Komunikaty PR

Nowy Gordon’s 0.0% już dostępny! Oryginalny smak bez alkoholu

2022-08-24  |  12:30

Nowy Gordon's 0.0% powstał, aby zapewnić miłośnikom ginu i dobrych koktajli na jego bazie możliwość delektowania się smakiem ulubionego trunku, nawet jeśli nie chcą lub nie mogą pić alkoholu. Już nie musisz rezygnować z Gin&Tonic podczas spotkań z przyjaciółmi! Gordon’s 0.0% zapewnia pełnię walorów smakowych bez dodatku alkoholu.

Ciesz się smakiem bez kompromisów

Ile razy zdarzyło się, że nie mogłeś pić alkoholu, ale nie chciałeś rezygnować ze spotkań towarzyskich czy wzniesienia toastu? Każdemu kiedyś przypadła rola kierowcy albo na następny dzień miał plany, które uniemożliwiły spożycie alkoholu. A może dieta lub zdrowy styl życia skłaniają do jego ograniczenia? Albo jesteś rodzicem i opieka nad dzieckiem lub karmienie piersią sprawiają, że alkoholowe koktajle zostawiasz dla innych? Od teraz już nie musisz iść na kompromis i możesz pozwolić sobie na orzeźwiający Gin&Tonic w bezalkoholowym wydaniu!

Od sierpnia w polskich sklepach dostępny jest Gordon’s 0.0%, który świetnie sprawdzi się jako zastępstwo klasycznego ginu. Jest to doskonały wybór dla osób, które nie chcą pić alkoholu, ale jednocześnie nie chcą rezygnować ze smaku np. drinka Gin&Tonic. Co istotne, Gordon’s 0.0% zawiera jedynie 24 kalorie na porcję, jest więc świetnym rozwiązaniem również dla osób dbających o dietę – można do niego dodać bezcukrowy tonik
i nagle ulubiony koktajl staje się o wiele mniej kaloryczny.

0% alkoholu, 100% Gordon’s

Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s połączył lata doświadczeń i szeroką wiedzę na temat destylacji ginu, aby stworzyć Gordon’s bez alkoholu o oryginalnym smaku ginu. Gordon's 0.0% powstaje w wyniku destylacji tych samych wyselekcjonowanych składników roślinnych, które są używane w doskonale znanym Gordon's London Dry Gin. Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie fachowo mieszane ze sobą, aby uchwycić esencję ginu Gordon's w bezalkoholowej wersji. Ten specjalny proces tworzenia to ściśle strzeżona tajemnica, jednak jego efektów może doznać każdy.

Gin&Tonic Virgin

Wystarczy do kieliszka typu copa glass wsypać dużo lodu, dodać 40 ml Gordon’s 0.0%, uzupełnić ulubionym tonikiem oraz dodatkami w postaci owoców czy ziół, które urozmaicą smak koktajlu. W ten sposób uzyskasz idealny zamiennik klasycznego Gin&Tonic, który możesz pić niezależnie od sytuacji.

Gordon's 0.0% został wprowadzony na rynek w butelce 700 ml, a jego rekomendowana cena detaliczna wynosi od 49,99 PLN. Produkt jest dostępny w sieci Żabka od 27 lipca, a pod koniec sierpnia dystrybucja zostanie rozszerzona o sieć sklepów Biedronka.

O marce Gordon's:

GIN GORDON'S, ulubiony gin Brytyjczyków, pojawił się na rynku 250 lat temu, kiedy Alexander Gordon otworzył małą destylarnię w Londynie i rozpoczął pracę nad stworzeniem receptury doskonałego w smaku, wysokiej jakości ginu. Jego charakterystyczny jałowcowy aromat stał się od tego czasu definicją smaku klasycznego G&T. Obecnie gin GORDON'S jest najlepiej sprzedającym się międzynarodowym ginem na świecie, a od 1925 roku otrzymał cztery Gwarancje Królewskie. Jakość jest podstawą marki GORDON'S, a składniki roślinne do jego produkcji uprawiane są tam, gdzie natura obdarza je najlepszymi właściwościami; jałowiec, kolendra, korzeń dzięgielu i lukrecja pozyskiwane są z różnych zakątków świata i przechodzą najbardziej skrupulatny proces selekcji. Oferta Gordon's obejmuje Gordon's London Dry, Gordon's Premium Pink Distilled Gin, Gordon's Sicilian Lemon Distilled Gin, Gordon's with a Spot of Elderflower oraz ulubiony w okresie Bożego Narodzenia Gordon's Sloe Gin.

O Diageo:

Diageo jest producentem i dystrybutorem najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, m.in.: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódek Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także takich marek, jak: Bulleit Bourbon, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Firma prowadzi sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie. Spółka jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje
o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com.

Kontakt prasowy:

DIAGEO POLSKA

Monika Jędrzejewska

Culture & Entertainment Manager

 

monika.jedrzejewska@diageo.com

MSLGROUP

Elżbieta Majewska

Senior Account Executive

tel. +48 515 115 058

elzbieta.majewska@mslgroup.net

MSLGROUP

Anna Ginter

Senior Account Manager

tel. +48 608 392 756

anna.ginter@mslgroup.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nowość w stałej ofercie marki Grześki! Biuro prasowe
2024-08-14 | 13:45

Nowość w stałej ofercie marki Grześki!

Idealnie kruche wafelki przełożone pysznym kremem o smaku kakao lub masła orzechowego, oblane po bokach mleczną czekoladą Goplana. Mowa oczywiście o dwóch nowych wariantach wafli
Żywienie Colian rozszerza podniebną ekspansję!
2024-08-14 | 13:45

Colian rozszerza podniebną ekspansję!

Wafle Grześki w formacie Mega, należące do polskiego producenta Colian, są dostępne w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. Kultowy produkt, doskonale znany na rynku krajowym, można zakupić
Żywienie Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
2024-08-14 | 13:45

Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!

Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Media

Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki

Zdaniem Tomasza Jacykowa w letnich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej, ale trzeba pamiętać, że szorty, koszulki bez ramiączek, mocno wycięte topy i zwiewne spódniczki zamiast podkreślać atuty sylwetki, mogą tylko uwypuklić jej mankamenty i niedoskonałości. W konsekwencji źle dobrane wakacyjne zestawienia zamiast zachwycać, budzą niesmak. Poza tym coś, co idealnie pasuje na plażę, niekoniecznie musi dobrze wyglądać na ulicy. Stylista z uwagą śledzi bieżące trendy i jak przyznaje, bardzo podoba mu się chociażby eksponowanie bielizny i czynienie jej ważnym elementem codziennych stylizacji.

Prawo

Ostatni moment na przyjęcie standardów ochrony małoletnich w placówkach pracujących z dziećmi. Przepisy mają pomóc walczyć ze zjawiskiem przemocy wobec najmłodszych

15 sierpnia mija termin wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (SOM) we wszystkich instytucjach pracujących z dziećmi. Poza oczywistymi placówkami, takimi jak szkoły, przedszkola czy kluby sportowe, obowiązek ten dotyczy także np. hoteli czy szpitali. Wdrożenie przez te instytucje odpowiednich procedur zapobiegawczych i interwencyjnych ma doprowadzić docelowo do zmniejszenia skali przemocy i nadużyć wobec najmłodszych. – Standardy ochrony małoletnich przez to, że są obowiązkowe i dotyczą tak wielu organizacji i instytucji, będą prawdziwą zmianą społeczną, o ile świadomie podejdziemy do ich przygotowania i wdrażania – podkreśla Agata Sotomska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.