Nowości od Geberit 2021
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Innowacyjne rozwiązania połączone z dobrym wzornictwem to znak rozpoznawczy marki Geberit, która od wielu lat jest pionierem w branży wyposażenia łazienek. Bogata oferta serii ceramicznych oraz mebli łazienkowych właśnie została uzupełniona o kolejne nowości.
Wiosną 2021 w katalogu Geberit debiutują zupełnie nowe produkty, takie jak wanny czy brodzik, a także modele misek wc, umywalek i mebli w nowych rozmiarach – jako uzupełnienie istniejących już serii. Tak, aby każdy znalazł wyposażenie idealnie dopasowane do swoich potrzeb.
Wanny w ofercie Geberit
Wanny Soana i Tawa zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które marzą o długich, komfortowych kąpielach. Oba modele są wykonana z akrylu – materiału dużo przyjemniejszego dla skóry niż zimna stal, dłużej utrzymującego pożądaną temperaturę wody, a także odpornego na uszkodzenia – dzięki temu będą wyglądać jak nowe przez lata! To szczególnie ważne dla osób poszukujących dobrych jakościowo, wytrzymałych produktów. Niezaprzeczalnym atutem nowych wanien Soana i Tawa jest niezwykle estetyczny i efektowny wygląd. Soana ma organiczną formę z obłymi krawędziami, cienkimi rantami i wyprofilowanym oparciem, które gwarantuje wygodną pozycję podczas kąpieli. Odpływ wannowy Geberit PushControl umiejscowiony na środku lub z boku jest idealnym uzupełnieniem ze względu na swoją funkcjonalność i płaską konstrukcję, która podwyższa komfort podczas użytkowania wanny. Wanna Soana dostępna jest w 7 wariantach, można dobrać odpowiedni model zarówno do małej, jak i dużej łazienki. Wanna Tawa to doskonały wybór dla osób, które chcą mieć elegancką i funkcjonalną łazienkę – polecana jest zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Efektowny design łączący wyraziste, zewnętrzne krawędzie i łagodne linie wewnętrzne sprawia, że wygląda bardzo nowocześnie i minimalistycznie, a przy tym jest niezwykle wygodna. Idealnie wyprofilowane siedzisko pozwala zażywać długich, wygodnych kąpieli i poczuć się jak w SPA. Model Tawa, podobnie jak Soana, jest dostępny w wersji z odpływem na środku lub z boku.
Ultrapłaski brodzik Olona
Kolejną nowością w katalogu Geberit jest designerski brodzik Olona, idealnie wpisujący się w aktualne wnętrzarskie trendy. Najnowsza propozycja od firmy Geberit to ultrapłaski brodzik Olona wykonany z żywicy kamiennej. Jest to materiał wysokowydajny, trwały i masywny, pokryty żelkotową, antypoślizgową powłoką, dzięki której jest niesłychanie przyjemny w dotyku. Powłoka jest odporna na działanie czynników mechanicznych, takich jak ścieranie, uderzenia czy zarysowania. Brodzik zachwyca eleganckim wyglądem – matowym, białym kolorem i efektownym odpływem z chromowaną otoczką. Pod pokrywą odpływu znajduje się koszyczek na włosy, który nie tylko gwarantuje drożność, ale i zwiększa poziom higieny. Brodzik Olona jest dostępny w różnych rozmiarach, co sprawia, że z łatwością można znaleźć ten najbardziej pasujący do naszej łazienki. Model ten może być całkowicie lub częściowo wpuszczony w podłogę. Brodzik jest łatwy w utrzymaniu w czystości, do codziennej pielęgnacji wystarczy użyć miękkiej ściereczki oraz wody. Olona to rozwiązanie przeznaczone dla osób, które stawiają na efektowne wzornictwo, ale i jakość – brodzik objęty jest 10-letnią gwarancją.
Rozszerzona seria Nova Pro Premium
Umywalki oraz meble z serii Nova Pro Premium szturmem zdobyły rynek w zeszłym roku. Teraz umywalki nablatowe są wreszcie dostępne w indywidualnej sprzedaży. Zachwycają efektownym wzornictwem, a równocześnie są szalenie funkcjonalne. Wykonane z najwyższej jakości ceramiki są łatwe w utrzymaniu w czystości oraz odporne na drobne uszkodzenia i zarysowania. Może mieć to szczególne znaczenie dla osób, które urządzają swoją łazienkę tak, aby była estetyczna i modna przez wiele lat. Warto zwrócić uwagę na model Slim Rim z rantem o wysokości jedynie 17 mm, który sprawia, że umywalka stanowi elegancką, minimalistyczną całość wraz z szafką, na której jest zamontowana. Nowością są również umywalki Nova Pro o szerokości 40 cm, doskonale nadające się do montażu na wąskich szafkach w niewielkich łazienkach. Umywalka o odległości do ściany 40 cm jest wygodna, mimo że zajmuje mało miejsca. Podobnie jak nowa, krótka miska wc Rimfree o prostokątnym kształcie – długość od ściany do krawędzi to jedynie 49 cm – ten model również został stworzony z myślą o małych przestrzeniach. W serii Nova Pro Premium dostępny jest także WC-kompakt z owalną, krótką miską (całość ze spłuczką Rimfree ma jedynie 60 cm).
Każdy znajdzie coś dla siebie
- Stałe dodawanie do asortymentu nowych produktów, a także uzupełnianie istniejących serii o modele w różnych rozmiarach sprawiają, że każdy może znaleźć w ofercie wyposażenie łazienki idealnie dopasowane do potrzeb – mówi Małgorzata Jarosik, Product Manager w Geberit Polska. Zarówno osoby, które urządzają łazienkę w nowym domu czy mieszkaniu, jak i ci, którzy przeprowadzają remont i chcą wymienić np. tylko umywalkę. W ofercie Geberit w Polsce jest już 8000 produktów – jest więc z czego wybierać.
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.