Nowość! Marshall Emberton – kultowy design i współczesna technologia
Do oferty kultowej marki Marshall, specjalizującej się w produkcji wzmacniaczy elektroakustycznych, lada moment dołączy podręczny głośnik Marshall Emberton – to jak dotąd najmniejszy głośnik w ofercie marki. Premiera produktu zaplanowana jest na 1 sierpnia tego roku.
Marki Marshall nie trzeba nikomu przedstawiać, a na pewno nie gitarzystom i wielbicielom cięższego brzmienia. Tym razem jednak nowością w jej ofercie nie będzie kolejny wzmacniacz, a głośnik Marshall Emberton, który łączy design charakterystyczny dla marki z wykorzystaniem współczesnych technologii, wznoszących jakość dźwięków na najwyższy poziom. Mobilność i kompaktowa budowa to kolejne cechy, za które użytkownicy docenią ten produkt.
Dla znawców
W głośniku Marshall Emberton została zastosowana technologia „True Stereofonic”, wyjątkowa forma wielokierunkowego dźwięku Marshalla, pozwalająca doświadczyć absolutnego brzmienia 360°. Emberton wytwarza dźwięk znacznie mocniejszy niż sugerowałby jego rozmiar. Specjalnie dostrojone komponenty audio wzmacniają wielokierunkowy dźwięk, zapewniając mocne i czyste brzmienie w całym zakresie częstotliwości. Głośnik zapewnia ponad 20 godzin czasu odtwarzania na jednym ładowaniu. Można go także szybko naładować – już po 20 minutach jest gotowy do dostarczania muzycznych doznań przez kolejne 5 godzin. Dzięki silikonowej obudowie i solidnej metalowej maskownicy z charakterystycznym logo marki, urządzenie cechuje się wysoką trwałością. Dzięki tej drugiej ponadto odzwierciedla dziedzictwo rock'n'rolla, stanowiąc prawdziwą ozdobę głośnika. Klasa wodoszczelności IPX7, którą charakteryzuje się Emberton, oznacza, że można zanurzyć go na okres do 30 minut nawet na jeden metr głębokości bez negatywnych konsekwencji. Produkt jest w pełni mobilny, posiada kompaktową budowę oraz waży zaledwie 0,7 kg, mieszcząc się w dłoni. Głośnik został wyposażony w przełącznik wielokierunkowy, dzięki któremu można sterować muzyką: odtwarzać, wstrzymywać, pomijać utwory, regulować głośność, a także włączać i wyłączać go. Dzięki niemu jest bardzo łatwy w obsłudze. Dodatkowo jest wyposażony w technologię Bluetooth 5.0 dla bezproblemowej łączności, bezprzewodowego odtwarzania muzyki i zapewnienia odbioru dźwięków na najwyższym poziomie. Oczywiście głośnik Marshall Emberton nie byłby tak wyjątkowy, gdyby nie fakt, że posiada kultowy design, charakterystyczny dla marki.
Nowość od marki Marshall łączy w sobie wszystko to, czego od głośników oczekuje prawdziwy znawca. Design, wykorzystane technologie, jakość dźwięków na najwyższym poziomie czy poręczność to cechy, które przemawiają za wyborem tego produktu.
Cena: 649 PLN
Gwarancja: 2 lata
Produkt dostępny będzie w sprzedaży już od 1 sierpnia tego roku u wszystkich autoryzowanych partnerów marki Marshall (Media Expert, Media Markt, X-KOM, RTV Euro AGD, Komputronik etc.)
Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.