Komunikaty PR

Nowość! Linia wegańskich soków i smoothies HPP marki Eisberg

2020-07-02  |  10:10
Biuro prasowe

Marka Eisberg nie przestaje zaskakiwać swoich Klientów. Niedługo po wprowadzeniu do oferty linii BIO sałat, przyszła kolej na następne nowości. Tym razem smakosze i zwolennicy zdrowego stylu życia mają okazję spróbować w 100% naturalnych, zimnotłoczonych i wegańskich soków oraz smoothies HPP.

Soczyste nowości

Tym, co niewątpliwie zasługuje na podkreślenie, jest technologia produkcji. Nowe soki oraz smoothies powstały bowiem w oparciu o nowoczesną metodę utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia – HPP. Jakie są jej zalety? Przede wszystkim tłoczone na zimno produkty, w odróżnieniu od tych poddanych pasteryzacji,  zachowują cenne witaminy, wartości odżywcze oraz walory smakowe. Są w 100% naturalne i lekkostrawne. Dodatkowo zastosowana nowoczesna technologia HPP ma wpływ na wydłużenie terminu przydatności do spożycia - soki i smoothies od Eisberga to gwarancja świeżości przez ponad 3 miesiące. Kolejną zaletą jest zachowanie bezpieczeństwa produktu, a także zredukowana liczba drobnoustrojów.

Soki i smoothies HPP marki Eisberg to wegańskie propozycje - ich skład stanowią mieszanki soków, przecierów owocowych i soków warzywnych. Wszystko na bazie specjalnie wyselekcjonowanych warzyw i owoców. Dostępne są w czterech zróżnicowanych wersjach smakowych. Do wyboru mamy dwa soki: Green i Orange oraz dwa smoothies: Purple i Tropical. Wszystkie produkty zamknięte są w ergonomicznych, estetycznych i nowoczesnych butelkach o pojemności 250 ml.

 

Soki i smoothies HPP marki Eisberg to prosty, a na dodatek smaczny sposób na dostarczenie organizmowi cennych witamin i minerałów. Bez konieczności zakupu dodatkowych sprzętów zyskujemy świeży, w 100% naturalny, tłoczony na zimno sok bądź smoothie. Dlatego też warto, by eliksiry zdrowia i młodości stały się codziennym elementem zbilansowanej diety. 

 

Soki i smoothies HPP marki Eisberg

Wersje smakowe:

Purple Smoothie - ekstrakt z guarany, przecier bananowy, przecier jabłkowy, przecier truskawkowy, przecier z borówek amerykańskich, przecier z czarnej porzeczki, sok jabłkowy

Green Juice - przecier jabłkowy, sok ananasowy, sok cytrynowy, sok z ogórków, sok z selera, sok ze szpinaku

Tropical Smoothie - przecier bananowy, przecier z mango, sok jabłkowy, sok z marakui

Orange Juice – sok pomarańczowy

Pojemność: 250 ml

 

 

___________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Fit przepisy na mrożoną kawę Biuro prasowe
2020-08-03 | 13:00

Fit przepisy na mrożoną kawę

Kiedy rano nie możemy się zdecydować, czy bardziej brakuje nam zastrzyku kofeiny, czy porcji pełnowartościowego białka, warto sięgnąć po High Protein Iced Coffee Herbalife Nutrition. Ta
Żywienie Nowość! Veggie Juice i Chia Smoothie - marka Eisberg wprowadza dwa nowe smaki!
2020-08-03 | 12:55

Nowość! Veggie Juice i Chia Smoothie - marka Eisberg wprowadza dwa nowe smaki!

Linię wegańskich soków i smoothies HPP zasiliły kolejne dwie nowości. Veggie Juice i Chia Smoothie to świeże, w 100% naturalne, zimnotłoczone propozycje, które idealne
Żywienie TO JEST NASZ DRÓB! WYSOKA JAKOŚĆ – EUROPEJSKA GWARANCJA
2020-07-30 | 18:00

TO JEST NASZ DRÓB! WYSOKA JAKOŚĆ – EUROPEJSKA GWARANCJA

W lipcu 2020 pod hasłem „To jest nasz drób! Wysoka jakość - europejska gwarancja” ruszyła nowa kampania informacyjna na temat mięsa drobiowego w UE. Jej celem jest

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Teatr

Olga Bończyk: Artyści zostali niezwykle boleśnie dotknięci przez pandemię. Większość z nas czuje się zapomniana i niechciana

Aktorka przyznaje, że na początku kwarantanny starała się zagospodarować wolny czas tak, by nie odczuwać niepokoju spowodowanego brakiem pracy. Skupiła się głównie na przyjemnościach i dbaniu o dom. Natłok zajęć całkowicie ją pochłonął. Jednak gdy przerwa od aktywności zawodowej zaczęła się niebezpiecznie przedłużać, pojawił się wewnętrzny niepokój. Obecnie Olga Bończyk przygotowuje się do premier spektakli, które już niedługo będą miały miejsce w nowo powstałej przestrzeni artystycznej – Scenie Relaks.

Media

Patrycja Strzałkowska: Podczas produkcji programów telewizyjnych manipuluje się wypowiedziami ludzi, żeby uzyskać efekt zadowalający producenta

Uczestniczka polskich reality show i autorka bestsellerów niedawno wydała kolejną, pełną erotyki powieść, która nosi tytuł „Show mojego życia”. Autorka zdradza w niej kulisy powstawania programów telewizyjnych oraz ujawnia manipulacje, które stosuje się w trakcie montażu nakręconego materiału. Patrycja Strzałkowska podczas tworzenia kontrowersyjnej historii korzystała ze swojego doświadczenia. Przyznaje, że praca nad telewizyjnymi projektami zazwyczaj wiąże się z licznymi wpadkami.

Transport

Polacy obawiają się drugiej fali pandemii. Co czwarty ogranicza wydatki, a ponad połowa wybiera polskie produkty i krajowe atrakcje turystyczne

48 proc. mieszkańców naszego kraju obawia się powrotu pandemii, a wśród kobiet odsetek ten wynosi 51 proc. – to wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie Dentsu Aegis Network Polska w czerwcu. Nastroje Polaków poprawiły się w porównaniu z początkowym okresem pandemii, jednak podczas zakupów jedna czwarta ogranicza wydatki, ponad połowa koncentruje się na produktach, które zaspokajają podstawowe potrzeby, a większość tych, którzy planują wakacje, spędzi je w Polsce.