Komunikaty PR

Nowości od marki Zwieger, czyli patelnie Forte do zdrowego smażenia

2020-04-06  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Wiosna to dobry czas na nowy sprzęt kuchenny. Zwłaszcza popołudniami, gdy praca zdalna dobiega końca, warto przyrządzić coś smacznego. Pomóc w tym może lekki i poręczny sprzęt od marki Zwieger. Nowe patelnie Forte to nie tylko wysoka jakość, ale także szybkość przygotowywania posiłków.

Dotychczas linia Forte składała się z ostrych noży oraz dwóch funkcjonalnych garnków. Teraz wzbogaciły ją patelnie wykonane z aluminium tłoczonego na gorąco typu forged. Szybko nagrzewający się sprzęt pozwala przygotować posiłek w krótkim czasie.

Patelnie Forte wyróżnia również specjalna powłoka marble stone, którą pokrywa ich wewnętrzną stronę. Dzięki jej zastosowaniu potrawy nie będą przywierać ani się przypalać.

Lekka i niezbędna w kuchni

W kuchni stawiamy nie tylko na nowoczesny wygląd akcesoriów, ale także na ich trwałość i praktyczność. Patelnia Forte spełnia wszystkie te warunki.

- Wszyscy wiemy, jak trudno zachować zdrowy tryb życia. Patelnie z linii Forte mogą w tym pomóc. Bez przeszkód można na nich smażyć w niskich temperaturach takie potrawy jak chociażby puszyste naleśniki, porcjowane mięsa czy aromatyczne, świeże warzywa. Jej dłuższe użytkowanie będzie bardzo wygodne również ze względu na ergonomiczną rączkę oraz niedużą wagę patelni. Patelnia jest też tańsza od naszych flagowych produktów, co pozwoli nam zaoszczędzić trochę środków w tym trudnym okresie – mówi Grzegorz Kozieł, ekspert firmy Zwieger.

Patelnie doskonale akumulują i przewodzą ciepło. Maksymalna temperatura pracy z nimi wynosi 220 stopni Celsjusza, co pozwala na przygotowanie wielu smacznych potraw.

W ramach linii Forte marka Zwieger oferuje patelnie w rozmiarze 20, 24, 26 oraz 28 cm.

Produkty są już dostępne w sklepie internetowym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.