Komunikaty PR

Nowość! Linia wegańskich soków i smoothies HPP marki Eisberg

2020-07-02  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Marka Eisberg nie przestaje zaskakiwać swoich Klientów. Niedługo po wprowadzeniu do oferty linii BIO sałat, przyszła kolej na następne nowości. Tym razem smakosze i zwolennicy zdrowego stylu życia mają okazję spróbować w 100% naturalnych, zimnotłoczonych i wegańskich soków oraz smoothies HPP.

Soczyste nowości

Tym, co niewątpliwie zasługuje na podkreślenie, jest technologia produkcji. Nowe soki oraz smoothies powstały bowiem w oparciu o nowoczesną metodę utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia – HPP. Jakie są jej zalety? Przede wszystkim tłoczone na zimno produkty, w odróżnieniu od tych poddanych pasteryzacji,  zachowują cenne witaminy, wartości odżywcze oraz walory smakowe. Są w 100% naturalne i lekkostrawne. Dodatkowo zastosowana nowoczesna technologia HPP ma wpływ na wydłużenie terminu przydatności do spożycia - soki i smoothies od Eisberga to gwarancja świeżości przez ponad 3 miesiące. Kolejną zaletą jest zachowanie bezpieczeństwa produktu, a także zredukowana liczba drobnoustrojów.

Soki i smoothies HPP marki Eisberg to wegańskie propozycje - ich skład stanowią mieszanki soków, przecierów owocowych i soków warzywnych. Wszystko na bazie specjalnie wyselekcjonowanych warzyw i owoców. Dostępne są w czterech zróżnicowanych wersjach smakowych. Do wyboru mamy dwa soki: Green i Orange oraz dwa smoothies: Purple i Tropical. Wszystkie produkty zamknięte są w ergonomicznych, estetycznych i nowoczesnych butelkach o pojemności 250 ml.

 

Soki i smoothies HPP marki Eisberg to prosty, a na dodatek smaczny sposób na dostarczenie organizmowi cennych witamin i minerałów. Bez konieczności zakupu dodatkowych sprzętów zyskujemy świeży, w 100% naturalny, tłoczony na zimno sok bądź smoothie. Dlatego też warto, by eliksiry zdrowia i młodości stały się codziennym elementem zbilansowanej diety. 

 

Soki i smoothies HPP marki Eisberg

Wersje smakowe:

Purple Smoothie - ekstrakt z guarany, przecier bananowy, przecier jabłkowy, przecier truskawkowy, przecier z borówek amerykańskich, przecier z czarnej porzeczki, sok jabłkowy

Green Juice - przecier jabłkowy, sok ananasowy, sok cytrynowy, sok z ogórków, sok z selera, sok ze szpinaku

Tropical Smoothie - przecier bananowy, przecier z mango, sok jabłkowy, sok z marakui

Orange Juice – sok pomarańczowy

Pojemność: 250 ml

 

 

___________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.