Komunikaty PR

Nowość! Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg w nowym opakowaniu

2020-03-17  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Na rynku nie brakuje produktów spożywczych, które pod względem wizualnym prezentują się znakomicie. Jednak jeśli dodamy do tego atut w postaci wartości odżywczych, możemy mówić o propozycji kompletnej. Przykładem produktu, którego bogactwo witamin i mikroelementów idzie w parze z nowoczesnym designem jest Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg. Jego 150-gramowe opakowanie zyskało właśnie nową, odświeżoną szatę graficzną.

 

Marka Eisberg od lat przykłada dużą wagę do opakowań produktów, dbając o ich dopracowany i estetyczny design. W przypadku linii Green Gastro nie było inaczej - szaty graficzne przeszły gruntowny lifting. Dzięki temu idealnie wpisują się w obowiązujące trendy dotyczące projektowania opakowań. Po zastosowanej zmianie zyskaliśmy bardziej przejrzysty i czytelny projekt. Turkusowy pasek na brzegu folii wraz z całą paletą naturalnych zieleni dodatkowo wizualnie podkreślają i oddają zawartość. Ciekawym zabiegiem są elementy rysunkowe – szkice liści, nie pozostawiające wątpliwości co do kategorii produktowej z jaką mamy do czynienia. Jarmuż 150 g jest jedną z ośmiu propozycji z linii Green Gastro, która charakteryzuje się zwiększoną gramaturą – produkty występują bowiem w opakowaniach od 150 g do 500 g. Większe opakowania powstały głównie na potrzeby sektora HoReCa. Poza Jarmużem 150 g linia zawiera Sałatę lodową 150 g, a także sześć pozycji mieszanek sałat pakowanych po 500 g: Toscanę mix, Fitness mix, Bolero mix, Finezję mix, Salsę mix oraz Endivię mix.

 

O zdrowotnych właściwościach jarmużu wiedziano już w starożytności. W Polsce moda na jarmuż jest stosunkowo młoda. Mimo to, szybko zyskał rzeszę fanów - wszystko to zasługa jego niebanalnego smaku i łatwości łączenia z innymi produktami. Wzrost popularności jarmużu wynika również z prozdrowotnych właściwości - osoby regularnie spożywające jarmuż o wysokiej zawartości antyoksydantów, beta-karotenu oraz witaminy C, są w mniejszym stopniu narażone na choroby nowotworowe. Bardzo popularną formą podania są chipsy jarmużowe, które stanowią świetną alternatywę dla kupnych słonych przekąsek. Jeśli zaś zależy nam aby wydobyć z jarmużu jak najwięcej witamin i mikroelementów wykorzystajmy formę smoothie. Im dokładniej rozdrobnimy liście, tym więcej wartości odżywczych zostanie z nich uwolnionych. Warto pamiętać, że jarmuż z powodzeniem możemy także dusić, blanszować, smażyć, a także zapiekać.

 

Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg

Gramatura: 150 g

Sugerowana cena: ok. 5 zł

 

___________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.