Komunikaty PR

Nowość w ofercie marki Profi

2024-09-04  |  11:05
Biuro prasowe

Marka Profi, lider* ma rynku pasztetów w Polsce, wprowadza nową gramaturę opakowań w wersji 80 g, dostępną w trzech ulubionych smakach konsumentów. 

Nowy, mniejszy format pasztetów Profi to odpowiedź na oczekiwania klientów, pozwalający na dopasowanie wielkości produktu do indywidualnych potrzeb i okazji. Każdego dnia w wielu polskich domach wyrzucane jest jedzenie, do którego produkcji wykorzystywane są określone zasoby w tym woda i energia. Dzięki propozycji - porcji „na raz” zmniejszane jest ryzyko, że resztki produktu nie zostaną zjedzone, co mogłoby prowadzić do ich niepotrzebnego marnowania.

Pasztety Profi w opakowaniach 80 g to idealne rozwiązanie dla osób ceniących wygodę i funkcjonalność, przy jednoczesnym zachowaniu doskonałego smaku, z którego słynie marka.

Nowość dostępna jest w trzech najbardziej popularnych smakach:

  • Pasztet Profi firmowy - idealny na każdą okazję, ceniony za klasyczny, kultowy smak.
  • Pasztet Profi z pomidorami - zachwyca subtelną delikatnością i apetycznym kolorem.
  • Pasztet Profi z pieczarkami - polecany ze świeżym ogórkiem czy liściem sałaty.

 

Oferta będzie sukcesywnie wprowadzana do sklepów od września br. Więcej informacji na www.profi.pl

  • Producent: PROFI S.A.    
  • Pasztety Profi Firmowy (80 g), cena det. ok 2,69 zł
  • Pasztety Profi z pomidorami (80 g), cena det. ok 2,69 zł
  • Pasztety Profi z pieczarkami (80 g), cena det. ok 2,69 zł

 

Więcej informacji na www.pasztetyprofi.pl

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria Pasztety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.