Komunikaty PR

Nowość: samooczyszczająca farba elewacyjna od Tikkurila

2021-09-22  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Tikkurila wprowadziła nowy produkt dla profesjonalistów – samooczyszczającą farbę do elewacji Tikkurila Finngard Silicone Clean. Dzięki bazie z żywicy silikonowej tworzy ona superhydrofobową powierzchnię, która skutecznie odpycha brud i wodę, utrzymując elewację czystą i suchą. Jest przy tym paroprzepuszczalna i odporna na glony, grzyby i pleśnie. W rezultacie, zapewnia utrzymanie budynku w wysokiej estetyce i czystości przez wiele lat. Dzięki szerokiej palecie ponad 700 barw umożliwia dobór koloru budynku w pełni odpowiadającego oczekiwaniom użytkowników.

Tikkurila Finngard Silicone Clean to wodorozcieńczalna farba elewacyjna z funkcją samooczyszczania, która skutecznie zapobiega osiadaniu zabrudzeń z powietrza na elewacji oraz chroni budynki przed wilgocią. Służy do malowania zewnętrznych powierzchni z betonu i z cementu i  jest szczególnie polecana do renowacyjnego oraz konserwacyjnego malowania elewacji w miejscach o dużym zanieczyszczeniu powietrza - w miastach lub na terenach przemysłowych. Tworzy paroprzepuszczalną powłokę umożliwiającą odprowadzanie wilgoci ze ściany oraz zapewnia podwójną ochronę powłoki przed glonami, grzybami i pleśnią – poprzez nieprzyczepną hydrofobową powłokę i jej odporność na wilgoć oraz dodatkowe profesjonalne zabezpieczenie chemiczne.

Pozwala na szybkie uzyskanie pięknego efektu, który utrzymuje się przez długie lata - dzięki krótkiemu czasowi schnięcia prace można przeprowadzić sprawnie, a kolor wybrać z palety aż 760 odcieni z wzornika Tikkurila Facade 760.

                                                         

Więcej informacji o nowej farbie elewacyjnej Tikkurila Finngard Silicone Clean można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/dla-profesjonalistow/produkty/tikkurila-finngard-silicone-clean

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.