Nowe opakowanie, to samo chrupanie!
Marka kultowych wafli Familijne, jak co roku, postanowiła rozpieścić nas niepowtarzalnym, wakacyjnym smakiem. Już latem w sklepach będzie można kupić uwielbiane przez Polaków wafelki o smaku Malina & Mascarpone. To jednak niejedyna nowość jaka czeka na fanów chrupiących słodkości. Zmianie uległa szata graficzna opakowań, które teraz odznaczają się nowoczesnym i minimalistycznych wyglądem.
Poczuj owocowy smak wakacji!
Na wielbicieli wafli numer 1 w Polsce, które świetnie sprawdzą się zarówno jako przekąska do chrupania solo jak i dzielenia się nimi z najbliższymi, czeka niespodzianka. Na sklepowe półki powracają limitowane Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone. To niezwykłe połączenie smaków z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom słodyczy i lekkich przekąsek. Znajdziemy tu zarówno delikatny, malinowy mus, kremowy serek mascarpone, jak i intensywnie kruchy wafelek.
Produkt świetnie wkomponuje się w atmosferę letnich spotkań towarzyskich oraz będzie idealnym dodatkiem do kawy czy herbaty, podawanej na zimo lub ciepło.
„Mus je schrupać… z nowej paczki!”
To jednak nie koniec nowości jakie przygotowała marka! Familijne Klasyczne i Familijne Gofrowe dostępne są w nowoczesnych, minimalistycznych opakowaniach. Czytelny logotyp, wyraźna komunikacja żółtego familijnego koloru, a także radosne, ciepłe barwy sprawią, że jeszcze łatwiej można odnaleźć je na sklepowych półkach.
Redesign został wsparty szeroko zakroją kampanią digitalową prowadzoną pod hasłem „Nowe opakowanie, to samo chrupanie!”. Spoty z doskonale znanymi konsumentom rysunkowymi postaciami niedźwiedzia, wróbelka i dinozaura można oglądać w telewizji, YouTube oraz na platformach VOD od 13 maja br.
https://www.familijne.pl/
Producent: Colian sp. z o.o.
Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone 140 g, sugerowana cena detaliczna 5,25 zł/ szt.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.