Komunikaty PR

Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

2020-05-28  |  01:00
Biuro prasowe

Lody inspirowane pralinami Śliwka Nałęczowska, ciastkami Jeżyki oraz wafelkami Grześki szybko zdobyły uznanie konsumentów i trafiły do czołówki bestsellerów w swojej kategorii. Ich sukces sprawił, że firma Colian rozbudowała portfolio o familijne wersje tych produktów. 

 

Lody Śliwka Nałęczowska oferowane są już nie tylko na patyku. Marka wprowadziła na rynek rodzinne warianty – kubek 500 ml i opakowanie 900 ml, które pozwolą dłużej delektować się ulubionymi lodami o smaku popularnych pralin. Nowości to kremowe lody na bazie śmietanki ze śliwkami kandyzowanymi i kawałkami czekolady z sosem ze śliwek kandyzowanych. Nowe produkty z pewnością zostaną docenione nie tylko przez fanów kultowych pralin.

 

Familijnej odsłony doczekały się także lody Jeżyki - oryginalny smak najeżonego bakaliami ciasteczka przeniesiono prosto do opakowania o pojemności 900 ml. Jeżyki 900 ml to oparte na prawdziwej śmietance lody o smaku ciasteczkowym z sosem karmelowym, orzechami laskowymi, chrupkami ryżowymi oraz kawałkami mlecznej czekolady Goplana. Doskonałe jako poczęstunek dla bliskich i rodziny.

 

Grześki to kolejna zmrożona pozycja, która doczekała się większej gramatury. Kakaowe lody na bazie prawdziwej śmietanki z czekoladą i kawałkami chrupiących wafelków nawiązują do smaku popularnych wafelków Grześki. Stanowiące idealny mix chrupkości i delikatności, lody Grześki 900 ml to jeszcze więcej możliwości dzielenia się z bliskimi.

 

Lody Grześki 900 ml, Jeżyki 900 ml i Śliwka Nałęczowska 500 ml i 900 ml są już dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Wprowadzeniu nowych gramatur towarzyszą działania promocyjne w prasie handlowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Światowy Dzień Żywności. Sprawdź, jak przeciwdziałać marnowaniu jedzenia Biuro prasowe
2024-10-15 | 12:55

Światowy Dzień Żywności. Sprawdź, jak przeciwdziałać marnowaniu jedzenia

W Polsce co roku marnuje się 4,8 miliona ton żywności, z czego aż 60 proc. pochodzi z gospodarstw domowych. Z najnowszego raportu „Nie Marnuj Jedzenia 2023”, przygotowanego przez
Żywienie Makaron – szybki sposób na pyszny obiad z Czosnkiem białym konserwowym OLE!
2024-10-15 | 09:00

Makaron – szybki sposób na pyszny obiad z Czosnkiem białym konserwowym OLE!

Jesteś w ciągłym biegu i nie masz czasu na przygotowanie posiłku? Postaw na makaron i kilka sprawdzonych składników, a w kilka minut przygotujesz pyszne, sycące danie. Czosnek biały
Żywienie BRAK ZDJĘCIA
2024-10-11 | 01:00

Nowości - słodkości w KFC! KFC Pumpkin Spice Latte & Shake, Churros i Deluxe Ice

Długo wyczekiwane, najbardziej jesienne napoje zawitały do KFC! W menu pojawiły się KFC Pumpkin Spice Latte i KFC Pumpkin Spice Shake. Dla tych, którzy nie czują jeszcze tego klimatu, KFC przygotowało dwie ekstra pyszności na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.