Nowość na rynku: woda nabiera smaku z Waterdrop

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Waterdrop
Na rynku pojawił się produkt, który uprzyjemnia zdrowy nawyk picia wody. Mikrodrink Waterdrop nadaje każdej szklance wody pyszny smak pełen ekstraktów roślinnych i wyciągów z superfood z całego świata. Właśnie ruszyła polska odsłona sklepu internetowego marki, wcześniej niedostępnej na naszym rynku.
Mikrodrink Waterdrop to skoncentrowane kostki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości odżywczych, witamin, antyoksydantów i smaku świeżych owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Każda kostka, która zamieni nawet 600 ml wody w odświeżający napój, łączy w sobie to, co najlepsze ze starannie wyselekcjonowanych owoców, ziół i innych roślin. Wszystkie składniki są w naturalny sposób suszone i odwadniane, dzięki czemu zachowują dobroczynne właściwości w skoncentrowanej formie.
Naturalne piękno, spokój ducha i zdrowa energia
Waterdrop oferuje smaki całego świata: od słodkich po ziołowe - to zasługa składników takich jak afrykański baobab, indyjska moringa, czy azjatycka acaia. Poszczególne smaki mają także różne działanie: wspomagają naturalne piękno, dostarczają zdrową dawkę energii lub przynoszą ukojenie i relaks.
W ofercie marki znajduje się dziewięć rodzajów kostek:
- Glow (mango, opuncja, karczoch),
- Youth (brzoskwinia, imbir, żeń-szeń, mniszek),
- Relax (hibiskus, acerola, aronia),
- Zen (karambola, biała herbata, trawa cytrynowa),
- Boost (czarna porzeczka, czarny bez, açaí),
- Clean (owoce jałowca z nutą świeżej pokrzywy oraz tymianek, szałwia i chmiel),
- Focus (baobab, acorola, limetka),
- Defence (żurawina, dzika róża, moringa),
- oraz Nero (guarana, pączki jeżyn, węgiel aktywny, naturalna kofeina).
Każdemu z nich towarzyszy dedykowana seria akcesoriów.
Ekologiczne dodatki – piękny design
Akcesoria marki odznaczają się najwyższej klasy designem, który zamienia zwykłe przedmioty codziennego użytku w piękne dodatki. Mikrodrinkom Waterdrop towarzyszą szklane i metalowe butelki wielokrotnego użytku, a także bambusowe słomki, bawełniane torby, szklanki i inne designerskie akcesoria. Twórcy kostek pragną, by ich produkty były elementem zdrowego trybu życia, wspomagały nawadnianie organizmu i jednocześnie stały się częścią każdej torebki, biura i domowego zacisza.
Smak świeżych owoców zawsze w zasięgu ręki
Mikrodrinki Waterdrop mają geometryczny kształt kostki, która mieści się w szyjce dowolnej butelki. Produkt został zaprojektowany i stworzony we współpracy z ekspertami branży spożywczej i napojów oraz sektora zdrowia. Jego sekret tkwi w ekstraktach z owoców i roślin, które rozpuszczają się w zetknięciu z wodą, dzięki czemu w odróżnieniu od tradycyjnych napojów, nie tracą swoich wartości z powodu długiego przechowywania albo kontaktu ze słońcem. Dodatkowo każda z kostek zapakowana jest oddzielnie, co gwarantuje maksymalną świeżość i bezpieczeństwo. Kompaktowy kształt mikrodrinków Waterdrop sprawia, że możesz je zabrać ze sobą zawsze i wszędzie – do pracy, na spacer, siłownię czy spotkanie z przyjaciółmi.
Produkty marki dostępne są na rynkach: niemieckim, austriackim, szwajcarskim, francuskim, włoskim, czeskim, słowackim, amerykańskim oraz brytyjskim i na rynkach skandynawskich, a od tego roku także na rynku polskim.
Mikrodrinki Waterdrop oraz towarzyszące im akcesoria: butelki, torby bawełniane, bambusowe słomki czy szklanki i karafki, można kupić w sklepie producenta.
Cena za opakowanie 12 kostek: 29,99 zł
Cena za butelkę: od 93,49 zł
Facebook: https://www.facebook.com/waterdroppolska/
Instagram: https://www.instagram.com/waterdrop/

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.