Nowość! Wprost z natury - linia produktów BIO marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Wraz z początkiem maja bogatą ofertę marki Eisberg zasiliła linia BIO. 5 premierowych produktów: Bio Roszponka, Bio Rukola, Bio Szpinak młody, Bio California mix oraz Bio Toscana mix to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują żywności ekologicznej, produkowanej w myśl idei zrównoważonego rozwoju.
Popularność produktów eko w naszym kraju nie słabnie. Skąd taka tendencja? Jak podkreśla Jarosław Korman, Dyrektor handlowy w firmie Eisberg, trend na żywność pochodzącą z rolnictwa ekologicznego jest związany ze wzrostem świadomości konsumenckiej w zakresie zdrowia i holistycznym podejściem do stylu życia. – Widok Klientów czytających w sklepach etykiety, dopytujących o skład produktów, nikogo już nie dziwi. Polacy zdają sobie sprawę, jak bardzo żywność, którą spożywają, wpływa na ich zdrowie, samopoczucie czy wygląd. Poszerzając nasze portfolio o linię BIO, chcemy dać konsumentom wyraźny sygnał, że trzymamy rękę na pulsie, reagujemy na ich potrzeby i dostrzegamy potencjał asortymentu BIO.
Do produkcji BIO nowości Eisberga wykorzystywane są warzywa pochodzące z gospodarstw ekologicznych, gdzie nie stosuje się środków ochrony roślin i przestrzega rygorystycznych zasad uprawy. Stała kontrola gwarantuje odpowiednią jakość zdrowotną i wartość odżywczą na wszystkich etapach: od produkcji, poprzez przechowywanie i przetwarzanie, aż po zbyt. Restrykcyjny nadzór sprawowany jest przez niezależne jednostki certyfikujące oraz jednostki kontroli urzędowej.
Kulinarni koneserzy z pewnością docenią różnorodność smaków – BIO produkty Eisberga są idealną bazą zbilansowanej diety. Bio Roszponka, Bio Rukola, Bio Szpinak młody, Bio California mix oraz Bio Toscana mix sprawdzą się do przygotowania zielonego smoothie, lekkich, kolorowych sałatek czy dietetycznych przekąsek.
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.