Komunikaty PR

Nowe salony i moc aktywności w trudnym czasie – Domoteka podsumowuje rok

2021-01-14  |  11:00
Biuro prasowe

Rok 2020 zaskoczył wszystkich. Wymagał elastycznego funkcjonowania w kontekście restrykcji, a także podejmowania nietypowych kroków. Domoteka maksymalnie wykorzystała ten czas. Grono najemców stale się powiększało – nowe salony zajęły powierzchnię blisko 1100 metrów kwadratowych. Działalność stacjonarną uzupełniały też zróżnicowane aktywności online. Dzięki temu Domoteka w kolejny rok wkracza z dumą i optymizmem, nie zwalniając tempa.

Witając 2020 rok, nikt nie spodziewał się, co on przyniesie. A zaskoczeń było mnóstwo – zwłaszcza w związku z pandemią, czyli sytuacją, z którą współcześnie jeszcze się nie mierzyliśmy. W tym trudnym czasie dobrze odnalazły się głównie firmy elastyczne oraz otwarte na rozwiązania, jakie zapewnia świat online. To zresztą właśnie w nim spędziliśmy mnóstwo czasu w 2020 roku. Domoteka w pełni wykorzystała te możliwości, konsekwentnie rozwijając przy tym swoją ofertę stacjonarną. – Rok 2020 nikogo nie oszczędzał, jednak dzięki kreatywności, elastyczności i poszukiwaniu nowych dróg Domoteka zdobyła cenne doświadczenia. Czujemy się silniejsi, jeszcze bardziej zmotywowani do tego, by oferować klientom zarówno design najwyższej jakości, jak i inspiracje wnętrzarskie oraz nowatorskie narzędzia online. Ani na moment nie zwalniamy kroku – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Nowe miejsca inspiracji

25 lutego, jeszcze przed wiosennym lockdownem, w Domotece otworzył się pierwszy w Warszawie stacjonarny salon Dekoria – jednej z najbardziej znanych i cenionych polskich firm z branży dekoracji wnętrz. Klienci zyskali moc inspiracji w postaci pomieszczeń zaaranżowanych zgodnie z najnowszymi trendami. Do tego doszły wygodne narzędzia, takie jak ekrany dotykowe pozwalające lepiej poznać ofertę marki oraz infokioski do indywidualnych konfiguracji produktów. Oferta Dekorii to m.in. kilkaset rodzajów tkanin, a także meble, dekoracje okienne, ozdobne poduszki, pościel, obrusy czy lampy. Salon w Domotece zajmuje powierzchnię ponad 850 metrów kwadratowych.

Po weekendzie majowym, kiedy na nowo otworzyły się placówki handlowe, Domoteka przygotowała liczne niespodzianki dla klientów. Jedną z nich była przestrzeń coworkingowa Domospace pełniąca trzy funkcje: strefy wypoczynku, twórczej pracy oraz inspiracji. Nowe miejsce powstało z myślą m.in. o klientach odwiedzających Domotekę oraz o architektach wnętrz. W części do pracy mogą oni spokojnie omówić projekt, opracować plan zakupowy czy wybrać pasujące elementy wystroju. Z kolei najemcy Domoteki zyskali przestrzeń do organizowania spotkań biznesowych.

Oprócz Domospace na odwiedzających czekał również nowy interaktywny kiosk informacyjny Wayfinder pozwalający lepiej zapoznać się z planem Domoteki, a także dowiedzieć się o aktualnych promocjach w salonach. Domoteka przeszła również rewitalizację. Przeprowadzono malowanie korytarzy i remont toalet w nowoczesnym i eleganckim stylu, wymieniono lampy w częściach wspólnych i holu głównym oraz wprowadzono nowe oznakowanie kierunkowe. Inna nowość to odświeżona strefa rodzinna (pokój rodzica i dziecka).

Mocne zakończenie roku przyniósł grudzień, kiedy w Domotece zadebiutował pierwszy w Polsce salon włoskiej marki Zuliani Arredi (powierzchnia 92 metrów kwadratowych). W jej ofercie można wyróżnić dwa kierunki stylistyczne: nowoczesny, a także klasyczny, nawiązujący do stylów historycznych z regionu Wenecji i Florencji. Osoby zainteresowane włoskim wzornictwem mogą je zatem odkrywać w wielu ciekawych aspektach. Również w grudniu odwiedzających powitał powiększony salon mebli kuchennych Nolte w odświeżonej formule i nowej lokalizacji – na parterze Domoteki (powierzchnia 140 metrów kwadratowych). Zaprezentowane są w nim rozbudowane ekspozycje, które do tej pory cieszyły się dużym uznaniem klientów, uzupełnione sporą listą nowości.

Rok 2020 zaowocował także podpisaniem umów na nowy lokal Dion oraz showroom Rolf Benz. Dzięki temu już przygotowano solidny grunt pod dalszy rozwój oferty, jaki czeka na klientów w bieżącym roku.

Aktywności online i wsparcie dla najemców

W związku z trudną sytuacją najemców, którzy okresowo nie mogli prowadzić sprzedaży stacjonarnej, Domoteka podjęła stosowne działania, by udzielić im wsparcia. Klienci mogli więc zdalnie kontaktować się z najemcami i ekspertami wybranych salonów, a także korzystać tą drogą ze wskazówek m.in. w zakresie doboru idealnych mebli oraz wyposażenia wnętrz. Jeszcze wiosną uruchomiono też wygodne narzędzie 3D online dla klientów, które pozwala włączyć meble z oferty Domoteki w aranżację domu, mieszkania czy biura, tak aby sprawdzić, jak prezentują się w danej przestrzeni i czy pasują do niej kolorystycznie.

Sztuka i fotografia

Ciepłe miesiące przyniosły dwie wystawy w Domotece. 2 lipca odbył się wernisaż otwierający wystawę malarstwa „Yes Art”, na której prezentowano obrazy trzech zdolnych artystek z grupy 3xA: Anety Gwóźdź, Aleksandry Hajdas-Rutkowskiej oraz Aleksandry Wiszniewskiej. Dzieła eksplorowały złożony świat kobiety, a także codzienność pełną wszelkich holizmów, takich jak celebrytoholizm, zakupoholizm, konsumpcjonizm i narcyzm. Nie tylko zachwycały formą i pomysłowością, lecz także stanowiły gotowy element wysmakowanego wnętrza. Obrazy były też oferowane w sprzedaży po bardzo atrakcyjnych cenach.

Z kolei 17 września zorganizowano wernisaż wystawy #NoBeautyInPlastic, prezentujący fotografie Daniela Petryczkiewicza. Projekt zwracał uwagę na problem zanieczyszczenia środowiska plastikiem, stanowiącym symbol dzisiejszego świata konsumpcji – jednorazowości i żądzy ciągłego wzrostu, prowadzących nas na skraj katastrofy klimatycznej. Zaproszeni goście, w tym przedstawiciele mediów, blogerzy, aktywiści i osoby zainteresowane ekologią, mieli okazję poznać kulisy powstawania projektu i idee, które za nim stoją, a także porozmawiać z twórcą prac. Prezentacji fotografii towarzyszył więc ważny aspekt edukacyjny, a Domoteka aktywnie włączyła się w działania proekologiczne.

Trudny 2020 rok przyniósł wiele wyzwań, ale też sukcesów. Dzięki temu Domoteka, wzbogacona o cenne doświadczenia, z optymizmem i zapałem do pracy spogląda w 2021 rok – pełen szans i jeszcze nieodkrytych możliwości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.