Numer 1. nie tylko w kuchni - wielokrotnie nagradzana lodówka Samsung Bespoke ty
Lodówka dostosowująca się do potrzeb domowników? To musiało okazać się sukcesem. Modułowa lodówka Samsung Bespoke z wymiennymi panelami zewnętrznymi wyznaczyła nowy kierunek w personalizacji urządzeń AGD zbierając liczne prestiżowe nagrody. Teraz, przy zakupie tej wyjątkowej lodówki klienci mogą liczyć na zwrot na konto w wysokości nawet do 749 zł.
Personalizowane urządzenia domowe, dopasowujące się do zmieniających się z upływem czasu potrzeb konsumentów oraz nietypowych projektów wnętrz, cieszą się coraz większą popularnością. Innowacyjne lodówki Bespoke, które wyróżniają się szerokim wachlarzem możliwości w zakresie kolorystyki, rozmiarów urządzenia i jego funkcji, stały się numerem 1. nie tylko dla wielu konsumentów z całego świata, ale również dla ekspertów.
Bespoke z tytułami
Nieograniczone możliwości w zakresie personalizacji oraz innowacyjne funkcje lodówek Bespoke zostały wyróżnione w licznych plebiscytach. Już w trakcie premiery lodówek Bespoke, podczas targów CES 2021, produkty otrzymały wyróżnienie Best Innovation Award. W tym samym roku marka mogła pochwalić się także brązową nagroda IDEA dla 4-drzwiowej lodówki Bespoke Flex. Jednym z ostatnich wyróżnień dla linii produktów Samsung Bespoke jest to otrzymane przez brytyjski magazyn Fast Company, który działa w obszarze technologicznych innowacji*. Redakcja umieściła Samsung w czołówce rankingu TOP 10 najbardziej wpływowych i innowacyjnych firm na świecie w zakresie designu. Jako przykład wyjątkowych innowacji marki Samsung, Fast Company wskazano właśnie linię produktów Bespoke**. W Polsce linia lodówek Samsung Bespoke otrzymała tytuł Produktu Roku 2021 w dziedzinie „Duże AGD” w plebiscycie portalu technologicznego Benchmark.pl***, a także Złotą Villę 2022 w kategorii „Inteligentne rozwiązania AGD”****.
Design i funkcjonalność
W przypadku linii lodówek Samsung Bespoke design idzie w parze z funkcjonalnością. Wymienne panele zewnętrzne dostępne są aż w 16 eleganckich kolorach oferując użytkownikom niemal nieograniczone możliwości personalizacji. W palecie barw znajdziemy m.in. elegancką brzoskwinię, kremową lawendę, alabastrową biel, ciemny granat czy grafitową stal. Do wyboru mamy również kilka opcji wykończeniowych, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Na przestrzeni lat zmianie ulegają nie tylko nasze gusta, ale także styl życia. Dlatego Samsung zadbał o możliwość prostej i szybkiej wymiany paneli frontowych. Dzięki temu, w dowolnym momencie, odmienimy wizualnie naszą lodówkę dopasowując ją do ewoluującego wnętrza. Samsung umożliwia także tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów (chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim) oraz rozbudowę urządzenia, gdy potrzebujemy dodatkowej przestrzeni.
Ponadto lodówki Samsung Bespoke wyposażone zostały w innowacyjne rozwiązania, które przedłużają świeżość produktów spożywczych, zapewniając im jak najlepsze warunki przechowywania. Do najważniejszych technologii należy specjalna strefa Cool Select+*****, umożliwiająca dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności. Dzięki szufladzie Humidity Fresh+ lodówka zapewni idealne wręcz warunki do przechowywania owoców i warzyw, tak by dłużej zachowały świeżość, soczystość oraz pełnię smaku i aromatu.
Skorzystaj z promocji Samsung
Szukasz lodówki o wyjątkowym designie i maksymalnej funkcjonalności, a przy tym cenisz sobie indywidualność i urządzenia klasy premium? Wybierz rodzaj modułów, kolor paneli frontowych, a także materiał, z którego będą wykonane, a następnie dokonaj zakupu lodówki Bespoke w czasie trwania promocji******, aby otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto. Wystarczy, że po zakupie dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.
Promocja trwa od 05.04 do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.
Szczegóły promocji Samsung oraz regulamin znajdują się na www.bespoke.samsung.pl.
*Źródło: The most innovative design companies of 2022 (fastcompany.com )
**Źródło: https://www.fastcompany.com/90724386/most-innovative-companies-design-2022
***Źródło: https://www.benchmark.pl/plebiscyt/produkt-roku-2021
****Źródło: http://www.magazynvilla.pl/z%C5%82ote-ville
*****Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.
******W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu. Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne w regulaminie na bespoke.samsung.pl.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.