Nowość! Marshall Emberton – kultowy design i współczesna technologia
Do oferty kultowej marki Marshall, specjalizującej się w produkcji wzmacniaczy elektroakustycznych, lada moment dołączy podręczny głośnik Marshall Emberton – to jak dotąd najmniejszy głośnik w ofercie marki. Premiera produktu zaplanowana jest na 1 sierpnia tego roku.
Marki Marshall nie trzeba nikomu przedstawiać, a na pewno nie gitarzystom i wielbicielom cięższego brzmienia. Tym razem jednak nowością w jej ofercie nie będzie kolejny wzmacniacz, a głośnik Marshall Emberton, który łączy design charakterystyczny dla marki z wykorzystaniem współczesnych technologii, wznoszących jakość dźwięków na najwyższy poziom. Mobilność i kompaktowa budowa to kolejne cechy, za które użytkownicy docenią ten produkt.
Dla znawców
W głośniku Marshall Emberton została zastosowana technologia „True Stereofonic”, wyjątkowa forma wielokierunkowego dźwięku Marshalla, pozwalająca doświadczyć absolutnego brzmienia 360°. Emberton wytwarza dźwięk znacznie mocniejszy niż sugerowałby jego rozmiar. Specjalnie dostrojone komponenty audio wzmacniają wielokierunkowy dźwięk, zapewniając mocne i czyste brzmienie w całym zakresie częstotliwości. Głośnik zapewnia ponad 20 godzin czasu odtwarzania na jednym ładowaniu. Można go także szybko naładować – już po 20 minutach jest gotowy do dostarczania muzycznych doznań przez kolejne 5 godzin. Dzięki silikonowej obudowie i solidnej metalowej maskownicy z charakterystycznym logo marki, urządzenie cechuje się wysoką trwałością. Dzięki tej drugiej ponadto odzwierciedla dziedzictwo rock'n'rolla, stanowiąc prawdziwą ozdobę głośnika. Klasa wodoszczelności IPX7, którą charakteryzuje się Emberton, oznacza, że można zanurzyć go na okres do 30 minut nawet na jeden metr głębokości bez negatywnych konsekwencji. Produkt jest w pełni mobilny, posiada kompaktową budowę oraz waży zaledwie 0,7 kg, mieszcząc się w dłoni. Głośnik został wyposażony w przełącznik wielokierunkowy, dzięki któremu można sterować muzyką: odtwarzać, wstrzymywać, pomijać utwory, regulować głośność, a także włączać i wyłączać go. Dzięki niemu jest bardzo łatwy w obsłudze. Dodatkowo jest wyposażony w technologię Bluetooth 5.0 dla bezproblemowej łączności, bezprzewodowego odtwarzania muzyki i zapewnienia odbioru dźwięków na najwyższym poziomie. Oczywiście głośnik Marshall Emberton nie byłby tak wyjątkowy, gdyby nie fakt, że posiada kultowy design, charakterystyczny dla marki.
Nowość od marki Marshall łączy w sobie wszystko to, czego od głośników oczekuje prawdziwy znawca. Design, wykorzystane technologie, jakość dźwięków na najwyższym poziomie czy poręczność to cechy, które przemawiają za wyborem tego produktu.
Cena: 649 PLN
Gwarancja: 2 lata
Produkt dostępny będzie w sprzedaży już od 1 sierpnia tego roku u wszystkich autoryzowanych partnerów marki Marshall (Media Expert, Media Markt, X-KOM, RTV Euro AGD, Komputronik etc.)
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.