Nowość! Marshall Emberton – kultowy design i współczesna technologia
Do oferty kultowej marki Marshall, specjalizującej się w produkcji wzmacniaczy elektroakustycznych, lada moment dołączy podręczny głośnik Marshall Emberton – to jak dotąd najmniejszy głośnik w ofercie marki. Premiera produktu zaplanowana jest na 1 sierpnia tego roku.
Marki Marshall nie trzeba nikomu przedstawiać, a na pewno nie gitarzystom i wielbicielom cięższego brzmienia. Tym razem jednak nowością w jej ofercie nie będzie kolejny wzmacniacz, a głośnik Marshall Emberton, który łączy design charakterystyczny dla marki z wykorzystaniem współczesnych technologii, wznoszących jakość dźwięków na najwyższy poziom. Mobilność i kompaktowa budowa to kolejne cechy, za które użytkownicy docenią ten produkt.
Dla znawców
W głośniku Marshall Emberton została zastosowana technologia „True Stereofonic”, wyjątkowa forma wielokierunkowego dźwięku Marshalla, pozwalająca doświadczyć absolutnego brzmienia 360°. Emberton wytwarza dźwięk znacznie mocniejszy niż sugerowałby jego rozmiar. Specjalnie dostrojone komponenty audio wzmacniają wielokierunkowy dźwięk, zapewniając mocne i czyste brzmienie w całym zakresie częstotliwości. Głośnik zapewnia ponad 20 godzin czasu odtwarzania na jednym ładowaniu. Można go także szybko naładować – już po 20 minutach jest gotowy do dostarczania muzycznych doznań przez kolejne 5 godzin. Dzięki silikonowej obudowie i solidnej metalowej maskownicy z charakterystycznym logo marki, urządzenie cechuje się wysoką trwałością. Dzięki tej drugiej ponadto odzwierciedla dziedzictwo rock'n'rolla, stanowiąc prawdziwą ozdobę głośnika. Klasa wodoszczelności IPX7, którą charakteryzuje się Emberton, oznacza, że można zanurzyć go na okres do 30 minut nawet na jeden metr głębokości bez negatywnych konsekwencji. Produkt jest w pełni mobilny, posiada kompaktową budowę oraz waży zaledwie 0,7 kg, mieszcząc się w dłoni. Głośnik został wyposażony w przełącznik wielokierunkowy, dzięki któremu można sterować muzyką: odtwarzać, wstrzymywać, pomijać utwory, regulować głośność, a także włączać i wyłączać go. Dzięki niemu jest bardzo łatwy w obsłudze. Dodatkowo jest wyposażony w technologię Bluetooth 5.0 dla bezproblemowej łączności, bezprzewodowego odtwarzania muzyki i zapewnienia odbioru dźwięków na najwyższym poziomie. Oczywiście głośnik Marshall Emberton nie byłby tak wyjątkowy, gdyby nie fakt, że posiada kultowy design, charakterystyczny dla marki.
Nowość od marki Marshall łączy w sobie wszystko to, czego od głośników oczekuje prawdziwy znawca. Design, wykorzystane technologie, jakość dźwięków na najwyższym poziomie czy poręczność to cechy, które przemawiają za wyborem tego produktu.
Cena: 649 PLN
Gwarancja: 2 lata
Produkt dostępny będzie w sprzedaży już od 1 sierpnia tego roku u wszystkich autoryzowanych partnerów marki Marshall (Media Expert, Media Markt, X-KOM, RTV Euro AGD, Komputronik etc.)

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów
Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Ochrona środowiska
Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.