Komunikaty PR

Obieraczka REX - ikona szwajcarskiego designu

2022-01-24  |  11:50
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.42 MB )

Szwajcarskie wzornictwo ma za sobą bogatą tradycję. Charakteryzuje się minimalizmem, kładzie duży nacisk na funkcjonalność i dbałość o szczegóły. W tym duchu od lat powstają produkty z portfolio Victorinox. Jednym z nich jest słynna obieraczka REX, która od dekad uchodzi za klasyk szwajcarskiego designu.

Szwajcarski scyzoryk oficerski, zegar kolejowy Hansa Hilfikera, krzesło Landi, a nawet czcionka Helvetica to znani na całym świecie ambasadorzy szwajcarskiego wzornictwa. W tym zacnym gronie znajduje się również projekt Alfreda Neweczerzala, czyli obieraczka REX. Gdy w 1947 roku trafiła na sklepowe półki, niemal natychmiast zrewolucjonizowała kulinarny świat. Jej prosty design, ergonomiczny kształt, a przede wszystkim niezawodność podbiły serca nie tylko szefów kuchni i amatorów gotowania w Szwajcarii, ale również daleko poza nią. Dotychczas sprzedano ponad 60 milionów egzemplarzy tego modelu. Obieraczka REX stała się ikoną szwajcarskiego designu. Dzięki swojemu charakterystycznemu wzorowi trafiła na wystawy m.in. w Galeries Nationales du Grand Palais w Paryżu i MoMA w Nowym Jorku, jak również widniała na znaczkach pocztowych. Od czasu rynkowego debiutu wzór obieraczki praktycznie nie uległ zmianie, co pomogło jej znaleźć się na oficjalnej liście Szwajcarskiego Federalnego Departamentu Spraw Zagranicznych obejmującej zestawienie obiektów, wpisujących się na listę klasyków szwajcarskiego designu.

REX w portfolio Victorinox

Obieraczka REX charakteryzuje się nie tylko legendarnym wzornictwem, ale również funkcjonalnością, skutecznością oraz komfortem użytkowania. To kultowe narzędzie kuchenne, produkowane dawniej przez szwajcarską markę Zena, przejętą przez Victorinox w 2021 roku, razem z modelami STAR i RAPI, dopełnia asortyment akcesoriów kuchennych marki.

Więcej o produktach na stronie https://www.victorinox.com/pl/pl. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.