Komunikaty PR

NOWOŚĆ AKPO WK-9 VENUS PRO – wyjątkowy produkt dla wyjątkowych osób

2021-06-10  |  12:07
Biuro prasowe

Wyjątkowy i niepowtarzalny, przy którym nikt nie przejdzie obojętnie. Tak można określić nowość od firmy AKPO- WK-9 Venus Pro. Kompilacja nowoczesności i oryginalności sprawia, że ten model będzie idealnym dopełnieniem nowatorskiego wnętrza kuchni.

Okap kominowy WK-9 Venus PRO jest modelem stworzonym dla wymagającego klienta. Inspiracją przy tworzeniu okapu było wyobrażenie wyjątkowej osoby. Tajemniczej, modnej, eleganckiej oraz niepowtarzalnej. Od której nie możesz oderwać wzroku, ale jednocześnie onieśmielającej.

Okapy AKPO są niewątpliwie praktycznymi oraz wielofunkcyjnymi urządzeniami, niezbędnymi w kuchni coraz częściej zaskakują nas walorami estetycznymi. Tak też było w tym przypadku. Czarny kolor szkła, podbije serca miłośników estetyki oraz klasyki. Czerń jest niczym kameleon, dopasowuje się do każdego wnętrza, a dodatek srebra daje efekt symbiozy kolorystycznej.

Należy zwrócić uwagę na wyposażenie okapu. Posiada on sterowanie dotykowe (za pomocą gestu) oraz za pomocą pilota. Jest to wygoda sama w sobie. Wydajność turbiny 450 m3/h zapewnia należytą, solidną wentylacje pomieszczenia. Jest to bardzo ważne szczególnie kiedy przygotowuje się kilka potraw w jednym czasie.

Oświetlenie liniowe led umożliwia podświetlenie całego pasma kuchenki. Dokładnie widać, co przygotowuje się w garnach, lecz to nie jedyny walor tego oświetlenia. Dodaje klimatu kuchni, a późna pora nie jest już wymówką do - nie gotowania.

WK-9 Venus Pro bliżej środowiska. Okap nie tylko jest energooszczędny lecz również ustawiany jest na czas. Można oszacować czas trwania i nie bać się, że zużyje więcej prądu niż to potrzebne!

Okap może pracować w 2 systemach – jako wyciąg bądź pochłaniacz.

Więcej na: www.akpo.pl

Szerokość: 60, 90 cm

Kolor: czarny

Wydajność nominalna turbiny: 450 m3/h

Oświetlenie liniowe LED (2,8 W)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.