Komunikaty PR

Nowość! Veggie Juice i Chia Smoothie - marka Eisberg wprowadza dwa nowe smaki!

2020-08-03  |  12:55
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Linię wegańskich soków i smoothies HPP zasiliły kolejne dwie nowości. Veggie Juice i Chia Smoothie to świeże,
w 100% naturalne, zimnotłoczone propozycje, które idealne sprawdzą się  
w ciepłe dni.

Latem stronimy od ciężkich potraw, z ochotą sięgamy zaś po orzeźwiające napoje, które skutecznie gaszą pragnienie i dostarczają cennych składników odżywczych. Odpowiadając na te potrzeby marka Eisberg przygotowała kolejne nowości. Tym razem na świadomych konsumentów czekają soczyste Veggie Juice i Chia Smoothie. Oba produkty wyprodukowano przy użyciu nowoczesnej metody utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia (HPP). Dzięki zastosowanej technologii zimnotłoczone: sok i smoothie zachowują wszystkie witaminy oraz wartości odżywcze. Do tego nie zmienia się ich kolor, a także szczególnie istotny -  naturalny smak. Wegańskie propozycje od Eisberga powstają bowiem ze specjalnie wyselekcjonowanych warzyw i owoców, a ich skład stanowią wyłącznie mieszanki soków, przecierów owocowych i soków warzywnych. Kolejnym atutem metody HPP jest przedłużenie okresu przydatności do spożycia, a co za tym idzie gwarancja świeżości na dłużej. Sok i smoothie HPP marki Eisberg zachowują swoje walory przez ponad  3 miesiące. Veggie Juice i Chia Smoothie, podobnie jak pozostałe produkty z linii wegańskich soków i smoothies HPP, dostępne są w ergonomicznych butelkach o nowoczesnej szacie graficznej.

Dwie nowe wersje smakowe doskonale zaspokajają pragnienie i uzupełniają poziom witamin w czasie upalnych, słonecznych dni. Veggie Juice stanowi orzeźwiające połączenie soku cytrynowego, jabłkowego, marchwiowego, z buraka, imbiru i granatu. Chia smoothie to energetyczna mieszanka wprost stworzona na lato – w jej składzie znajdują się nasiona szałwii hiszpańskiej z sokiem jabłkowym, przecier bananowy i z mango oraz sok z marakui.

Veggie Juice - sok cytrynowy, sok jabłkowy, sok marchwiowy, sok z buraka, sok z granatu, sok z imbiru

Pojemność: 250 ml

Sugerowana cena: ok. 5 zł

 

Chia Smoothie - nasiona szałwii hiszpańskiej z sokiem jabłkowym, przecier bananowy, przecier z mango, sok z marakui

Pojemność: 250 ml

Sugerowana cena: ok. 5 zł

 

______________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.