Komunikaty PR

OBCHODY ŚWIATOWEGO DNIA CUKRZYCY W POLSCE

2023-11-14  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Materiały Prasowe
Materiały Prasowe

Warszawa
00-000 Warszawa
poczta|poczta.pl| |poczta|poczta.pl
000000000
Strona www

DEXCOM STWORZYŁ GALERIĘ PORTRETÓW,
ABY POKAZAĆ EMOCJONALNE WZLOTY I UPADKI ŻYCIA Z CUKRZYCĄ

  • Firma Dexcom, producent systemów monitorowania glikemii w czasie rzeczywistym (rtCGM), kolejny raz angażuje się w działania na rzecz postrzegania problemu cukrzycy i w ramach globalnej kampanii #SeeDiabetes tworzy jedyną w swoim rodzaju galerię portretów, przedstawiającą twarze osób chorych na cukrzycę ze wszystkich środowisk i zakątków świata, w tym celebrytów: aktora i wokalistę Nicka Jonasa, piosenkarkę i aktorkę Patti LaBelle oraz aktora Jeremy’ego Irvine’a.
  • W gronie sportretowanych diabetyków znalazł się Maciej Łysiak, popularny youtuber, edukator diabetologiczny i członek społeczności Dexcom Warriors w Polsce.
  • Kampania #SeeDiabetes i galeria portretów wspierają ciągłe wysiłki firmy Dexcom mające na celu podnoszenie świadomości na temat potrzeby rozszerzenia dostępu do nowoczesnych technologii wspomagających zarządzanie cukrzycą, takich jak rtCGM.       
  • Od czasu ubiegłorocznej odsłony kampanii świadomościowej #SeeDiabetes firmy Dexcom, grupa diabetyków korzystających z rtCGM powiększyła się o 6 milionów osób na całym świecie, z 8 do 14 milionów.
  • Niezwykłą galerię, inspirowaną obchodami tegorocznego Światowego Dnia Cukrzycy, można obejrzeć pod adresem www.SeeDiabetes.com, gdzie znalazły się portrety diabetyków, których zdjęcia odzwierciedlają wzloty i upadki towarzyszące życiu z niewidzialną chorobą.

Firma Dexcom, światowy lider w dziedzinie systemów ciągłego monitorowania stężenia glikemii w czasie rzeczywistym (rtCGM) przeznaczonych dla osób chorych na cukrzycę, łączy siły ze społecznością Dexcom Warriors z całego świata podczas Światowego Dnia Cukrzycy (14 listopada), aby wspierać działania na rzecz podnoszenia społecznej świadomości na temat potrzeby poprawy dostępu do nowoczesnych technologii diabetologicznych wspierających zarządzanie chorobą, a tym samym zmieniających życie pacjentów.

„Doskonale wiemy, jak ważne jest stałe podnoszenia jakości życia osób z cukrzycą. Technologia, która ułatwia i usprawnia leczenie cukrzycy, może mieć kluczowe znaczenie dla codziennego dobrostanu osób ją stosujących. Systemy rtCGM właśnie tak działają, dzięki czemu stosującym ją osobom z cukrzycą łatwiej żyć pełnią życia”wyjaśnia Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Proglikemia, oficjalnego dystrybutora Dexcom w Polsce.

Aby rzucić nowe światło na codzienną walkę z cukrzycą, firma Dexcom stworzyła jedyną w swoim rodzaju galerię portretów diabetyków z całego świata, która przedstawia szczere i pełne nadziei spojrzenie na osoby chore na cukrzycę na różnych etapach życia, podążające swoją własną ścieżką, które mają za sobą niejednokrotnie lepsze i gorsze doświadczenia pokonywania wyzwań stawianych przed nimi przez niewidzialną chorobę.

Projekt #SeeDiabetes: The Faces of Diabetes Warriors, powołany do życia przez dyrektora kreatywnego Dexcom Warrior i australijską modelkę Bambi Northwood-Blyth, a zrealizowany przez znanego fotografa portretowego Fernando Sippela, przedstawia wybranych członków społeczności Dexcom Warriors z całego świata - chorych na cukrzycę typu 1 lub typu 2. Użytkownicy Dexcom CGM, których portrety pojawiają się w galerii, to między innymi:

  • Nick Jonas, amerykański artysta nagrywający, autor tekstów, aktor i filantrop;
  • Patti LaBelle, legendarna amerykańska artystka, aktorka, autorka i przedsiębiorczyni, zdobywczyni nagrody Grammy;
  • Jeremy Irvine, angielski aktor;
  • Victor Garber, kanadyjsko-amerykański aktor i piosenkarz;
  • Christian Mansell, australijski kierowca wyścigowy w sportach motorowych;
  • Leontine de Hollander, holenderska fotografka;
  • Georgiana Dumitra, rumuńska autorka treści o stylu życia i urodzie;
  • MiYeong Kim, koreańska autorka i działaczka na rzecz walki z cukrzycą;
  • Laura Sabourin, kanadyjska nauczycielka w szkole średniej;
  • Beth McDaniel i Ellen Watson, najlepsze przyjaciółki i studentki z Irlandii Północnej.

„Zaakceptowałem wyzwanie życia z cukrzycą, która towarzyszy mi już od 11 lat i cieszę się mogąc pokazywać to moje codzienne życie jako Dexcom Warrior. Wiem jakie to ważne zwłaszcza dla osób nowo zdiagnozowanych i ich rodzin. Moim zdaniem, im więcej wiesz o swojej cukrzycy, tym lepsze będą Twoje wyniki. W Internecie dziele się wiedzą, osobistymi doświadczeniami oraz moimi sposobami radzenia sobie z chorobą. Wiedza i motywacja to supermoce, ale dzięki systemowi Dexcom rtCGM, który służy poprawie zarządzania cukrzycą, życie z chorobą jest zdecydowanie łatwiejsze. W tym roku wpisując się w obchody Światowego Dnia Cukrzycy, miałem przyjemność wzięcia udziału w sesji zdjęciowej w ramach akcji #SeeDiabetes, poprzez którą włączyłem się w globalną dyskusję na temat potrzeby poprawy dostępu do opieki diabetologicznej i technologii. Mam nadzieję, że sytuacja osób chorujących będzie nadal się poprawiać”podkreśla Maciej Łysiak, youtuber, edukator diabetologiczny, członek społeczności Dexcom Warriors reprezentujący Polskę w projekcie #SeeDiabetes.

„Społeczność Dexcom Warriors każdego dnia udowadnia, że cukrzyca nie musi ograniczać. Chcemy stale poszerzać grono osób, które pokazują, że można być aktywnym zawodowo, czerpać pełnię radości z życia rodzinnego i spełniać swoje marzenia. To ważna motywacja dla całej społeczności diabetologicznej do przezwyciężania codziennych trudności. Zachęcamy wszystkich do podzielenia się publicznie swoją historią w naszych mediach społecznościowych i wkroczenia na cukrzycową ścieżkę życia jako #DexcomWarrior” - wskazuje Justyna Tchorek, marketing manager Proglikemia, koordynatorka programu Dexcom Warriors w Polsce.

Zainicjowana w ubiegłym roku kampania #SeeDiabetes i jej tegoroczna odsłona w formie unikatowej wystawy portretów wzmacniają ogólnoświatowe zaangażowanie firmy Dexcom na rzecz poszerzania dostępu do nowoczesnych technologii diabetologicznych i są zgodne z hasłem Światowego Dnia Cukrzycy na lata 2021–2023: „Dostęp do opieki diabetologicznej”. Podnoszenie społecznej świadomości w zakresie najnowszych technologii leczenia cukrzycy jest zadaniem, które stanowi zasadniczą część ciągłych wysiłków firmy Dexcom na rzecz zwiększenia dostępu i refundacji systemów rtCGM na całym świecie.

W ciągu ostatniego roku, od czasu gdy po raz pierwszy wystartowała świadomościowa kampania #SeeDiabetes, wśród diabetyków na całym świecie grono użytkowników systemów CGM na preferencyjnych warunkach wzrosło o 6 milionów, z 8 do 14 milionów, odnotowując znaczący przyrost w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Francji i Japonii. Od stycznia 2023 r. również w Polsce pacjenci z cukrzycą typu 1 lub 3, wymagający intensywnej insulinoterapii i z nieświadomością hipoglikemii, mogą korzystać z refundowanych systemów monitorowania glikemii w czasie rzeczywistym, oferowanych przez Dexcom G6. W niemal 20 krajach na całym świecie, w ciągu ostatnich 12 miesięcy firma Dexcom wprowadziła na rynek niedostępne wcześniej systemy CGM.

Pomimo tego znaczącego postępu kolejne miliony pacjentów chorych na cukrzycę w dalszym ciągu stoją przed wyzwaniami związanymi z dostępnością do systemów CGM, które pozwoliłyby im na lepszą kontrolę swojej choroby. Tegoroczna odsłona kampanii #SeeDiabetes: The Faces of Diabetes Warriors zapewnia osobom chorym na cukrzycę wyjątkową platformę do kontynuowania globalnej dyskusji na temat potrzeby poprawy dostępu do krytycznej opieki i technologii diabetologicznych. Aby wziąć udział w tej globalnej dyskusji, Dexcom zachęca do odwiedzenia platformy www.SeeDiabetes.com i podzielenia się portretem oraz historią wpływu cukrzycy na życie – własnymi lub bliskich osób, oznaczając je hasztagiem #SeeDiabetes.

***

Informacje o firmie Dexcom

DexCom, Inc. umożliwia kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (rtCGM). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie i wybranych częściach Azji/Oceanii, stała się liderem w wykorzystaniu technologii na potrzeby opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji o Dexcom rtCGM można znaleźć na stronie https://www.dexcom.com/pl-PL.

***

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Materiały Prasowe
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Aktywność fizyczna i trening umysłowy podczas wakacji – klucz do zdrowia Biuro prasowe
2024-07-30 | 11:10

Aktywność fizyczna i trening umysłowy podczas wakacji – klucz do zdrowia

Wakacje to idealny czas na zadbanie o siebie, zarówno pod względem fizycznym, jak i umysłowym. To czas, kiedy możemy na chwilę zwolnić, odciąć się od codziennych
Zdrowie AKCJA ZIKO DAYS POWRACA, A WRAZ Z NIĄ DNI ATRAKCYJNYCH PROMOCJI NA DERMOKOSMETY
2024-07-30 | 10:00

AKCJA ZIKO DAYS POWRACA, A WRAZ Z NIĄ DNI ATRAKCYJNYCH PROMOCJI NA DERMOKOSMETY

W dniach od 30 lipca do 2 sierpnia w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej zikodermo.pl Klienci będą mogli dokonać zakupu polskich, jak
Zdrowie Testy na HIV dla uczestników Pol’and’Rock Festival
2024-07-29 | 13:00

Testy na HIV dla uczestników Pol’and’Rock Festival

Wolontariusze z Towarzystwa Rozwoju Rodziny oddział w Zielonej Górze pojawią się na festiwalu Pol’And’Rock, by rozmawiać z gośćmi imprezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.

Nauka

Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.