Komunikaty PR

Nowości Ceramiki Paradyż w finale konkursu Dobry Wzór 2021

2021-10-04  |  01:00
Biuro prasowe

Dobry Wzór to najstarszy polski konkurs wzorniczy, który od prawie 30 lat nagradza produkty wnoszące świeżość na rynku oraz wyróżniające się cechami wizualnymi, użytkowymi i ekonomicznymi. W tym roku do finału zakwalifikowano 151 produktów i usług, a sam konkurs odbywa się w odświeżonej odsłonie. Wprowadzono m.in. nowy podział kategorii oraz zupełnie dwie nowe meta kategorie: “Innowacje” oraz “Zielony Wzór”, w których zwycięzcy wybrani zostaną ze wszystkich zgłoszeń. Przewidziano także przyznanie nagród specjalnych przez patronów i partnerów konkursu.

 

Zakwalifikowane do ścisłego finału produkty to przykłady najlepszego wzornictwa na polskim rynku. Wśród nich znalazły się aż trzy kolekcje Ceramiki Paradyż: Noisy Whisper oraz Night Queen w kategorii Dom, a także Monet Blue w kategorii Przestrzeń publiczna. Dwie pierwsze propozycje, to wynik współpracy Ceramiki Paradyż ze światowej sławy projektantką mody, Gosią Baczyńską. Noisy Whisper wyróżnia się piękną strukturą inspirowaną cekinową tkaniną. Niezwykle eleganckie płytki stwarzają możliwość zaprojektowania wnętrz o bardzo odmiennych charakterach. Druga z nich - Night Queen - łączy w sobie świat wielkiej mody z niepowtarzalnym designem. Jej autorska, falująca struktura w kolorze ciepłego, połyskującego, miedzianego złota zachwyca miłośników dobrego wzornictwa. Z kolei trzecia z finałowych kolekcji, Monet Blue, pochodzi z setu Monumental. Płytki o imponujących rozmiarach sięgających 120 x 280 cm to świetna alternatywa dla coraz mniej dostępnych i bardzo kosztownych surowców występujących w naturze. Modna błękitna kolorystyka kolekcji, podbita granatem z kontrastującymi rdzawymi żyłami, wydobywa z powierzchni płytki najbardziej malarskie elementy, dając tym samym nieskończone możliwości aranżacyjne.

 

Większość z tych nowatorskich produktów zostanie zaprezentowana na listopadowej wystawie Dobry Wzór w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego. Zwycięzców tegorocznej edycji poznamy już 5 listopada 2021 podczas uroczystej gali wręczenia nagród.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.