Komunikaty PR

Nowy serek śmietankowy dołącza do łaciatej rodziny

2021-03-30  |  17:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Marka Łaciate, która należy do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, sukcesywnie powiększa swoje portfolio. Tej wiosny, rodzina serków śmietankowych o klasycznych i oryginalnych smakach, wzbogaci się o połączenie zawierające w sobie warzywa z ziołami i przyprawami. Serek śmietankowy Barbecue z konopiami został stworzony dla poszukiwaczy ciekawych oraz zaskakujących połączeń smakowych. Nowa propozycja jest dostępna w 200 g opakowaniu.

W roku 2020 gama serków śmietankowych Łaciatych została uzupełniona o 2 nowe smaki: indyjski z konopiami i czarnuszką oraz grillowane warzywa. Teraz do rodziny dołącza smak tej wiosny, czyli serek śmietankowy barbecue z konopiami. Wyczujemy w nim nutę papryki słodkiej i grillowanej, pomidorów, miodu, a nawet czosnku. Wyjątkowe połączenie kremowego serka z oryginalnym zestawem przypraw sprawi, że będzie on idealny nie tylko jako główny bohater kanapek, ale także jako element innych przepisów oraz wiosennych pikników. Sprawdzi się zwłaszcza jako składnik past, dipów i dodatek do dań z grilla. To doskonałe uzupełnienie potrawy w wersji na ciepło i na zimno. Duża, 200 g porcja sprawi, że aksamitnej przyjemności starczy na dłużej.

Serki śmietankowe Łaciate mają naturalny smak, kremową konsystencję oraz szerokie zastosowanie w kuchni, przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym konsumentom. Powstają z najwyższej jakości mleka, bez zagęstników i konserwantów. Serki śmietankowe Łaciate w standardowej pojemności 135 g występują w wielu wariantach smakowych: naturalny, meksykański, z cebulą i szczypiorkiem, suszonymi pomidorami, chrzanem, czosnkiem, ziołami, suszonymi pomidorami, zielonymi oliwkami, łososiem i koperkiem oraz z kurkami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.