Komunikaty PR

Nowe kierownictwo w zakładzie produkcyjnym Agrii Polska

2024-08-30  |  10:00
Biuro prasowe

Od 1 sierpnia Mariusz Górecki objął stanowisko Dyrektora Produkcji Nasiennej i Nawozów Dolistnych Agrii Polska w Aleksandrowie Kujawskim. Jego awans jest wynikiem rozbudowy istniejącego kompleksu produkcyjnego o nowoczesną fabrykę nawozów dolistnych foliQ.

Mariusz Górecki dołączył do Agrii Polska w grudniu 2021 roku, pełniąc funkcję Kierownika Produkcji Nasiennej. Przez prawie trzy lata skutecznie i profesjonalnie realizował powierzone mu zadania. Jako osoba od najmłodszych lat związana z rolnictwem, doskonale rozumie potrzeby rolników i koncentruje się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań.

- Rozwój kompleksu produkcyjnego Agrii Polska otwiera przed nami nowe możliwości. Dzięki synergii oferowanych usług możemy nie tylko zoptymalizować koszty, ale także doskonalić i rozszerzać ofertę zgodnie z wymaganiami rynku. Działając lokalnie, możemy efektywniej monitorować proces produkcji i lepiej odpowiadać na potrzeby rolników – mówi nowy Dyrektor Produkcji Kompleksu Produkcyjnego Agrii Polska, komentując nadchodzące wyzwania.

Awans Mariusza Góreckiego zbiega się z intensywnym rozwojem Agrii Polska na rynku krajowym. Otwarcie w maju br. nowoczesnej fabryki nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim stanowi znaczący krok w umacnianiu marki własnej. Utworzony kompleks stwarza także nowe możliwości dla produkcji wysokiej jakości materiału siewnego marki Nasiona Dalgety. Dzięki wsparciu zaawansowanego zaplecza laboratoryjnego, Agrii Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich rolników, dostarczając im stabilne, jakościowe i niezawodne środki do uprawy roślin.

O Agrii Polska:

Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Spółka posiada dwie marki własne Nasiona Dalgety i nawozy dolistne foliQ. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.