NOWOŚĆ OLE!: Suszone pomidory w paskach ze słonecznikiem
Suszone pomidory w paskach w towarzystwie starannie dobranych ziół i słonecznika to NOWA propozycja OLE! Pozycja obowiązkowa w wiosenno-letnim menu każdego wielbiciela niebanalnych kulinarnych inspiracji. To niezwykłe połączenie otwiera drzwi do świata obłędnego śródziemnomorskiego aromatu i skąpanych w słońcu pól słonecznika. Fuzja DOSKONAŁA!
Suszone pomidory w paskach czyli GOTOWE natychmiast do użycia!
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! to starannie dobrane składniki, które zaskakują temperamentem, smakiem i możliwościami wykorzystania. Wyselekcjonowane, dojrzałe i soczyste pomidory, następnie dokładnie wysuszone, umieszczone
w słoiczku w zalewie z oleju, połączone ze starannie dobranymi ziołami oraz słonecznikiem – czyż to nie brzmi smakowicie?
Zaletą tego wariantu suszonych pomidorów OLE!, którą docenią wszystkie osoby ceniące swój czas, jest wygodna forma pasków ułatwiająca przygotowywanie dań. Wystarczy odkręcić słoik
i GOTOWE! To niebywały komfort, nie musimy ich dodatkowo kroić. Otwieramy i już rozpoczynamy swoją kulinarną przygodę
Symfonia smaków, w której pierwsze skrzypce grają suszone pomidory OLE!
w akompaniamencie słonecznika!
Z suszonymi pomidorami w paskach w oleju ze słonecznikiem OLE! przygotujesz szereg dań, które dzięki słonecznemu dodatkowi nabiorą nowego wyrazu. Zaskocz swoich bliskich i przygotuj iście śródziemnomorską sałatkę, w której pierwsze skrzypce będą grały właśnie suszone pomidory OLE!. Zaproponuj smaczną pomidorową przystawkę lub dodaj je do ulubionego makaronu. Urozmaicenie dobrze znanych potraw jeszcze nigdy nie było tak proste. Daj się ponieść kulinarnemu szaleństwu.
Suszone pomidory w paskach w oleju ze słonecznikiem OLE! to obowiązkowa pozycja, której nie może zabraknąć w spiżarni prawdziwego amatora śródziemnomorskich smaków, dla którego liczy się czas.
Smacznego!
________________________________________
Suszone pomidory w paskach w oleju ze słonecznikiem OLE!
Pojemność: 270 g
Cena: ok. 10 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.