Nowość! Veggie Juice i Chia Smoothie - marka Eisberg wprowadza dwa nowe smaki!
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Linię wegańskich soków i smoothies HPP zasiliły kolejne dwie nowości. Veggie Juice i Chia Smoothie to świeże,
w 100% naturalne, zimnotłoczone propozycje, które idealne sprawdzą się w ciepłe dni.
Latem stronimy od ciężkich potraw, z ochotą sięgamy zaś po orzeźwiające napoje, które skutecznie gaszą pragnienie i dostarczają cennych składników odżywczych. Odpowiadając na te potrzeby marka Eisberg przygotowała kolejne nowości. Tym razem na świadomych konsumentów czekają soczyste Veggie Juice i Chia Smoothie. Oba produkty wyprodukowano przy użyciu nowoczesnej metody utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia (HPP). Dzięki zastosowanej technologii zimnotłoczone: sok i smoothie zachowują wszystkie witaminy oraz wartości odżywcze. Do tego nie zmienia się ich kolor, a także szczególnie istotny - naturalny smak. Wegańskie propozycje od Eisberga powstają bowiem ze specjalnie wyselekcjonowanych warzyw i owoców, a ich skład stanowią wyłącznie mieszanki soków, przecierów owocowych i soków warzywnych. Kolejnym atutem metody HPP jest przedłużenie okresu przydatności do spożycia, a co za tym idzie gwarancja świeżości na dłużej. Sok i smoothie HPP marki Eisberg zachowują swoje walory przez ponad 3 miesiące. Veggie Juice i Chia Smoothie, podobnie jak pozostałe produkty z linii wegańskich soków i smoothies HPP, dostępne są w ergonomicznych butelkach o nowoczesnej szacie graficznej.
Dwie nowe wersje smakowe doskonale zaspokajają pragnienie i uzupełniają poziom witamin w czasie upalnych, słonecznych dni. Veggie Juice stanowi orzeźwiające połączenie soku cytrynowego, jabłkowego, marchwiowego, z buraka, imbiru i granatu. Chia smoothie to energetyczna mieszanka wprost stworzona na lato – w jej składzie znajdują się nasiona szałwii hiszpańskiej z sokiem jabłkowym, przecier bananowy i z mango oraz sok z marakui.
Veggie Juice - sok cytrynowy, sok jabłkowy, sok marchwiowy, sok z buraka, sok z granatu, sok z imbiru
Pojemność: 250 ml
Sugerowana cena: ok. 5 zł
Chia Smoothie - nasiona szałwii hiszpańskiej z sokiem jabłkowym, przecier bananowy, przecier z mango, sok z marakui
Pojemność: 250 ml
Sugerowana cena: ok. 5 zł
______________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.