Komunikaty PR

Nowy Gordon’s 0.0% już dostępny! Oryginalny smak bez alkoholu

2022-08-24  |  12:30

Nowy Gordon's 0.0% powstał, aby zapewnić miłośnikom ginu i dobrych koktajli na jego bazie możliwość delektowania się smakiem ulubionego trunku, nawet jeśli nie chcą lub nie mogą pić alkoholu. Już nie musisz rezygnować z Gin&Tonic podczas spotkań z przyjaciółmi! Gordon’s 0.0% zapewnia pełnię walorów smakowych bez dodatku alkoholu.

Ciesz się smakiem bez kompromisów

Ile razy zdarzyło się, że nie mogłeś pić alkoholu, ale nie chciałeś rezygnować ze spotkań towarzyskich czy wzniesienia toastu? Każdemu kiedyś przypadła rola kierowcy albo na następny dzień miał plany, które uniemożliwiły spożycie alkoholu. A może dieta lub zdrowy styl życia skłaniają do jego ograniczenia? Albo jesteś rodzicem i opieka nad dzieckiem lub karmienie piersią sprawiają, że alkoholowe koktajle zostawiasz dla innych? Od teraz już nie musisz iść na kompromis i możesz pozwolić sobie na orzeźwiający Gin&Tonic w bezalkoholowym wydaniu!

Od sierpnia w polskich sklepach dostępny jest Gordon’s 0.0%, który świetnie sprawdzi się jako zastępstwo klasycznego ginu. Jest to doskonały wybór dla osób, które nie chcą pić alkoholu, ale jednocześnie nie chcą rezygnować ze smaku np. drinka Gin&Tonic. Co istotne, Gordon’s 0.0% zawiera jedynie 24 kalorie na porcję, jest więc świetnym rozwiązaniem również dla osób dbających o dietę – można do niego dodać bezcukrowy tonik
i nagle ulubiony koktajl staje się o wiele mniej kaloryczny.

0% alkoholu, 100% Gordon’s

Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s połączył lata doświadczeń i szeroką wiedzę na temat destylacji ginu, aby stworzyć Gordon’s bez alkoholu o oryginalnym smaku ginu. Gordon's 0.0% powstaje w wyniku destylacji tych samych wyselekcjonowanych składników roślinnych, które są używane w doskonale znanym Gordon's London Dry Gin. Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie fachowo mieszane ze sobą, aby uchwycić esencję ginu Gordon's w bezalkoholowej wersji. Ten specjalny proces tworzenia to ściśle strzeżona tajemnica, jednak jego efektów może doznać każdy.

Gin&Tonic Virgin

Wystarczy do kieliszka typu copa glass wsypać dużo lodu, dodać 40 ml Gordon’s 0.0%, uzupełnić ulubionym tonikiem oraz dodatkami w postaci owoców czy ziół, które urozmaicą smak koktajlu. W ten sposób uzyskasz idealny zamiennik klasycznego Gin&Tonic, który możesz pić niezależnie od sytuacji.

Gordon's 0.0% został wprowadzony na rynek w butelce 700 ml, a jego rekomendowana cena detaliczna wynosi od 49,99 PLN. Produkt jest dostępny w sieci Żabka od 27 lipca, a pod koniec sierpnia dystrybucja zostanie rozszerzona o sieć sklepów Biedronka.

O marce Gordon's:

GIN GORDON'S, ulubiony gin Brytyjczyków, pojawił się na rynku 250 lat temu, kiedy Alexander Gordon otworzył małą destylarnię w Londynie i rozpoczął pracę nad stworzeniem receptury doskonałego w smaku, wysokiej jakości ginu. Jego charakterystyczny jałowcowy aromat stał się od tego czasu definicją smaku klasycznego G&T. Obecnie gin GORDON'S jest najlepiej sprzedającym się międzynarodowym ginem na świecie, a od 1925 roku otrzymał cztery Gwarancje Królewskie. Jakość jest podstawą marki GORDON'S, a składniki roślinne do jego produkcji uprawiane są tam, gdzie natura obdarza je najlepszymi właściwościami; jałowiec, kolendra, korzeń dzięgielu i lukrecja pozyskiwane są z różnych zakątków świata i przechodzą najbardziej skrupulatny proces selekcji. Oferta Gordon's obejmuje Gordon's London Dry, Gordon's Premium Pink Distilled Gin, Gordon's Sicilian Lemon Distilled Gin, Gordon's with a Spot of Elderflower oraz ulubiony w okresie Bożego Narodzenia Gordon's Sloe Gin.

O Diageo:

Diageo jest producentem i dystrybutorem najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, m.in.: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódek Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także takich marek, jak: Bulleit Bourbon, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Firma prowadzi sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie. Spółka jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje
o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com.

Kontakt prasowy:

DIAGEO POLSKA

Monika Jędrzejewska

Culture & Entertainment Manager

 

monika.jedrzejewska@diageo.com

MSLGROUP

Elżbieta Majewska

Senior Account Executive

tel. +48 515 115 058

elzbieta.majewska@mslgroup.net

MSLGROUP

Anna Ginter

Senior Account Manager

tel. +48 608 392 756

anna.ginter@mslgroup.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów

Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Ochrona środowiska

Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.