Nowy serek śmietankowy dołącza do łaciatej rodziny
Marka Łaciate, która należy do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, sukcesywnie powiększa swoje portfolio. Tej wiosny, rodzina serków śmietankowych o klasycznych i oryginalnych smakach, wzbogaci się o połączenie zawierające w sobie warzywa z ziołami i przyprawami. Serek śmietankowy Barbecue z konopiami został stworzony dla poszukiwaczy ciekawych oraz zaskakujących połączeń smakowych. Nowa propozycja jest dostępna w 200 g opakowaniu.
W roku 2020 gama serków śmietankowych Łaciatych została uzupełniona o 2 nowe smaki: indyjski z konopiami i czarnuszką oraz grillowane warzywa. Teraz do rodziny dołącza smak tej wiosny, czyli serek śmietankowy barbecue z konopiami. Wyczujemy w nim nutę papryki słodkiej i grillowanej, pomidorów, miodu, a nawet czosnku. Wyjątkowe połączenie kremowego serka z oryginalnym zestawem przypraw sprawi, że będzie on idealny nie tylko jako główny bohater kanapek, ale także jako element innych przepisów oraz wiosennych pikników. Sprawdzi się zwłaszcza jako składnik past, dipów i dodatek do dań z grilla. To doskonałe uzupełnienie potrawy w wersji na ciepło i na zimno. Duża, 200 g porcja sprawi, że aksamitnej przyjemności starczy na dłużej.
Serki śmietankowe Łaciate mają naturalny smak, kremową konsystencję oraz szerokie zastosowanie w kuchni, przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym konsumentom. Powstają z najwyższej jakości mleka, bez zagęstników i konserwantów. Serki śmietankowe Łaciate w standardowej pojemności 135 g występują w wielu wariantach smakowych: naturalny, meksykański, z cebulą i szczypiorkiem, suszonymi pomidorami, chrzanem, czosnkiem, ziołami, suszonymi pomidorami, zielonymi oliwkami, łososiem i koperkiem oraz z kurkami.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.