Nowość! Linia wegańskich soków i smoothies HPP marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Marka Eisberg nie przestaje zaskakiwać swoich Klientów. Niedługo po wprowadzeniu do oferty linii BIO sałat, przyszła kolej na następne nowości. Tym razem smakosze i zwolennicy zdrowego stylu życia mają okazję spróbować w 100% naturalnych, zimnotłoczonych i wegańskich soków oraz smoothies HPP.
Soczyste nowości
Tym, co niewątpliwie zasługuje na podkreślenie, jest technologia produkcji. Nowe soki oraz smoothies powstały bowiem w oparciu o nowoczesną metodę utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia – HPP. Jakie są jej zalety? Przede wszystkim tłoczone na zimno produkty, w odróżnieniu od tych poddanych pasteryzacji, zachowują cenne witaminy, wartości odżywcze oraz walory smakowe. Są w 100% naturalne i lekkostrawne. Dodatkowo zastosowana nowoczesna technologia HPP ma wpływ na wydłużenie terminu przydatności do spożycia - soki i smoothies od Eisberga to gwarancja świeżości przez ponad 3 miesiące. Kolejną zaletą jest zachowanie bezpieczeństwa produktu, a także zredukowana liczba drobnoustrojów.
Soki i smoothies HPP marki Eisberg to wegańskie propozycje - ich skład stanowią mieszanki soków, przecierów owocowych i soków warzywnych. Wszystko na bazie specjalnie wyselekcjonowanych warzyw i owoców. Dostępne są w czterech zróżnicowanych wersjach smakowych. Do wyboru mamy dwa soki: Green i Orange oraz dwa smoothies: Purple i Tropical. Wszystkie produkty zamknięte są w ergonomicznych, estetycznych i nowoczesnych butelkach o pojemności 250 ml.
Soki i smoothies HPP marki Eisberg to prosty, a na dodatek smaczny sposób na dostarczenie organizmowi cennych witamin i minerałów. Bez konieczności zakupu dodatkowych sprzętów zyskujemy świeży, w 100% naturalny, tłoczony na zimno sok bądź smoothie. Dlatego też warto, by eliksiry zdrowia i młodości stały się codziennym elementem zbilansowanej diety.
Soki i smoothies HPP marki Eisberg
Wersje smakowe:
Purple Smoothie - ekstrakt z guarany, przecier bananowy, przecier jabłkowy, przecier truskawkowy, przecier z borówek amerykańskich, przecier z czarnej porzeczki, sok jabłkowy
Green Juice - przecier jabłkowy, sok ananasowy, sok cytrynowy, sok z ogórków, sok z selera, sok ze szpinaku
Tropical Smoothie - przecier bananowy, przecier z mango, sok jabłkowy, sok z marakui
Orange Juice – sok pomarańczowy
Pojemność: 250 ml
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.