Komunikaty PR

Od renowacji stolika po aranżację całego biura

2023-03-01  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wraz z końcem stycznia upłynął termin zgłaszania projektów do międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award, skierowanego do projektantów, architektów, drukarzy, aplikatorów i studentów. Wciąż można jednak głosować na prace walczące o Nagrodę Publiczności! O idei stojącej za plebiscytem, jego organizacji i współpracy z designerami rozmawiamy z Arkadiuszem Chłopikiem, dyrektorem marketingu Antalis Polska.

Co wyróżnia Antalis Interior Design Award na tle innych konkursów skierowanych dla branży architektonicznej?

Konkurs ma zasięg ogólnoeuropejski – zbieramy projekty realizowane od Wielkiej Brytanii aż po Turcję. Mamy w nim kategorie przeznaczone zarówno dla doświadczonych projektantów, jak i początkujących w tej branży osób. Liczne grono partnerów medialnych, zarówno operujących w całej Europie, jak i lokalnych partnerów w danym kraju, sprawia, że uczestnicy, a potem zwycięzcy mogą zbudować szerszą świadomość swoich marek.

Czy może Pan opowiedzieć więcej o tegorocznych kategoriach AIDA?

Najważniejsza kategoria to Zrealizowany Projekt Przestrzeni. W tej kategorii mamy aż 5 nagród: Hotele/Restauracje, Handel detaliczny i usługi, Biuro, Dom i Budynki użyteczności publicznej. Dodatkowo nagradzamy projekty w 3 dodatkowych kategoriach: Zrównoważony rozwój, Folia architektoniczna, Folia do dekoracji okien. Równolegle trwa też konkurs na prace zrealizowane metodą cyfrową: projekt 3D (w tym roku mockupem do zaprojektowania jest firmowa stołówka) oraz Nagroda za Oryginalny Wzór, np. tapety. Wszystkie zgłoszone prace mogą dodatkowo rywalizować o Nagrodę Publiczności.

W jaki sposób publiczność będzie miała wpływ na przyznanie tytułu Nagroda Publiczności?

Wystarczy wejść na stronę konkursu, przejrzeć zgłoszone prace i oddać swój głos. Głos można oddać na więcej niż jedną pracę.

Nabór projektów został już zakończony. Jakiego rodzaju prace są najczęściej zgłaszane?

To już trzecia edycja konkursu, a zgłaszanych jest coraz więcej projektów, co oczywiście podnosi poprzeczkę. Dodatkowo zrealizowanych projektów jest też więcej niż było parę lat temu, popularność wybranych produktów wzrosła i stąd też spodziewamy się wielu oryginalnych pomysłów. Nie mamy jednak kategorii, która wybija się mocno w konkursie – i to dobrze. Najwięcej prac zgłaszanych jest w kategorii Biuro, Budynki użyteczności publicznej oraz Handel detaliczny i usługi. Jednak pozostałe kategorie nie pozostały daleko w tyle!. Jeśli chodzi o typy produktów, bez wątpienia liderem jest kategoria Folia Architektoniczna.

W jaki sposób Antalis selekcjonuje osoby zasiadające w gremium jurorskim?

Szukamy przede wszystkim osób z rozmaitym bagażem doświadczeń i o różnym profilu eksperckim, ale także osób znających rynek europejski i lokalne trendy. Mieszając praktyków i specjalistów biznesowych, kreatorów, trendsetterów oraz doświadczonych projektantów, mamy pewność, że zwycięzcy będą naprawdę wyjątkowi zarówno na poziomie europejskim, jak i lokalnym.

Jak Antalis stara się dotrzeć do architektów i projektantów?

Działamy kilkoma sprawdzonymi już kanałami. Najważniejszy jest oczywiście bezpośredni kontakt z naszymi konsultantami ds. rynku architektonicznego, gdzie na indywidualnych spotkaniach możemy dobrze zrozumieć potrzeby danego klienta i pokazać możliwe rozwiązania, produkty oraz próbki. Drugim ważnym sposobem jest udział w różnego rodzaju wydarzeniach. Organizujemy samodzielnie kameralne spotkania z naszymi partnerami, wymieniamy się doświadczeniami i rozmawiamy o wyzwaniach, dzielimy  przykładami z rynków zachodnich, łączymy klientów z pracowniami czy architektami. Kolejnym jest komunikacja cyfrowa. Prowadzimy własny profil na Facebooku, tworzymy specjalne kampanie czy konkursy takie jak Antalis Interior Design Award.

Z jakich produktów oferowanych przez Antalis najchętniej korzystają designerzy?

Bez wątpienia jest to folia architektoniczna Coala Interior Film lub 3M DI-NOC. To produkt unikalny, który pozwala na renowacje np. wszystkich drzwi hotelowych w 24h, bez pyłu, kurzu, zamykania całego obiektu, bez hałasu i potrzeby wymiany drzwi. Łącznie dysponujemy ponad 1000 wzorów imitujących kamień, drewno, tkaninę, skórę, powierzchnie metalizowane, co daje nieograniczone możliwości renowacji drzwi, mebli, ścian, a nawet całych powierzchni biurowo-komercyjnych.

O Antalis

Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

*około 4,2 mld euro

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać  od nas najnowsze wiadomości!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.