Komunikaty PR

Nowoczesne doświetlenie modułowymi świetlikami marki VELUX Commercial

2022-12-08  |  18:00

Projektując budynki w przestrzeni publicznej, nie możemy zapomnieć o dostępie do naturalnego światła – to jeden z ważniejszych czynników dla zdrowia i dobrego samopoczucia człowieka. Oprócz odpowiedniego doświetlania pomieszczeń, odpowiada za komfort pracy i energię. Dzięki nowoczesnym prefabrykowanym świetlikom modułowym VELUX Commercial nie tylko zapewnimy doskonałą ilość światła dziennego, ale także świeże powietrze do każdego rodzaju budynków przestrzeni publicznej. To innowacyjne rozwiązanie przeszklenia dachowego na polskim rynku.

System przeszkleń dachowych VELUX Commercial to nowatorska propozycja doświetlenia dziennego i wentylacji dla budynków publicznych, przemysłowych i komercyjnych. System charakteryzuje się prefabrykowanymi modułami, które możemy dowolnie konfigurować tak, aby jak najlepiej dopasować je do projektu dachu przestrzeni komercyjnej – od wąskiego korytarza do ogromnej hali przemysłowej o niestandardowej formie. Łatwy w montażu, zapewnia dużą ilość naturalnego światła oraz wentylację – umożliwiając ciągłą wymianę powietrza wewnątrz na świeże. Świetliki modułowe instaluje się za pomocą bezłącznikowej, niewidocznej konstrukcji: mogą one zastąpić obecne okna dachowe lub zostać zintegrowane z nowym projektem konstrukcyjnym budynku.

Najwyższa jakość modułów

Produkcja i łączenie prefabrykowanych modułowych przeszkleń odbywa się na jednej linii produkcyjnej, aby zachować jak najwyższe standardy, jakość i jednolitość poszczególnych elementów. Moduły wykonane są z pultrudowanego materiału kompozytowego, charakteryzującego się doskonałą stabilnością, sztywnością i odpornością na zginanie. Żywotność świetlików wynosi 30 lat. Każdy ze szklanych modułów posiada znak CE, gwarantujący produkt zgodny z dyrektywną Unii Europejskiej, jak również deklarację środowiskową EPD dla wyrobów budowlanych.

Gotowe świetliki dostarczane są do obiektu, gdzie mogą być prosto i szybko zamontowane z pomocą nowoczesnego systemu montażowego. Sama instalacja nie wymaga regulacji i obróbki produktu.

Nowoczesny wygląd

Świetliki dachowe VELUX Commercial zostały zaprojektowane wraz ze specjalistami z brytyjskiego biura architektonicznego Foster + Partners. Minimalizm, zrównoważony design, funkcjonalność, najwyższa dbałość o szczegóły i elastyczność – te cechy sprawiły, że modułowe przeszklenia dachowe mogą zostać użyte w budynkach użyteczności publicznej jako pojedynczy element dachu, jak i całe atrium. Do produkcji świetlików używa się niezwykle smukłych ram, zarówno do modułów stałych, jak i otwieranych. Dzięki temu cała konstrukcja wygląda elegancko, bez nieestetycznych wizualnie elementów jak łączenia czy siłowniki łańcuchowe.

Optymalizacja klimatu w pomieszczeniach

Oprócz stałego dostępu do naturalnego światła słonecznego VELUX Commercial oferuje szereg dodatków do przeszkleń modułowych, aby kontrolować i optymalizować tworzony wewnątrz budynków klimat. Dopasowane do potrzeb rolety przeciwsłoneczne chronią przestrzeń przed nadmiernym nagrzaniem oraz oślepieniem użytkowników, a wentylacja codzienna i oddymiająca zapewnia ciągły dostęp do świeżego powietrza, a także ograniczanie zbierającego się dymu w środku.

Dzięki prefabrykowanemu modułowemu systemowi szklenia VELUX Commercial zaprojektujemy komfortową, jasną przestrzeń we wszelkich budynkach publicznych, komercyjnych i przemysłowych, z troską o każdego użytkownika tworzonego wnętrza.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.