Komunikaty PR

Nowy Snickers® z kremowym masłem orzechowym – jesteście gotowi na Creamy Peanut

2021-02-15  |  09:12
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.24 MB )

„Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny” to flagowe hasło marki Snickers®, znane polskim konsumentom od lat. Odpowiadając na ich różnorodne potrzeby i preferencje Mars Wrigley uzupełnia portfolio o nową, niebanalną propozycję - zaskakująco delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. W opakowaniu znajdują się dwie porcje przekąski o smaku masła orzechowego, z których każda ma jedynie 95 kcal.

Nowość od Mars Wrigley to delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masła orzechowego, pełen karmelu i posiekanych prażonych orzechów, polany czekoladą dobrze znają z innych wariantów Snickers®. W opakowaniu Creamy Peanut Butter znajdują się dwie porcje, dzięki czemu łatwo się nim podzielić lub zostawić część na później. Co więcej, jeden kawałek ma jedynie 95 kcal. To doskonała propozycja dla wszystkich „głodnych przyjemności”.

Creamy Peanut Butter jest kolejną na polskim rynku nowością marki Snickers®. W marcu 2020 roku na sklepowe półki trafił, obok najbardziej klasycznej wersji, niezwykle chrupki wariant kultowego batona - Snickers Crisp®, w niebieskim opakowaniu.

Snickers® Creamy Peanut Butter na początku lutego pojawił się premierowo w sieci sklepów Żabka, a od wiosny dostępny będzie również w szerokiej dystrybucji. Działania promocyjne tego produktu będą obejmować wsparcie w kanałach własnych detalistów oraz Mars, kampanię TV, digital, PR i współpracę z influencerami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.