Nowość prosto z południa w restauracjach MAX Premium Burgers!
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Smokey Chipotle z linii Grand Deluxe to propozycja dla miłośników wyrazistych smaków, dostępna w czterech wariantach proteinowych.
Od teraz goście restauracji MAX Premium Burgers będą mogli spróbować pysznej, sezonowej nowości inspirowanej smakiem gorącego Meksyku. Smokey Chipotle to unikalna kompozycja delikatnej, pszennej bułki, chrupiących krążków cebulowych, piklowanej czerwonej cebuli, sosu z wyczuwalnym aromatem pikantnej, dymnej papryczki i mnóstwem świeżych dodatków. Smokey Chipotle z linii Grand Deluxe – gwarantującej najwyższą jakość i gramaturę produktów. To jednak nie koniec zmian, bo w menu pojawią się także nowe Serki Camembert.
Z myślą o wszystkich klientach sieci, Smokey Chipotle w lokalach MAX-a w całej Polsce będzie dostępne w aż czterech odsłonach, zarówno mięsnych, jak i bezmięsnych. Wśród nich znajdą się warianty z wołowiną i kurczakiem, a także propozycje dla wegetarian z roślinnym Delifresh Plant Beef lub serem halloumi.
Smokey Chipotle będzie dostępny we wszystkich restauracjach sieci od 16 stycznia w cenie 19,45 zł i 25,95 zł w zestawie.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.