
ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.
ul. Kwiatowa 14,
66-131 Cigacice, Polska
T (48) 68 385 02 50
E rockwool@rockwool.pl

Husqvarna prezentuje przełomowe pilarki łańcuchowe dla profesjonalistów

Czy dobrze rozumiesz oznaczenia na kartonach na mleko czy soki?

Pomagaj, biegając! Znamy datę startu zapisów do Poland Business Run 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.