Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Alpine Pro dołączył do grona najemców Magnolia Park. W ofercie czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących aktywny tryb życia. Za jakością marki przemawia fakt, że Alpine Pro od 2010 roku ubiera czeskich olimpijczyków.
Alpine Pro to wywodzący się z Czech producent odzieży outdoorowej i sportowej, obuwia i akcesoriów turystycznych z niemal 30-letnim doświadczeniem. Marka reklamuje się jako „stworzona dla tych, którzy nie lubią stać w miejscu”. Posiada własny zespół projektantów, wykorzystujących najnowsze materiały, funkcjonalne kroje i modne kolory. Wysokiej jakości wyroby i zastosowane w nich nowoczesne technologie docenił Czeski Komitet Olimpijski: od Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 Alpine Pro jest dostawcą odzieży dla narodowej drużyny olimpijskiej Czech. Firma stosuje ekologiczne rozwiązania, troszcząc się o środowisko. Wszystkie kurtki, buty i odzież górska są wykonane z materiałów, które są przyjazne dla środowiska i nie zanieczyszczają go.
– Dołączenie Alpine Pro do grona najemców Magnolia Park to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy poszukują jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty sportowej. Cieszymy się, że ta popularna wśród naszych południowych sąsiadów i ceniona w całej Europie marka zdecydowała się wybrać właśnie Magnolia Park jako miejsce swojej obecności – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.
Alpine Pro działa przede wszystkim na południu Polski. Nie dziwi zatem, że nowoczesny salon firmowy powstał właśnie we Wrocławiu, skąd w dwie godziny można dojechać w różne pasma Sudetów. Sklep znajduje się na 1. piętrze i jest już otwarty dla klientów.
Magnolia Park nieustannie się rozwija i przyciąga nowych najemców. Firmy decydują się także na relokacje do większych salonów lub metamorfozy swoich obecnych sklepów. W lipcu otworzył się nowy sklep Office Shoes. To istniejąca od 1996 roku marka, która w ofercie ma wyselekcjonowane modele butów światowej klasy marek premium. Do większego lokalu na parterze przeniósł się Wittchen. Metamorfozy przeszły m.in. salon Tous i Crocs. Swoją wyspę na parterze uruchomiła niedawno także polska firma Shop Dent.
Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Na 100 tys. mkw. działa ponad 230 sklepów i nadal powstają kolejne.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.