Komunikaty PR

Nowość! Marshall Emberton – kultowy design i współczesna technologia

2020-07-01  |  14:46
Biuro prasowe

Do oferty kultowej marki Marshall, specjalizującej się w produkcji wzmacniaczy elektroakustycznych, lada moment dołączy podręczny głośnik Marshall Emberton to jak dotąd najmniejszy głośnik w ofercie marki. Premiera produktu zaplanowana jest na 1 sierpnia tego roku.

Marki Marshall nie trzeba nikomu przedstawiać, a na pewno nie gitarzystom i wielbicielom cięższego brzmienia. Tym razem jednak nowością w jej ofercie nie będzie kolejny wzmacniacz, a głośnik Marshall Emberton, który łączy design charakterystyczny dla marki z wykorzystaniem współczesnych technologii, wznoszących jakość dźwięków na najwyższy poziom. Mobilność i kompaktowa budowa to kolejne cechy, za które użytkownicy docenią ten produkt.

Dla znawców

W głośniku Marshall Emberton została zastosowana technologia „True Stereofonic”, wyjątkowa forma wielokierunkowego dźwięku Marshalla, pozwalająca doświadczyć absolutnego brzmienia 360°. Emberton wytwarza dźwięk znacznie mocniejszy niż sugerowałby jego rozmiar. Specjalnie dostrojone komponenty audio wzmacniają wielokierunkowy dźwięk, zapewniając mocne i czyste brzmienie w całym zakresie częstotliwości. Głośnik zapewnia ponad 20 godzin czasu odtwarzania na jednym ładowaniu. Można go także szybko naładować – już po 20 minutach jest gotowy do dostarczania muzycznych doznań przez kolejne 5 godzin. Dzięki silikonowej obudowie i solidnej metalowej maskownicy z charakterystycznym logo marki, urządzenie cechuje się wysoką trwałością. Dzięki tej drugiej ponadto odzwierciedla dziedzictwo rock'n'rolla, stanowiąc prawdziwą ozdobę głośnika. Klasa wodoszczelności IPX7, którą charakteryzuje się Emberton, oznacza, że można zanurzyć go na okres do 30 minut nawet na jeden metr głębokości bez negatywnych konsekwencji. Produkt jest w pełni mobilny, posiada kompaktową budowę oraz waży zaledwie 0,7 kg, mieszcząc się w dłoni. Głośnik został wyposażony w przełącznik wielokierunkowy, dzięki któremu można sterować muzyką: odtwarzać, wstrzymywać, pomijać utwory, regulować głośność, a także włączać i wyłączać go. Dzięki niemu jest bardzo łatwy w obsłudze. Dodatkowo jest wyposażony w technologię Bluetooth 5.0 dla bezproblemowej łączności, bezprzewodowego odtwarzania muzyki i zapewnienia odbioru dźwięków na najwyższym poziomie. Oczywiście głośnik Marshall Emberton nie byłby tak wyjątkowy, gdyby nie fakt, że posiada kultowy design, charakterystyczny dla marki.

Nowość od marki Marshall łączy w sobie wszystko to, czego od głośników oczekuje prawdziwy znawca. Design, wykorzystane technologie, jakość dźwięków na najwyższym poziomie czy poręczność to cechy, które przemawiają za wyborem tego produktu.

Cena: 649 PLN

Gwarancja: 2 lata

Produkt dostępny będzie w sprzedaży już od 1 sierpnia tego roku u wszystkich autoryzowanych partnerów marki Marshall (Media Expert, Media Markt, X-KOM, RTV Euro AGD, Komputronik etc.)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.