Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały
Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały
Poszukujesz rzetelnych informacji, danych, zdjęć, czy wypowiedzi eksperckich? A może jesteś osobą odpowiedzialną za przygotowywanie contentu? Wszystko, czego potrzebujesz znajdziesz w Centrum Prasowym firmy ROCKWOOL Polska. Nowe Centrum Prasowe zostało stworzone z myślą nie tylko o dziennikarzach, ale również wszystkich osobach zainteresowanych działalnością firmy ROCKWOOL Polska.
Pisząc artykuły czy przygotowując dziś materiały na stronę bardzo często brakuje nam czasu, jak również informacji, gdzie znajdziemy wiarygodne i interesujące nas dane i treści. Nowy portal wychodzi naprzeciw wspomnianym wyzwaniom, dając dostęp do fachowej i rzetelnej informacji, skracając jednocześnie czas jaki poświęcamy na poszukiwanie ich.
Jakie informacje znajdą się w nowym Centrum Prasowym?
Nowe Centrum Prasowe to obszerna baza informacji, zarówno dla dziennikarzy, jak i dla każdej osoby, która jest zainteresowana tematyką efektywności energetycznej, smogu, bezpieczeństwa pożarowego, remontu i budowy domu czy działalności firmy ROCKWOOL Polska.
Główne atuty nowego portalu to bogata tematyka branżowa, obejmująca m.in. takie zagadnienia, jak:
- efektywność energetyczna - jak ocieplić dom, jakie płyną z tego korzyści, zarówno dla indywidualnego odbiorcy, jak też dla samorządów, czy całego kraju. Jakie są programy wsparcia efektywności energetycznej czy redukcji smogu?
- bezpieczeństwo pożarowe budynków, aspekty prawne z tym związane oraz aktualne wymagania i normy w tym zakresie;
- informacje z zakresu projektowania oraz budownictwa, w tym związane z tematyką akustyki, fizyki budowli, czy ochrony przeciwpożarowej;
- wiadomości na temat produktów, rozwiązań, aplikacji oraz korzyści wynikających
z zastosowania konkretnych materiałów; - porady z zakresu ocieplenia, a także inspiracje i dobre praktyki
- działania firmy i informacje korporacyjne;
Portal obejmuje m.in. takie zagadnienia oraz materiały, jak:
- artykuły branżowe - doskonałe źródło wiedzy dla profesjonalistów i osób spoza branży;
- poradniki, które wesprą współpracowników, partnerów oraz klientów w codziennej pracy - na każdym jej etapie;
- materiały do pobrania - zarówno informacje techniczne, jak i ogólne, które będzie można zachować na swoim dysku;
- zdjęcia do pobrania - dziennikarze oraz osoby zainteresowane, będą mogli pobrać zdjęcia w dobrej rozdzielczości, obrazujące poruszaną tematykę;
- wypowiedzi ekspertów - wypowiedzi komentarze bieżące do sytuacji w budownictwie, rozwiązań technicznych, problemów i wyzwań w budownictwie.
W jaki sposób korzystać z nowego Centrum Prasowego?
Niezaprzeczalnym atutem nowego Centrum Prasowego jest częsta aktualizacja treści
w nim zawartych.Przedstawiciele mediów, mają również możliwość zamówienia konkretnych materiałów, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
Aby skorzystać z nowego Centrum Prasowego, wystarczy dostęp do Internetu. Artykuły i pliki, posortowane tematycznie, można odczytać online lub pobrać i zapisać na swoim dysku.
Newsletter kluczem do aktualnych informacji
Ponieważ, zazwyczaj doba jest za krótka, i nie zawsze znajdzie się czas, aby surfować po Internecie, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera. Dzięki temu wszelkie, najświeższe i sprawdzone informacje, komentarze i artykuły, będą trafiać bezpośrednio na maila.
Wielość treści i plików, ich usystematyzowanie oraz wsparcie ze strony ROCKWOOL Polska sprawią, że nowe Centrum Prasowe stanie się dla wszystkich wygodnym, ciekawym, a co najważniejsze, rzetelnym narzędziem do pracy.
O ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.:
Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy 2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.
Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.
Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań.
Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.
Tomasz Weber
Dział Komunikacji Marketingowej & PR ROCKWOOL Polska
tel.: 603 051 631
tomasz.weber@rockwool.com
ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.
ul. Kwiatowa 14,
66-131 Cigacice, Polska
T (48) 68 385 02 50
E rockwool@rockwool.pl
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kąpiel noworodka - o czym trzeba pamiętać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.