Komunikaty PR

Nowości kolorystyczne Beckers Designer Universal do drewna i metalu

2020-04-03  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Stare meble straciły swój dawny blask i wymagają renowacji? Wiele kolorowych pomysłów na odświeżenie elementów wyposażenia wnętrz wykonanych z drewna i metalu dostarczy emalia Beckers Designer Universal. Dostępna w kilkunastu atrakcyjnych odcieniach, teraz wzbogaciła się o trzy modne kolory – głęboką zieleń Monstera, delikatny turkus Wave i przygaszony granat Nile. Nadadzą one meblom niebanalny urok, na nowo rozbudzając związane z nimi wspomnienia.

 

Skąpana w bieli kuchnia nabierze nieprzeciętnego charakteru za sprawą mebli w wyrazistych tonacjach. Klasyczna szafka pomalowana emalią Beckers Designer Universal w szmaragdowym odcieniu Monstera ożywi wnętrze, przełamując stonowaną kolorystykę wystroju. Tak zaaranżowaną przestrzeń dopełnią dekoracje z roślin oraz klasyczne w formie dodatki kuchenne.

 

 

Krzesła w stylu retro wykonane z giętego drewna będą radosną ozdobą jadalni, gdy przemalujemy je na nowy odcień Wave z palety Beckers Designer Universal. Wodorozcieńczalna emalia zapewni meblom odporność na zmywanie, detergenty i zarysowania, dbając o ich estetyczny i atrakcyjny wygląd przez długi czas. Miętowa kolorystyka sprawdzi się także na ścianie tworząc w całości lekką i ujmującą aranżację.

 

 

 

Z Beckers Designer Universal nie tylko meble odzyskają swój dawny czar. Stare, metalowe osłonki na zioła pomalowane na nowy kolor Nile będą stanowić prawdziwie wysmakowany akcent w kuchni. Głęboki granat to stylowe połączenie z białą ścianą, które stworzy we wnętrzu ciekawy, orzeźwiający kontrast.

 

Więcej o odnawianiu elementów z drewna i metalu z Beckers Designer Universal znajduje się na stronie https://beckers.pl/produkty/wewnatrz/emalie-do-drewna-i-metalu/beckers-designer-universal. Emalię można zakupić też online bez wychodzenia z domu na estudiokoloru.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom NOWOŚĆ: EKSTREMALNIE SILNY T-REX W PORĘCZNEJ TUBCE Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

NOWOŚĆ: EKSTREMALNIE SILNY T-REX W PORĘCZNEJ TUBCE

Soudal poszerza swoją ofertę klejów montażowych o T-Rex Hybrid Glue – klej hybrydowy w tubce o pojemności 25 ml. Nowy produkt, zaprezentowany po raz pierwszy na tegorocznych
Dom Paradyż Designers – poznaliśmy laureatów międzynarodowej edycji konkursu!
2024-03-29 | 10:10

Paradyż Designers – poznaliśmy laureatów międzynarodowej edycji konkursu!

Trzecia edycja konkursu Paradyż Designers, organizowanego przez Ceramikę Paradyż, pod patronatem ArchDaily dobiegła końca. To pierwsza edycja tego prestiżowego konkursu na skalę
Dom Dwa światy uchwytów meblowych
2024-03-28 | 01:00

Dwa światy uchwytów meblowych

Świat uchwytów meblowych dzieli się na dwie części. Jedna to modele dyskretne, nie rzucające się w oczy i minimalistycznie skromne. Choć dekoracyjne, pozostają jakby na drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.