Komunikaty PR

Nowy brodzik w ofercie Radaway

2020-05-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Decydując się na kabinę prysznicową ważne jest, by dokupić do niej odpowiedni brodzik. Tylko idealnie dopasowany zagwarantuje komfort podczas codziennej kąpieli. Wśród najpopularniejszych modeli Radaway znajduje się seria brodzików akrylowych Doros. Co sprawia, że jest jedną z najchętniej kupowanych?

 

Brodziki akrylowe mają wiele zalet. Charakteryzuje je trwałość oraz odporność na zawilgocenia i zagrzybienia. Dodatkowym atutem jest antybakteryjna powierzchnia ułatwiająca czyszczenie, nieskomplikowany, szybki montaż oraz prosta regulacja. Występują w różnych kształtach, wysokościach i kolorach. W przypadku serii Doros dostępne są modele kwadratowe, prostokątne, półokrągłe i pięciokątne, o wysokości od 4 do 11,5 centymetrów. Seria Doros występuje m.in. w technologii Plus. Jej cechą charakterystyczną jest poliuretanowe wypełnienie, które wraz z ze specjalną stalową konstrukcją zapewnia wysoką wytrzymałość na nacisk i dodatkowo doskonałą izolację termiczną. Z kolei brodziki Doros Compact są wyższe – pozwalają na swobodne zamontowanie syfonu, gdy nie ma możliwości wkucia się w podłogę - i mają zintegrowaną obudowę z czterech stron.

 

Nowością, którą zaproponował producent na rok 2020 są modele Doros i Doros Compact Stone. Brodziki te cechuje strukturalna powierzchnia Stone, która posiada właściwości antypoślizgowe, zgodne z normą DIN 51097. Modele dostępne są w kolorze białym lub antracytowym, a efekt naturalnego kamienia spodoba się nawet najbardziej wymagającym miłośnikom dobrego designu.

 

Szeroka oferta brodzików Doros pozwala dobrać model idealny, który spełni wszelkie oczekiwania związane z funkcjonalnością, najwyższą jakością oraz estetyką.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.