Komunikaty PR

Nowe kolory umywalki Ipalyss

2021-02-22  |  21:15
Biuro prasowe
Do pobrania Ipalyss ( 0.36 MB )

W historii marki Ideal Standard kolor zawsze odgrywał istotną rolę. Opracowując nową gamę kolorystyczną umywalek IPALYSS Ludovica i Roberto Palomba stworzyli kreatywną paletę kolorów, w której przeszłość harmonijnie splata się z przyszłością.

Aktualna gama wykończeń umywalki IPALYSS to dwanaście fascynujących kolorów, w tym aż dziesięć nowych. Wśród nowości są m in. Błyszcząca Czerń, Kaszmir, Szałwia, Granat, Błyszcząca Biel i Jedwabna Biel. Całość tworzy kompletną, inspirującą paletę, która pozwoli każdemu użytkownikowi na swobodę twórczej ekspresji w aranżacji wnętrz.
Część kolorów nawiązuje do tych zastosowanych w historycznych projektach Ideal Standard, inne są zupełnie nowe i doskonale komponują się z modnymi współcześnie materiałami, takimi jak marmur i kamień.

Oprócz gamy kolorystycznej producent poszerzył również gamę rozmiarów i kształtów umywalek IPALYSS. Teraz w kolekcji dostępne są:

- umywalki nablatowe, prostokątne 80 cm, 65 cm i 55 cm w wersjach z otworem i bez otworu na baterię oraz z przelewem i bez przelewu,

- umywalka nablatowa owalna 40 cm i 60 cm bez otworu przelewowego i bez otworu na baterię.

 

IPALYSS to unikalna estetycznie umywalka Ideal Standard o ultracienkich 3,5 mm rantach. Lekka konstrukcja jest zasługą nowego ceramicznego materiału o nazwie Diamatec, który jest kompozycją wysokiej jakości składników w tym m.in. tlenku glinu (Al2O3) znanego ze swojej twardości i wytrzymałości oraz szamotu, który zapobiega pękaniu i dodaje wytrzymałości strukturze materiału.
 

 

 

 


IPALYSS łączy w sobie to, co najlepsze: ekstremalną wytrzymałość oraz delikatną, cienką linię. Dlatego wykorzystywany jest w projektach, gdzie najważniejszymi właściwościami umywalki jest trwałość, jakość oraz estetyczna unikatowość.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.