Nowość: farba Tikkurila oczyszczająca powietrze we wnętrzach
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Na rynku pojawiła się najnowszej generacji farba Tikkurila Optiva Clean Air opracowana z wykorzystaniem innowacyjnej technologii oczyszczającej powietrze. Pozwala ona obniżyć poziom szkodliwych formaldehydów, które są obecne w materiałach znajdujących się we wnętrzach i poprawić klimat w pomieszczeniu. Jednocześnie dzięki najwyższej klasie zmywalności nowość Tikkurila umożliwia łatwe usuwanie nawet trudnych plam po winie, ketchupie, musztardzie czy śladów po markerach. Farba posiada m.in. certyfikat Ecolabel oraz rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Polecana jest więc nie tylko do sypialni i salonu, ale też do pokojów dziecięcych. Dzięki szerokiej palecie barw pomoże wykreować pełne kolorów, a przede wszystkim bezpieczne dla zdrowia wnętrza.
Każdy z nas chce oddychać czystym powietrzem. Niestety w czasach wszechobecnego smogu staje się ono luksusem. Problem złej jakości powietrza dotyczy nie tylko powietrza zewnętrznego. Okazuje się, że to właśnie w pomieszczeniach, w których spędzamy de facto zdecydowaną większość – bo aż 90% czasu - jest ono co najmniej pięć razy bardziej zanieczyszczone niż na zewnątrz. Winowajcą są m.in. formaldehydy, czyli bezbarwne, ale silnie aromatyczne substancje chemiczne, stosowane w materiałach budowlanych i w artykułach codziennego użytku, takich jak drewniane meble, dywany, klimatyzatory czy lodówki. Przez obecność w powietrzu we wnętrzach formaldehydy mogą powodować astmę i alergie, a także przyczyniać się do rozwoju chorób nowotworowych. Dlatego warto sięgnąć po nową farbę Tikkurila Optiva Clean Air, która dzięki innowacyjnej technologii spoiwa posiada zdolność wyłapywania szkodliwego formaldehydu i pozwala na uzyskanie lepszego klimatu w pomieszczeniu. W efekcie farba zmniejsza stężenie formaldehydu we wnętrzu, co potwierdzają badania przeprowadzone przez akredytowane niezależne laboratorium. Produkt posiada też certyfikat Eurofins Air Comfort Gold, co oznacza, że spełnia rygorystyczne kryteria dotyczące niskiej emisji lotnych związków organicznych.
Tikkurila Optiva Clean Air to nowa jakość powietrza w domu, ale też i stylowo wykończone wnętrza, które uwodzą głęboko matowymi kolorami. Farbę można zabarwić na ponad 13 tysięcy odcieni i cieszyć się pięknym efektem końcowym przez długi czas, bez obaw o nieestetyczne plamy czy zabrudzenia na ścianach. Farba posiada bowiem najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro. Jest też przyjazna dla zdrowia i środowiska, czego dowodem są liczne certyfikaty i rekomendacje, m.in. Ecolabel czy PTA.
Więcej informacji o najnowszej technologii Tikkurila oczyszczającej powietrze znajduje się na stronie https://tikkurila.pl/farby-dekoracyjne/produkty/tikkurila-optiva-clean-air.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.