NOWOŚĆ! Łatwy montaż przycisków spłukujących
Szybka, pozbawiona wyzwań instalacja systemów sanitarnych to dla każdego wykonawcy sprawa kluczowa. Korzyści jest wiele – oszczędność czasu, satysfakcja z pracy i efekt, który wprawi w zachwyt przyszłych użytkowników. Teraz, dzięki autorskiemu systemowi „easy fit” marki TECE, montaż przycisków staje się prosty jak nigdy dotąd!
System „easy fit” został zaprojektowany tak, aby ograniczyć do minimum zakres czynności niezbędnych do instalacji przycisków spłukujących. Aby prawidłowo zamontować płytkę montażową, wystarczą trzy proste kroki. Co istotne – wszystko odbywa się bez konieczności regulacji i dokonywania pomiarów.
Śruby wprowadzane są do otworów, dopychane, a następnie dokręcane. W ten sposób płytka montażowa zostaje trwale przymocowana do płytki maskującej spłuczki.
Popychacze wystarczy umieścić w otworach i przekręcić o 45º. Zaletą tego rozwiązania jest m.in. oszczędność czasu oraz łatwy, komfortowy montaż.
„Easy fit” znajduje zastosowanie w nowych spłuczkach Uni, Base oraz w przyciskach spłukujących, jak również w przypadku dotychczasowych modeli. Nie ma więc obawy, że nie będą kompatybilne z systemem.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.