Komunikaty PR

Nowość na rynku: woda nabiera smaku z Waterdrop

2020-04-27  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk@planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.21 MB )

Waterdrop

Na rynku pojawił się produkt, który uprzyjemnia zdrowy nawyk picia wody. Mikrodrink Waterdrop nadaje każdej szklance wody pyszny smak pełen ekstraktów roślinnych i wyciągów z superfood z całego świata. Właśnie ruszyła polska odsłona sklepu internetowego marki, wcześniej niedostępnej na naszym rynku.

Mikrodrink Waterdrop to skoncentrowane kostki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości odżywczych, witamin, antyoksydantów i smaku świeżych owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Każda kostka, która zamieni nawet 600 ml wody w odświeżający napój, łączy w sobie to, co najlepsze ze starannie wyselekcjonowanych owoców, ziół i innych roślin. Wszystkie składniki są w naturalny sposób suszone i odwadniane, dzięki czemu zachowują dobroczynne właściwości w skoncentrowanej formie.

Naturalne piękno, spokój ducha i zdrowa energia

Waterdrop oferuje smaki całego świata: od słodkich po ziołowe - to zasługa składników takich jak afrykański baobab, indyjska moringa, czy azjatycka acaia. Poszczególne smaki mają także różne działanie: wspomagają naturalne piękno, dostarczają zdrową dawkę energii lub przynoszą ukojenie i relaks.

W ofercie marki znajduje się dziewięć rodzajów kostek:

  • Glow (mango, opuncja, karczoch),
  • Youth (brzoskwinia, imbir, żeń-szeń, mniszek),
  • Relax (hibiskus, acerola, aronia),
  • Zen (karambola, biała herbata, trawa cytrynowa),
  • Boost (czarna porzeczka, czarny bez, açaí),
  • Clean (owoce jałowca z nutą świeżej pokrzywy oraz tymianek, szałwia i chmiel),
  • Focus (baobab, acorola, limetka),
  • Defence (żurawina, dzika róża, moringa),
  • oraz Nero (guarana, pączki jeżyn, węgiel aktywny, naturalna kofeina).

Każdemu z nich towarzyszy dedykowana seria akcesoriów.

Ekologiczne dodatki – piękny design

Akcesoria marki odznaczają się najwyższej klasy designem, który zamienia zwykłe przedmioty codziennego użytku w piękne dodatki. Mikrodrinkom Waterdrop towarzyszą szklane i metalowe butelki wielokrotnego użytku, a także bambusowe słomki, bawełniane torby, szklanki i inne designerskie akcesoria. Twórcy kostek pragną, by ich produkty były elementem zdrowego trybu życia, wspomagały nawadnianie organizmu i jednocześnie stały się częścią każdej torebki, biura i domowego zacisza.

Smak świeżych owoców zawsze w zasięgu ręki

Mikrodrinki Waterdrop mają geometryczny kształt kostki, która mieści się w szyjce dowolnej butelki. Produkt został zaprojektowany i stworzony we współpracy z ekspertami branży spożywczej i napojów oraz sektora zdrowia. Jego sekret tkwi w ekstraktach z owoców i roślin, które rozpuszczają się w zetknięciu z wodą, dzięki czemu w odróżnieniu od tradycyjnych napojów, nie tracą swoich wartości z powodu długiego przechowywania albo kontaktu ze słońcem. Dodatkowo każda z kostek zapakowana jest oddzielnie, co gwarantuje maksymalną świeżość i bezpieczeństwo. Kompaktowy kształt mikrodrinków Waterdrop sprawia, że możesz je zabrać ze sobą zawsze i wszędzie – do pracy, na spacer, siłownię czy spotkanie z przyjaciółmi.

Produkty marki dostępne są na rynkach: niemieckim, austriackim, szwajcarskim, francuskim, włoskim, czeskim, słowackim, amerykańskim oraz brytyjskim i na rynkach skandynawskich, a od tego roku także na  rynku polskim.

Mikrodrinki Waterdrop oraz towarzyszące im akcesoria: butelki, torby bawełniane, bambusowe słomki czy szklanki i karafki, można kupić w sklepie producenta.

Cena za opakowanie 12 kostek: 29,99 zł

Cena za butelkę: od 93,49 zł

Facebook: https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Instagram: https://www.instagram.com/waterdrop/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć