Nowość! Wprost z natury - linia produktów BIO marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Wraz z początkiem maja bogatą ofertę marki Eisberg zasiliła linia BIO. 5 premierowych produktów: Bio Roszponka, Bio Rukola, Bio Szpinak młody, Bio California mix oraz Bio Toscana mix to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują żywności ekologicznej, produkowanej w myśl idei zrównoważonego rozwoju.
Popularność produktów eko w naszym kraju nie słabnie. Skąd taka tendencja? Jak podkreśla Jarosław Korman, Dyrektor handlowy w firmie Eisberg, trend na żywność pochodzącą z rolnictwa ekologicznego jest związany ze wzrostem świadomości konsumenckiej w zakresie zdrowia i holistycznym podejściem do stylu życia. – Widok Klientów czytających w sklepach etykiety, dopytujących o skład produktów, nikogo już nie dziwi. Polacy zdają sobie sprawę, jak bardzo żywność, którą spożywają, wpływa na ich zdrowie, samopoczucie czy wygląd. Poszerzając nasze portfolio o linię BIO, chcemy dać konsumentom wyraźny sygnał, że trzymamy rękę na pulsie, reagujemy na ich potrzeby i dostrzegamy potencjał asortymentu BIO.
Do produkcji BIO nowości Eisberga wykorzystywane są warzywa pochodzące z gospodarstw ekologicznych, gdzie nie stosuje się środków ochrony roślin i przestrzega rygorystycznych zasad uprawy. Stała kontrola gwarantuje odpowiednią jakość zdrowotną i wartość odżywczą na wszystkich etapach: od produkcji, poprzez przechowywanie i przetwarzanie, aż po zbyt. Restrykcyjny nadzór sprawowany jest przez niezależne jednostki certyfikujące oraz jednostki kontroli urzędowej.
Kulinarni koneserzy z pewnością docenią różnorodność smaków – BIO produkty Eisberga są idealną bazą zbilansowanej diety. Bio Roszponka, Bio Rukola, Bio Szpinak młody, Bio California mix oraz Bio Toscana mix sprawdzą się do przygotowania zielonego smoothie, lekkich, kolorowych sałatek czy dietetycznych przekąsek.
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.