Od dwóch takich, co ukradli słońce…
Nazywają się “najbardziej pozytywnym duetem pod słońcem”. Połączyła ich wspólna pasja oraz chęć niesienia radości i zarażania optymizmem. Ich motto brzmi: „Bądźcie gotowi spełniać marzenia w każdej chwili swego życia. Cieszcie się życiem, a my z wami – bawimy się!”. To przesłanie pełne radości i entuzjazmu przyciąga coraz większe grono fanów.
MR. GENO MR. JACK
Mr. Geno, czyli Eugeniusz Witek, to uznany aktor serialowy, prezenter radiowo-telewizyjny oraz utalentowany wokalista i autor tekstów. Mr. Jack, Jacek Golbert, muzyk z bogatym dorobkiem artystycznym, znany z telewizji, radia oraz licznych występów na żywo. Razem tworzą niezwykle kreatywny duet, który wprowadza nową jakość na polskim rynku muzycznym.
Ich styl muzyczny to nowoczesny dance, którego największą siłą jest nowoczesne brzmienie i taneczny beat. Do tego dochodzi niezwykła charyzma sceniczna oraz chwytliwe refreny, które z miejsca porywają publiczność. Swoją muzykę tworzą inspirując się klimatem wschodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych - to właśnie stamtąd czerpią słoneczną energię, którą dzielą się ze słuchaczami. Ich muzyczna podróż zaprowadziła ich na Florydę, gdzie w słonecznym Miami Beach nakręcili teledyski do utworów z debiutanckiej płyty „Miami Dream”.
Pierwszy teledysk z albumu "Miami Dream"
Mr. Geno i Mr. Jack zwracają dużą uwagę na szczegóły i dbałość o wizerunek. Panowie nie tylko tworzą muzykę, ale także projektują różnorodne ubrania, akcesoria i gadżety co dodatkowo zwiększa ich rozpoznawalność. Także ich album "Miami Dream" nie jest wydany w formie zwykłej płyty i przyciąga uwagę już samym wyglądem.
Wydana w limitowanym nakładzie, dizajnerska edycja albumu, ma formę złotego medalu, w którym ukryte są skarby - złoty zawierający 12 utworów oraz… kamień! Labradoryt z wysypy Labrador. Wybór tego magicznego kamienia jest nieprzypadkowy, jak tłumaczy Mr. Jack: – To półszlachetny kamień, któremu przypisuje się cenne właściwości. Wspomaga twórcze myślenie oraz kreatywność w myśl zasady: „Nie ma rzeczy niemożliwych”.
Mr. Geno i Mr. Jack zachęcają odbiorców do tego by cieszyli się życiem i podchodzili do niego z luźniejszym nastawieniem. Ta filozofia ma w sobie dużo z amerykańskiego sposobu postrzegania codzienności. Amerykanin zazwyczaj nie będzie skarżyć się na swoje trudności ani na ból. Gdy zapytasz go: „How are you?”, odpowie z uśmiechem: „Fine!”. I to jest właśnie to, co chcemy przekazać innym: uśmiechajcie się, cieszcie się życiem i zachowujcie większy dystans do problemów.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.