NX w brązie, UX na niebiesko. Nowe wersje specjalne crossoverów Lexusa
Nowy rok, nowe wersje Lexusów. Japońska marka zaprezentowała właśnie na rodzimym rynku crossovery NX i UX w specjalnych odsłonach. Lexus NX 300 Bronze Edition zyskuje brązowe, eleganckie akcenty. A kompaktowy UX 200 Blue Edition czarno-kobaltowe wnętrze.
NX 300 Bronze Edition
Lexus NX 300 w specjalnej odsłonie Bronze Edition otrzymał 18-calowe aluminiowe felgi z pomalowanymi na brązowo ramionami, atrapę chłodnicy z czarnym wykończeniem, czarne lusterka oraz nadkola w kolorze nadwozia. W środku auta znajdziemy zaś liczne brązowe przeszycia. Nicią w tym kolorze ozdobiono fotele, kierownicę, mieszek lewarka skrzyni biegów, a także tunel centralny, deskę rozdzielczą i boczki drzwi. Na desce i drzwiach znalazły się ponadto brązowe wstawki.
Lexus NX 300 Bronze Edition jest w standardzie wyposażony w system automatycznego hamowania podczas parkowania, układ monitorowania martwego pola oraz system informowania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu. Samochód trafił do japońskich salonów 9 stycznia 2020. Cena modelu NX 300 Bronze Edition startuje od 4 900 000 jenów, czyli ponad 170 tys. złotych.
UX 200 Blue Edition
Lexus przygotował również specjalną wersję swojego najmniejszego i najnowszego crossovera – modelu UX w odmianie napędowej 200. W specjalnej wersji Blue Edition samochód otrzymuje ciemne wnętrze przełamane elementami w kolorze kobaltowym, a także ozdobne aluminiowe listwy na progach z logotypem Lexusa. Japońska marka proponuje ten samochód z lakierem Celestial Blue zawierającym specjalne szklane drobinki, które intensywnie mienią się w świetle i sprawiają, że lakier wygląda bardziej atrakcyjnie.
W standardowym wyposażeniu Lexusa UX 200 Blue Edition znajdziemy przednie lampy przeciwmgielne i doświetlające zakręty LED, relingi dachowe, 17-calowe aerodynamiczne aluminiowe obręcze w szarym kolorze oraz system automatycznego hamowania podczas parkowania. Samochód wyceniono na 4 050 000 jenów, a więc nieco ponad 140 tys. złotych. W japońskich salonach Lexusa samochód zadebiutuje na początku lutego.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.