Komunikaty PR

Od renowacji stolika po aranżację całego biura

2023-03-01  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wraz z końcem stycznia upłynął termin zgłaszania projektów do międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award, skierowanego do projektantów, architektów, drukarzy, aplikatorów i studentów. Wciąż można jednak głosować na prace walczące o Nagrodę Publiczności! O idei stojącej za plebiscytem, jego organizacji i współpracy z designerami rozmawiamy z Arkadiuszem Chłopikiem, dyrektorem marketingu Antalis Polska.

Co wyróżnia Antalis Interior Design Award na tle innych konkursów skierowanych dla branży architektonicznej?

Konkurs ma zasięg ogólnoeuropejski – zbieramy projekty realizowane od Wielkiej Brytanii aż po Turcję. Mamy w nim kategorie przeznaczone zarówno dla doświadczonych projektantów, jak i początkujących w tej branży osób. Liczne grono partnerów medialnych, zarówno operujących w całej Europie, jak i lokalnych partnerów w danym kraju, sprawia, że uczestnicy, a potem zwycięzcy mogą zbudować szerszą świadomość swoich marek.

Czy może Pan opowiedzieć więcej o tegorocznych kategoriach AIDA?

Najważniejsza kategoria to Zrealizowany Projekt Przestrzeni. W tej kategorii mamy aż 5 nagród: Hotele/Restauracje, Handel detaliczny i usługi, Biuro, Dom i Budynki użyteczności publicznej. Dodatkowo nagradzamy projekty w 3 dodatkowych kategoriach: Zrównoważony rozwój, Folia architektoniczna, Folia do dekoracji okien. Równolegle trwa też konkurs na prace zrealizowane metodą cyfrową: projekt 3D (w tym roku mockupem do zaprojektowania jest firmowa stołówka) oraz Nagroda za Oryginalny Wzór, np. tapety. Wszystkie zgłoszone prace mogą dodatkowo rywalizować o Nagrodę Publiczności.

W jaki sposób publiczność będzie miała wpływ na przyznanie tytułu Nagroda Publiczności?

Wystarczy wejść na stronę konkursu, przejrzeć zgłoszone prace i oddać swój głos. Głos można oddać na więcej niż jedną pracę.

Nabór projektów został już zakończony. Jakiego rodzaju prace są najczęściej zgłaszane?

To już trzecia edycja konkursu, a zgłaszanych jest coraz więcej projektów, co oczywiście podnosi poprzeczkę. Dodatkowo zrealizowanych projektów jest też więcej niż było parę lat temu, popularność wybranych produktów wzrosła i stąd też spodziewamy się wielu oryginalnych pomysłów. Nie mamy jednak kategorii, która wybija się mocno w konkursie – i to dobrze. Najwięcej prac zgłaszanych jest w kategorii Biuro, Budynki użyteczności publicznej oraz Handel detaliczny i usługi. Jednak pozostałe kategorie nie pozostały daleko w tyle!. Jeśli chodzi o typy produktów, bez wątpienia liderem jest kategoria Folia Architektoniczna.

W jaki sposób Antalis selekcjonuje osoby zasiadające w gremium jurorskim?

Szukamy przede wszystkim osób z rozmaitym bagażem doświadczeń i o różnym profilu eksperckim, ale także osób znających rynek europejski i lokalne trendy. Mieszając praktyków i specjalistów biznesowych, kreatorów, trendsetterów oraz doświadczonych projektantów, mamy pewność, że zwycięzcy będą naprawdę wyjątkowi zarówno na poziomie europejskim, jak i lokalnym.

Jak Antalis stara się dotrzeć do architektów i projektantów?

Działamy kilkoma sprawdzonymi już kanałami. Najważniejszy jest oczywiście bezpośredni kontakt z naszymi konsultantami ds. rynku architektonicznego, gdzie na indywidualnych spotkaniach możemy dobrze zrozumieć potrzeby danego klienta i pokazać możliwe rozwiązania, produkty oraz próbki. Drugim ważnym sposobem jest udział w różnego rodzaju wydarzeniach. Organizujemy samodzielnie kameralne spotkania z naszymi partnerami, wymieniamy się doświadczeniami i rozmawiamy o wyzwaniach, dzielimy  przykładami z rynków zachodnich, łączymy klientów z pracowniami czy architektami. Kolejnym jest komunikacja cyfrowa. Prowadzimy własny profil na Facebooku, tworzymy specjalne kampanie czy konkursy takie jak Antalis Interior Design Award.

Z jakich produktów oferowanych przez Antalis najchętniej korzystają designerzy?

Bez wątpienia jest to folia architektoniczna Coala Interior Film lub 3M DI-NOC. To produkt unikalny, który pozwala na renowacje np. wszystkich drzwi hotelowych w 24h, bez pyłu, kurzu, zamykania całego obiektu, bez hałasu i potrzeby wymiany drzwi. Łącznie dysponujemy ponad 1000 wzorów imitujących kamień, drewno, tkaninę, skórę, powierzchnie metalizowane, co daje nieograniczone możliwości renowacji drzwi, mebli, ścian, a nawet całych powierzchni biurowo-komercyjnych.

O Antalis

Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

*około 4,2 mld euro

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać  od nas najnowsze wiadomości!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom 5 powodów dlaczego warto stosować nowe grzejniki pionowe Purmo Biuro prasowe
2024-08-07 | 11:00

5 powodów dlaczego warto stosować nowe grzejniki pionowe Purmo

Grzejniki pionowe charakteryzują się niezwykłą wszechstronnością. Przede wszystkim można je idealnie dopasować do szerokiej gamy pomieszczeń, zwłaszcza tych, w których przestrzeń
Dom Zaprojektuj wnętrze z telewizorem Samsung The Frame i lodówką Bespoke
2024-08-06 | 15:30

Zaprojektuj wnętrze z telewizorem Samsung The Frame i lodówką Bespoke

Wystartował nowy konkurs marki Samsung, skierowany do studentów, architektów, projektantów „Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką
Dom Metal pod kompleksową ochroną
2024-08-06 | 14:00

Metal pod kompleksową ochroną

Wykonane z metalu meble czy też inne elementy wyposażenia i dekoracji ogrodu to nadal popularny wybór. Wdzięcznie uzupełniają przydomowy krajobraz, wpisując się we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta

Najpierw pandemia, duża popularność zakupów w sieci i inwestowanie w drogie markowe ubrania oraz dodatki, by zdążyć spełnić swoje marzenia, a teraz powrót do galerii handlowych i korzystanie z taniej oferty sieciówek. Projektantka przyznaje, że w ostatnich latach w branży modowej sporo się dzieje. Niezmienne pozostaje jednak to, że produkcja ubrań w dużej mierze przyczynia się do degradacji środowiska. Joanna Przetakiewicz zachęca więc do tego, by zamiast kupować ubrania na jeden sezon, wybierać second handy, gdzie można znaleźć prawdziwe perełki, często za niewielkie pieniądze.

Konsument

Polki dość późno zaczynają myśleć o swojej niezależności finansowej na emeryturze. Nie mają konkretnie zdefiniowanych celów związanych z oszczędzaniem

Podejście Polaków do pieniędzy uwarunkowane jest zarówno realnymi dochodami i bieżącymi potrzebami, jak i psychologicznymi barierami, nieraz bardzo silnymi, których przełamanie wymaga opracowania precyzyjnego planu finansowego i jego konsekwentnej realizacji. Tymczasem większość osób odkłada oszczędzanie, a już zwłaszcza inwestowanie na bliżej nieokreśloną przyszłość. Tymczasem tylko ten drugi sposób daje szanse na wypracowanie kapitału, który pozwoli na zaspokojenie swoich potrzeb na emeryturze. W większym stopniu dotyczy to kobiet, które pracują krócej, mniej zarabiają, a więc odprowadzają niższe nominalnie składki, a żyją o kilka lat dłużej niż mężczyźni.

Nauka

Wysoka jakość snu w weekend pozytywnie wpływa na pracowników przez kolejny tydzień. Odsypianie „na zapas” utrudnia jednak powrót do obowiązków

Ludziom, którzy wysypiają się w weekend, łatwiej przestawić się na poniedziałkowy tryb pracy – wynika z badań niemieckich naukowców. Co więcej, są oni mniej zmęczeni podczas całego tygodnia roboczego. Inaczej jest z tymi, którzy w weekend odsypiają zaległości z poprzedniego tygodnia i śpią dużo dłużej – dla nich powrót do pracy jest trudniejszy, a kolejne dni bardziej wyczerpujące. Badanie niemieckich naukowców pomaga zrozumieć, jakie znaczenie dla naszej energii w trakcie tygodnia pracy ma płynne włączenie się z odpoczynku w rytm pracy oraz jak ważny jest w tym względzie jakościowy sen.