Nowość prosto z południa w restauracjach MAX Premium Burgers!
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Smokey Chipotle z linii Grand Deluxe to propozycja dla miłośników wyrazistych smaków, dostępna w czterech wariantach proteinowych.
Od teraz goście restauracji MAX Premium Burgers będą mogli spróbować pysznej, sezonowej nowości inspirowanej smakiem gorącego Meksyku. Smokey Chipotle to unikalna kompozycja delikatnej, pszennej bułki, chrupiących krążków cebulowych, piklowanej czerwonej cebuli, sosu z wyczuwalnym aromatem pikantnej, dymnej papryczki i mnóstwem świeżych dodatków. Smokey Chipotle z linii Grand Deluxe – gwarantującej najwyższą jakość i gramaturę produktów. To jednak nie koniec zmian, bo w menu pojawią się także nowe Serki Camembert.
Z myślą o wszystkich klientach sieci, Smokey Chipotle w lokalach MAX-a w całej Polsce będzie dostępne w aż czterech odsłonach, zarówno mięsnych, jak i bezmięsnych. Wśród nich znajdą się warianty z wołowiną i kurczakiem, a także propozycje dla wegetarian z roślinnym Delifresh Plant Beef lub serem halloumi.
Smokey Chipotle będzie dostępny we wszystkich restauracjach sieci od 16 stycznia w cenie 19,45 zł i 25,95 zł w zestawie.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.