Nowe ekologiczne farby Tikkurila Nature
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila wprowadza nową ekologiczną linię farb o jakości premium – Tikkurila Nature – która pozwala uzyskać niezwykle eleganckie, aksamitne wykończenie ścian i sufitów z poszanowaniem zasobów naturalnych Ziemi. Innowacyjna receptura, wykorzystująca substancje roślinne, zapewnia jednoczenie najwyższą funkcjonalność pomalowanych powierzchni, m.in. w zakresie trwałości oraz odporności za zabrudzenia i szorowanie. W ramach nowej linii dostępna jest farba w wersji białej - Tikkurila Optiva White oraz farby Tikkurila Optiva Nature, które można barwić na ponad 13 tys. odcieni. Wszystkie produkty sprzedawane są w opakowaniach wyprodukowanych w co najmniej 64% z plastiku pochodzącego z recyklingu. Ich przyjazność ludziom i środowisku potwierdzają liczne certyfikaty, m.in. Ecolabel i rekomendacja PTA.
Tikkurila Optiva Natura oraz Tikkurila Nature White to wodorozcieńczalne farby najnowszej generacji, wyprodukowane na bazie składników pochodzenia roślinnego*, niewykorzystywanych do produkcji żywności, dzięki czemu zmniejszone zostało zużycie surowców nieodnawialnych. Innowacyjna receptura farby pozwoliła jednocześnie uzyskać najwyższą jakość farb w zakresie estetycznym i funkcjonalnym. Zapewniają one piękne, jednolite wykończenie oraz trwałość koloru i powłoki przez wiele lat. Pomalowane nimi powierzchnie są odporne na plamy i zabrudzenia oraz posiadają najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro.
Farby Tikkurila Optiva Nature oraz Tikkurila Nature White posiadają certyfikat ekologiczny Ecolabel i są produktami rekomendowanymi przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Spełniają jednocześnie normy ekologicznych certyfikacji BREEAM i LEED oraz międzynarodowej klasyfikacji M1 dla niskoemisyjnych materiałów budowlanych. Są również zgodne z rozporządzeniem parlamentu europejskiego REACH, którego celem jest zapewnienie wysokiego poziomu ochrony zdrowia i środowiska.
- Tikkurila jest od lat pionierem w tworzeniu rozwiązań ekologicznych w branży. Idea troski o środowisko i zdrowie ludzi oraz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju jest wpisane w DNA naszej działalności. Systematycznie wdrażamy innowacje branżowe, które udowadniają, że można tworzyć piękne wnętrza i dbać o estetykę wokół domu, wykorzystując produkty wytwarzane z poszanowaniem zasobów naszej planety i zdrowia ludzi. Takie również są nasze najnowsze farby Tikkurila Nature, które dowodzą, że nie trzeba szukać kompromisów, lecz można cieszyć się najwyższą jakością, jednocześnie dbając o nasze wspólny dom, Ziemię – komentuje Marta Chowańczak, Kierownik Marki Tikkurila.
Więcej informacji nt. produktów Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Mniej znaczy więcej – odkrywamy minimalistyczny styl w łazience
Postaw na światło w pomieszczeniu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak: Nasza kolejna podróż będzie znowu do Azji. Ale tym razem będziemy mieli gdzie spać i nie będziemy łapać stopa
Mimo że ta konkretna wyprawa do Azji to nie był luksusowy wyjazd z szeroką paletą wygód i atrakcji, to jednak Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak będą ją długo wspominać. Uczestnicy reality show TVN-u co prawda przyznają, że na miejscu szczególnie brakowało im normalnej łazienki i dobrego jedzenia bez grama cukru, to jednak w tych ekstremalnych warunkach jeszcze lepiej się poznali i przekonali, że mogą na siebie liczyć w każdych okolicznościach.
Konsument
Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem
Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.
Psychologia
Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej
Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.