Komunikaty PR

Nowości - słodkości w KFC! KFC Pumpkin Spice Latte & Shake, Churros i Deluxe Ice

2024-10-11  |  01:00

Długo wyczekiwane, najbardziej jesienne napoje zawitały do KFC! W menu pojawiły się KFC Pumpkin Spice Latte i KFC Pumpkin Spice Shake. Dla tych, którzy nie czują jeszcze tego klimatu, KFC przygotowało dwie ekstra pyszności na osłodę – Ice Cream Deluxe w trzech bajecznych smakach i cieplutkie churros z trzema sosami do wyboru. Palce lizać!

Pumpkin Spice fenomenem jesieni

Pojawienie się w menu dyniowych pyszności staje się już wyraźniejszą oznaką jesieni niż kolorowe liście na drzewach. Future Market Insights podaje, że globalny rynek produktów związanych z pumpkin spice tj. produkty spożywcze, świeczki o jej zapachu, był wyceniany na 1,1 mld USD w 2003 roku i oczekuje się, że do 2031 roku wzrośnie do 2,4 mld USD. Aromatyczna, dyniowa przyprawa, zgromadziła tylu fanów, że doczekała się w USA swojego święta - National Pumpkin Spice Day, które wyznaczono na 1 października. Ponadto, jak czytamy w #PumpkinSpice Report, w tym roku dyskusje w mediach społecznościowych wokół pumpkin spice wzrosły o 895% w porównaniu do roku 20231 . Również wielbiciele KFC dopytywali o powrót swoich ulubionych produktów, dlatego marka wprowadziła do oferty dwa napoje o smaku dyniowym z aromatycznym słodko-korzennym sosem – Pumpkin Spice Latte i Pumpkin Spice Shake. Pumpkin Spice Latte & Shake w KFC Pumpkin Spice Latte to po prostu jeden z jesiennych niezbędników, zaraz obok ciepłego swetra i ulubionego serialu. Nic dziwnego! Pumpkin Spice Latte z KFC rozgrzewa i otula lepiej niż niejeden koc. Zakręcony smak jesieni można też poczuć dzięki KFC Pumpkin Spice Shake. Oba napoje pełne są aromatycznych przypraw i zawierają w sobie esencję tego sezonu. Wpadnij do KFC i weź ciepły napój na jesienny spacer. Psst…w restauracjach spróbujesz także zakręconego dyniowego shake’a z dodatkiem bitej śmietany i pianek Marshmallow, a klasycznego Pumpkin Spice Shake w 3 rozmiarach zamówisz także w dostawie do domu.

Churros w KFC

Droga do pracy czy szkoły, pochmurne, ciemne poranki, spadające liście i zapach…hiszpańskich churros? Wszystko się zgadza. Od teraz w KFC można skosztować tego chrupiącego i smakowitego przysmaku z sosem karmelowym, czekoladowym lub truskawkowym. Do porannej kawki będzie pasował idealnie – właśnie taki zestaw zawitał do sezonowego menu KFC. Po prostu finger lickin’ good. 

Gelato, gdzie lato?

Jeśli mamy jesień, to na spadek temperatury na zewnątrz trzeba się przygotować, co nie wszystkim będzie w smak. Za to nowe desery lodowe KFC Deluxe Ice Cream zasmakują każdemu – szczególnie osobom tęskniącym już za latem. W KFC zadebiutowały desery w 3 autorskich, wyjątkowych smakach: Vanilia & Caramel, Chocolate & Cherry i Strawberry. Kremowe lody waniliowe z lejącym sosem karmelowym i kawałkami czekolady, lody czekoladowe z sosem wiśniowym oraz kawałkami deserowej czekolady czy słodkie lody truskawkowe z sosem truskawkowym i kawałkami białej czekolady – które zawrócą Ci w głowie?

Jesień z KFC

KFC umożliwia celebrowanie jesieni po swojemu – wybieraj spośród nowych deserów i smaków. Słodziutkie nowości sprawisz sobie już od 6,99 zł! Oferta obowiązuje od 10.10 do odwołania w restauracjach KFC oraz przypadku Pumpkin Spice Shake – również w dostawie. Wpadaj do KFC i rozchmurz swój dzień! Cóż to będzie za słodziutka jesień!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.