Nowości od marki Zwieger, czyli patelnie Forte do zdrowego smażenia

Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Wiosna to dobry czas na nowy sprzęt kuchenny. Zwłaszcza popołudniami, gdy praca zdalna dobiega końca, warto przyrządzić coś smacznego. Pomóc w tym może lekki i poręczny sprzęt od marki Zwieger. Nowe patelnie Forte to nie tylko wysoka jakość, ale także szybkość przygotowywania posiłków.
Dotychczas linia Forte składała się z ostrych noży oraz dwóch funkcjonalnych garnków. Teraz wzbogaciły ją patelnie wykonane z aluminium tłoczonego na gorąco typu forged. Szybko nagrzewający się sprzęt pozwala przygotować posiłek w krótkim czasie.
Patelnie Forte wyróżnia również specjalna powłoka marble stone, którą pokrywa ich wewnętrzną stronę. Dzięki jej zastosowaniu potrawy nie będą przywierać ani się przypalać.
Lekka i niezbędna w kuchni
W kuchni stawiamy nie tylko na nowoczesny wygląd akcesoriów, ale także na ich trwałość i praktyczność. Patelnia Forte spełnia wszystkie te warunki.
- Wszyscy wiemy, jak trudno zachować zdrowy tryb życia. Patelnie z linii Forte mogą w tym pomóc. Bez przeszkód można na nich smażyć w niskich temperaturach takie potrawy jak chociażby puszyste naleśniki, porcjowane mięsa czy aromatyczne, świeże warzywa. Jej dłuższe użytkowanie będzie bardzo wygodne również ze względu na ergonomiczną rączkę oraz niedużą wagę patelni. Patelnia jest też tańsza od naszych flagowych produktów, co pozwoli nam zaoszczędzić trochę środków w tym trudnym okresie – mówi Grzegorz Kozieł, ekspert firmy Zwieger.
Patelnie doskonale akumulują i przewodzą ciepło. Maksymalna temperatura pracy z nimi wynosi 220 stopni Celsjusza, co pozwala na przygotowanie wielu smacznych potraw.
W ramach linii Forte marka Zwieger oferuje patelnie w rozmiarze 20, 24, 26 oraz 28 cm.
Produkty są już dostępne w sklepie internetowym.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.