Komunikaty PR

Nowości od marki Zwieger, czyli patelnie Forte do zdrowego smażenia

2020-04-06  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Wiosna to dobry czas na nowy sprzęt kuchenny. Zwłaszcza popołudniami, gdy praca zdalna dobiega końca, warto przyrządzić coś smacznego. Pomóc w tym może lekki i poręczny sprzęt od marki Zwieger. Nowe patelnie Forte to nie tylko wysoka jakość, ale także szybkość przygotowywania posiłków.

Dotychczas linia Forte składała się z ostrych noży oraz dwóch funkcjonalnych garnków. Teraz wzbogaciły ją patelnie wykonane z aluminium tłoczonego na gorąco typu forged. Szybko nagrzewający się sprzęt pozwala przygotować posiłek w krótkim czasie.

Patelnie Forte wyróżnia również specjalna powłoka marble stone, którą pokrywa ich wewnętrzną stronę. Dzięki jej zastosowaniu potrawy nie będą przywierać ani się przypalać.

Lekka i niezbędna w kuchni

W kuchni stawiamy nie tylko na nowoczesny wygląd akcesoriów, ale także na ich trwałość i praktyczność. Patelnia Forte spełnia wszystkie te warunki.

- Wszyscy wiemy, jak trudno zachować zdrowy tryb życia. Patelnie z linii Forte mogą w tym pomóc. Bez przeszkód można na nich smażyć w niskich temperaturach takie potrawy jak chociażby puszyste naleśniki, porcjowane mięsa czy aromatyczne, świeże warzywa. Jej dłuższe użytkowanie będzie bardzo wygodne również ze względu na ergonomiczną rączkę oraz niedużą wagę patelni. Patelnia jest też tańsza od naszych flagowych produktów, co pozwoli nam zaoszczędzić trochę środków w tym trudnym okresie – mówi Grzegorz Kozieł, ekspert firmy Zwieger.

Patelnie doskonale akumulują i przewodzą ciepło. Maksymalna temperatura pracy z nimi wynosi 220 stopni Celsjusza, co pozwala na przygotowanie wielu smacznych potraw.

W ramach linii Forte marka Zwieger oferuje patelnie w rozmiarze 20, 24, 26 oraz 28 cm.

Produkty są już dostępne w sklepie internetowym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.