Nowy utwór Sary James z okazji 50-lecia marki Coca-Cola w Polsce
„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej, niezwykle utalentowanej piosenkarki, która zdobywa serca polskich słuchaczy. Debiutujący dziś utwór to aranżacja legendarnego przeboju z lat 90-tych, wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Cola z okazji 50-tej rocznicy marki w Polsce.
Najnowsza wersja kultowej piosenki z lat 90-tych jest hołdem dla wartości kluczowej dla samej marki, ale także społeczności w Polsce. Opowiada o byciu razem, o radości, jaką daje dzielenie się codziennymi doświadczeniami z bliskimi, przyjaciółmi, rodziną. Właśnie dlatego idealnie wpisuje się w lokalne wartości - Polacy od lat udowadniają, że magia dzieję się wtedy, kiedy się jednoczą. Urodzinową piosenkę wykonała Sara James, młoda artystka, laureatka Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci 2021, która szturmem podbija polską scenę muzyczną.
– Praca nad piosenką i teledyskiem do utworu „Magia jest w nas” to dla mnie niesamowita przygoda, podróż w czasie w poszukiwaniu muzycznych inspiracji, ale też ogromna szansa na rozwój i poznanie ciekawych osób. Cieszę się, że miałam szansę stworzyć własną aranżację tak ikonicznego utworu, który jest bliski wielu Polakom. Jego przekaz jest niezwykle aktualny – odpowiada na to, co teraz dla nas wszystkich jest szczególnie ważne – umiejętność bycia razem i dzielenia się swoim czasem, zasobami czy energią – zaznacza Sara James.
Artystce kibicuje także Kasia Kowalska, która wykonała pierwszą wersję piosenki.
– Nowa wersja Sary James przywołała moje wspomnienia z nagrywania tej piosenki przed laty. Każda z nas pokazuje ten utwór inaczej. Radosna młodość i taneczność to ogromne atuty nowej wersji. Cieszę się, że ta piosenka doczekała się kolejnej odsłony – podkreśla Kasia Kowalska.
Daj się ponieść muzyce z Coca-Cola
Coca-Cola od dekad udowadnia, że kocha muzykę i związane z nią emocje. Marka od lat pełni rolę muzycznego ambasadora popkultury. Pierwsza wzmianka o tym kultowym napoju pojawiła się już w latach 70-tych m.in. w piosence Haliny Frąckowiak „Bądź gotowy dziś do drogi”. Wiele lat później o Coca-Cola śpiewał Franek Kimono, powstał też ponadczasowy utwór Kasi Kowalskiej. W ciągu kolejnych dekad Coca-Cola stała się partnerem wielu festiwali muzycznych w Polsce, a od 2021 r. realizowała projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT skierowany do młodych artystów polskiej sceny hip-hopowej. Teraz przyszedł czas na nowy projekt – utwór młodej artystki Sary James, który powstał specjalnie z okazji 50-lecia marki w Polsce.
– Coca-Cola w ubiegłym roku zaprezentowała nową platformę Real Magic, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na to, co w każdym z nas jest prawdziwie magiczne. Piosenka Sary James rozwija tę ideę pokazując, że magię możemy odnaleźć tuż obok, gdy spotykamy się z innymi ludźmi, w nieoczekiwanych chwilach, które zmieniają naszą codzienność w coś nadzwyczajnego. W takim duchu będziemy celebrować ten wyjątkowy dla naszej marki rok – zaznacza Małgorzata Drąg, Senior Brand Manager marki Coca-Cola.
Link do klipu: https://www.youtube.com/watch?v=cvcNwsVDRC8
O kampanii 50-lecia Coca-Cola
Premiera urodzinowej piosenki to część jubileuszowej kampanii 360 marki Coca-Cola
w Polsce. W ramach działań przygotowane zostały spoty 30- i 15-sekundowe emitowane w radio, TV oraz kinach, kampania digitalowa i PR, OOH, materiały POS, niestandardowe aktywacje, a także loteria narodowa. Kampania obejmuje również działania w social media oraz współpracę z influencerami.
***
Klip
Reżyserem klipu „Magia jest w nas” jest Helena Ganjalyan oraz Bartosz Szpak. Za kamerą stanął Olaf Malinowski, a produkcją utworu zajeli się Dominik Buczkowski-Wojtaszek i Patryk Kumór koncept kreatywny i produkcję teledysku oraz sesji zdjęciowej odpowiada agencja high&. Natomiast za realizację projektu po stronie Artysty odpowiedzialne jest UMG for Brands Poland.
Piosenka
Wykonawca: Sara James
Autorzy: Tom Anthony / Terry Boyle / Gavin Spencer
Produkcja: Hotel Torino (Dominik Buczkowski-Wojtaszek i Patryk Kumór)
Tekst: Magda Wójcik
Copyright ©100%: COCA COLA COMPANY / Sony Music Publishing Poland Sp. z o.o.
Wydawca: Polydor - Universal Music Polska

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.