Nowość! Veggie Juice i Chia Smoothie - marka Eisberg wprowadza dwa nowe smaki!
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Linię wegańskich soków i smoothies HPP zasiliły kolejne dwie nowości. Veggie Juice i Chia Smoothie to świeże,
w 100% naturalne, zimnotłoczone propozycje, które idealne sprawdzą się w ciepłe dni.
Latem stronimy od ciężkich potraw, z ochotą sięgamy zaś po orzeźwiające napoje, które skutecznie gaszą pragnienie i dostarczają cennych składników odżywczych. Odpowiadając na te potrzeby marka Eisberg przygotowała kolejne nowości. Tym razem na świadomych konsumentów czekają soczyste Veggie Juice i Chia Smoothie. Oba produkty wyprodukowano przy użyciu nowoczesnej metody utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia (HPP). Dzięki zastosowanej technologii zimnotłoczone: sok i smoothie zachowują wszystkie witaminy oraz wartości odżywcze. Do tego nie zmienia się ich kolor, a także szczególnie istotny - naturalny smak. Wegańskie propozycje od Eisberga powstają bowiem ze specjalnie wyselekcjonowanych warzyw i owoców, a ich skład stanowią wyłącznie mieszanki soków, przecierów owocowych i soków warzywnych. Kolejnym atutem metody HPP jest przedłużenie okresu przydatności do spożycia, a co za tym idzie gwarancja świeżości na dłużej. Sok i smoothie HPP marki Eisberg zachowują swoje walory przez ponad 3 miesiące. Veggie Juice i Chia Smoothie, podobnie jak pozostałe produkty z linii wegańskich soków i smoothies HPP, dostępne są w ergonomicznych butelkach o nowoczesnej szacie graficznej.
Dwie nowe wersje smakowe doskonale zaspokajają pragnienie i uzupełniają poziom witamin w czasie upalnych, słonecznych dni. Veggie Juice stanowi orzeźwiające połączenie soku cytrynowego, jabłkowego, marchwiowego, z buraka, imbiru i granatu. Chia smoothie to energetyczna mieszanka wprost stworzona na lato – w jej składzie znajdują się nasiona szałwii hiszpańskiej z sokiem jabłkowym, przecier bananowy i z mango oraz sok z marakui.
Veggie Juice - sok cytrynowy, sok jabłkowy, sok marchwiowy, sok z buraka, sok z granatu, sok z imbiru
Pojemność: 250 ml
Sugerowana cena: ok. 5 zł
Chia Smoothie - nasiona szałwii hiszpańskiej z sokiem jabłkowym, przecier bananowy, przecier z mango, sok z marakui
Pojemność: 250 ml
Sugerowana cena: ok. 5 zł
______________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.