Komunikaty PR

Nowe salony i moc aktywności w trudnym czasie – Domoteka podsumowuje rok

2021-01-14  |  11:00
Biuro prasowe

Rok 2020 zaskoczył wszystkich. Wymagał elastycznego funkcjonowania w kontekście restrykcji, a także podejmowania nietypowych kroków. Domoteka maksymalnie wykorzystała ten czas. Grono najemców stale się powiększało – nowe salony zajęły powierzchnię blisko 1100 metrów kwadratowych. Działalność stacjonarną uzupełniały też zróżnicowane aktywności online. Dzięki temu Domoteka w kolejny rok wkracza z dumą i optymizmem, nie zwalniając tempa.

Witając 2020 rok, nikt nie spodziewał się, co on przyniesie. A zaskoczeń było mnóstwo – zwłaszcza w związku z pandemią, czyli sytuacją, z którą współcześnie jeszcze się nie mierzyliśmy. W tym trudnym czasie dobrze odnalazły się głównie firmy elastyczne oraz otwarte na rozwiązania, jakie zapewnia świat online. To zresztą właśnie w nim spędziliśmy mnóstwo czasu w 2020 roku. Domoteka w pełni wykorzystała te możliwości, konsekwentnie rozwijając przy tym swoją ofertę stacjonarną. – Rok 2020 nikogo nie oszczędzał, jednak dzięki kreatywności, elastyczności i poszukiwaniu nowych dróg Domoteka zdobyła cenne doświadczenia. Czujemy się silniejsi, jeszcze bardziej zmotywowani do tego, by oferować klientom zarówno design najwyższej jakości, jak i inspiracje wnętrzarskie oraz nowatorskie narzędzia online. Ani na moment nie zwalniamy kroku – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Nowe miejsca inspiracji

25 lutego, jeszcze przed wiosennym lockdownem, w Domotece otworzył się pierwszy w Warszawie stacjonarny salon Dekoria – jednej z najbardziej znanych i cenionych polskich firm z branży dekoracji wnętrz. Klienci zyskali moc inspiracji w postaci pomieszczeń zaaranżowanych zgodnie z najnowszymi trendami. Do tego doszły wygodne narzędzia, takie jak ekrany dotykowe pozwalające lepiej poznać ofertę marki oraz infokioski do indywidualnych konfiguracji produktów. Oferta Dekorii to m.in. kilkaset rodzajów tkanin, a także meble, dekoracje okienne, ozdobne poduszki, pościel, obrusy czy lampy. Salon w Domotece zajmuje powierzchnię ponad 850 metrów kwadratowych.

Po weekendzie majowym, kiedy na nowo otworzyły się placówki handlowe, Domoteka przygotowała liczne niespodzianki dla klientów. Jedną z nich była przestrzeń coworkingowa Domospace pełniąca trzy funkcje: strefy wypoczynku, twórczej pracy oraz inspiracji. Nowe miejsce powstało z myślą m.in. o klientach odwiedzających Domotekę oraz o architektach wnętrz. W części do pracy mogą oni spokojnie omówić projekt, opracować plan zakupowy czy wybrać pasujące elementy wystroju. Z kolei najemcy Domoteki zyskali przestrzeń do organizowania spotkań biznesowych.

Oprócz Domospace na odwiedzających czekał również nowy interaktywny kiosk informacyjny Wayfinder pozwalający lepiej zapoznać się z planem Domoteki, a także dowiedzieć się o aktualnych promocjach w salonach. Domoteka przeszła również rewitalizację. Przeprowadzono malowanie korytarzy i remont toalet w nowoczesnym i eleganckim stylu, wymieniono lampy w częściach wspólnych i holu głównym oraz wprowadzono nowe oznakowanie kierunkowe. Inna nowość to odświeżona strefa rodzinna (pokój rodzica i dziecka).

Mocne zakończenie roku przyniósł grudzień, kiedy w Domotece zadebiutował pierwszy w Polsce salon włoskiej marki Zuliani Arredi (powierzchnia 92 metrów kwadratowych). W jej ofercie można wyróżnić dwa kierunki stylistyczne: nowoczesny, a także klasyczny, nawiązujący do stylów historycznych z regionu Wenecji i Florencji. Osoby zainteresowane włoskim wzornictwem mogą je zatem odkrywać w wielu ciekawych aspektach. Również w grudniu odwiedzających powitał powiększony salon mebli kuchennych Nolte w odświeżonej formule i nowej lokalizacji – na parterze Domoteki (powierzchnia 140 metrów kwadratowych). Zaprezentowane są w nim rozbudowane ekspozycje, które do tej pory cieszyły się dużym uznaniem klientów, uzupełnione sporą listą nowości.

Rok 2020 zaowocował także podpisaniem umów na nowy lokal Dion oraz showroom Rolf Benz. Dzięki temu już przygotowano solidny grunt pod dalszy rozwój oferty, jaki czeka na klientów w bieżącym roku.

Aktywności online i wsparcie dla najemców

W związku z trudną sytuacją najemców, którzy okresowo nie mogli prowadzić sprzedaży stacjonarnej, Domoteka podjęła stosowne działania, by udzielić im wsparcia. Klienci mogli więc zdalnie kontaktować się z najemcami i ekspertami wybranych salonów, a także korzystać tą drogą ze wskazówek m.in. w zakresie doboru idealnych mebli oraz wyposażenia wnętrz. Jeszcze wiosną uruchomiono też wygodne narzędzie 3D online dla klientów, które pozwala włączyć meble z oferty Domoteki w aranżację domu, mieszkania czy biura, tak aby sprawdzić, jak prezentują się w danej przestrzeni i czy pasują do niej kolorystycznie.

Sztuka i fotografia

Ciepłe miesiące przyniosły dwie wystawy w Domotece. 2 lipca odbył się wernisaż otwierający wystawę malarstwa „Yes Art”, na której prezentowano obrazy trzech zdolnych artystek z grupy 3xA: Anety Gwóźdź, Aleksandry Hajdas-Rutkowskiej oraz Aleksandry Wiszniewskiej. Dzieła eksplorowały złożony świat kobiety, a także codzienność pełną wszelkich holizmów, takich jak celebrytoholizm, zakupoholizm, konsumpcjonizm i narcyzm. Nie tylko zachwycały formą i pomysłowością, lecz także stanowiły gotowy element wysmakowanego wnętrza. Obrazy były też oferowane w sprzedaży po bardzo atrakcyjnych cenach.

Z kolei 17 września zorganizowano wernisaż wystawy #NoBeautyInPlastic, prezentujący fotografie Daniela Petryczkiewicza. Projekt zwracał uwagę na problem zanieczyszczenia środowiska plastikiem, stanowiącym symbol dzisiejszego świata konsumpcji – jednorazowości i żądzy ciągłego wzrostu, prowadzących nas na skraj katastrofy klimatycznej. Zaproszeni goście, w tym przedstawiciele mediów, blogerzy, aktywiści i osoby zainteresowane ekologią, mieli okazję poznać kulisy powstawania projektu i idee, które za nim stoją, a także porozmawiać z twórcą prac. Prezentacji fotografii towarzyszył więc ważny aspekt edukacyjny, a Domoteka aktywnie włączyła się w działania proekologiczne.

Trudny 2020 rok przyniósł wiele wyzwań, ale też sukcesów. Dzięki temu Domoteka, wzbogacona o cenne doświadczenia, z optymizmem i zapałem do pracy spogląda w 2021 rok – pełen szans i jeszcze nieodkrytych możliwości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.