Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Alpine Pro dołączył do grona najemców Magnolia Park. W ofercie czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących aktywny tryb życia. Za jakością marki przemawia fakt, że Alpine Pro od 2010 roku ubiera czeskich olimpijczyków.
Alpine Pro to wywodzący się z Czech producent odzieży outdoorowej i sportowej, obuwia i akcesoriów turystycznych z niemal 30-letnim doświadczeniem. Marka reklamuje się jako „stworzona dla tych, którzy nie lubią stać w miejscu”. Posiada własny zespół projektantów, wykorzystujących najnowsze materiały, funkcjonalne kroje i modne kolory. Wysokiej jakości wyroby i zastosowane w nich nowoczesne technologie docenił Czeski Komitet Olimpijski: od Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 Alpine Pro jest dostawcą odzieży dla narodowej drużyny olimpijskiej Czech. Firma stosuje ekologiczne rozwiązania, troszcząc się o środowisko. Wszystkie kurtki, buty i odzież górska są wykonane z materiałów, które są przyjazne dla środowiska i nie zanieczyszczają go.
– Dołączenie Alpine Pro do grona najemców Magnolia Park to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy poszukują jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty sportowej. Cieszymy się, że ta popularna wśród naszych południowych sąsiadów i ceniona w całej Europie marka zdecydowała się wybrać właśnie Magnolia Park jako miejsce swojej obecności – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.
Alpine Pro działa przede wszystkim na południu Polski. Nie dziwi zatem, że nowoczesny salon firmowy powstał właśnie we Wrocławiu, skąd w dwie godziny można dojechać w różne pasma Sudetów. Sklep znajduje się na 1. piętrze i jest już otwarty dla klientów.
Magnolia Park nieustannie się rozwija i przyciąga nowych najemców. Firmy decydują się także na relokacje do większych salonów lub metamorfozy swoich obecnych sklepów. W lipcu otworzył się nowy sklep Office Shoes. To istniejąca od 1996 roku marka, która w ofercie ma wyselekcjonowane modele butów światowej klasy marek premium. Do większego lokalu na parterze przeniósł się Wittchen. Metamorfozy przeszły m.in. salon Tous i Crocs. Swoją wyspę na parterze uruchomiła niedawno także polska firma Shop Dent.
Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Na 100 tys. mkw. działa ponad 230 sklepów i nadal powstają kolejne.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.