Odkryj Dubaj z Emirates i odbierz darmowy bilet do Burdż Chalifa
Emirates, największe międzynarodowe linie lotnicze na świecie, mają atrakcyjną ofertę dla wczasowiczów, planujących podróż do Dubaju. Wszyscy pasażerowie Emirates będą mogli zobaczyć Dubaj z nowej perspektywy dzięki bezpłatnemu biletowi do At the Top, Burdż Chalifa – jednego z najwyżej położonych tarasów widokowych na świecie.
Aby podziwiać fascynujący i ciągle zmieniający się krajobraz Dubaju z lotu ptaka, klienci Emirates mogą skorzystać z wyjątkowej oferty przy zakupie biletów w dowolnej klasie. Aby uzyskać bezpłatny wstęp, klienci muszą zarezerwować podróż do Dubaju na stronie emirates.com z kodem promocyjnym TOP2021 lub za pośrednictwem partnerskich biur podróży przed 22 lipca na podróż do 30 września 2021 r.
Wspaniała konstrukcja, która wznosi się nad panoramą Dubaju, znajduje się obok centrum handlowego Dubai Mall i od otwarcia w 2010 roku przyciągała turystów z całego świata. Burdż Chalifa jest nie tylko najwyższą wolnostojącą budowlą na świecie, ale także posiada najszybsze dwupokładowe windy, poruszające się z prędkością 10 m/s.
Z poziomu 124 piętra zwiedzający mogą przyjrzeć się bliżej światu przez teleskopy o dużej mocy i wyjść na taras widokowy z widokiem na stale rosnącą panoramę miasta. Następnie wizyta jest kontynuowana na poziomie 125, na wysokości 456 metrów – znajduje się tam przestronny taras z oszałamiającym 360-stopniowym widokiem na miasto.
Obowiązkowym punktem do zwiedzenia będzie też Dubai Mall, tętniące życiem centrum handlowo-rozrywkowe, w którym znajduje się Dubajskie Akwarium i Podwodne Zoo. Odwiedzający mogą zakończyć dzień w jednej z wielu lokali gastronomicznych, słuchając spektakularnej muzyki podczas pokazu dubajskich fontann.
Odkrywaj Dubaj z Emirates
Linie Emirates bezpiecznie wznowiły loty do ponad 120 miejsc docelowych w swojej globalnej sieci, oferując podróżnym 6 wygodnych połączeń na trasie Warszawa – Dubaj od 3 lipca. Od skąpanych w słońcu plaż po światowej klasy gościnność i obiekty rekreacyjne, Dubaj oferuje różnorodne doświadczenia na światowym poziomie. Jest jednym z pierwszych miast na świecie, które otrzymało oznaczenie „Safe Travels” od Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). To potwierdzenie wszechstronnych i skutecznych działań podjętych przez władze, które mają na celu zapewnienie gościom zdrowia i bezpieczeństwa.
Bilety w klasie ekonomicznej są dostępne od 1998 zł, a w klasie biznes od 9299 zł.
Więcej korzyści z Emirates
Na tym korzyści podróżowania z Emirates się nie kończą. Członkowie Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Emirates, mogą liczyć na zdobycie podwójnych mil za wszystkie loty do Dubaju zarezerwowane przed 31 lipca na podróż do 31 grudnia 2021 roku.
To jednak nie wszystko – do 30 września wszyscy klienci mogą uzyskać jeszcze więcej z pobytu w Dubaju dzięki My Emirates Pass. Wystarczy okazać kartę pokładową Emirates w jednym z ponad 450 uczestniczących w ofercie miejsc i odkrywać Dubaj za mniej w najlepszych restauracjach w mieście, światowej klasy parkach rozrywki, spa i wycieczkach.
Taryfy w klasie ekonomicznej w obie strony z Polski do Dubaju zaczynają się od 1998 zł. To idealny czas na zarezerwowanie wycieczki w 2021 roku.
Spokojna podróż
Linie Emirates nadal koncentrują się na podejmowaniu różnych kroków w celu ułatwienia podróżowania i są liderem we wdrażaniu inicjatyw we współpracy z organami i organizacjami ds. zdrowia w celu ochrony swoich klientów. Aby zapewnić pasażerom najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny na każdym etapie podróży, Emirates zastosowały odpowiednie środki we wszystkich punktach styku, zarówno na lądzie jak i na pokładzie. Linie lotnicze wprowadziły również technologię zbliżeniową, aby ułatwić klientom podróż przez lotnisko w Dubaju.
Emirates nadal przodują w branży dzięki innowacyjnym produktom i usługom, które odpowiadają na potrzeby podróżnych w tym dynamicznym czasie. Ostatnio linia lotnicza rozwinęła swoje inicjatywy w zakresie obsługi klienta, oferując jeszcze bardziej elastyczne zasady rezerwacji, rozszerzenie ochrony ubezpieczeniowej od wielu ryzyk i pomagając lojalnym klientom w zachowaniu ich mil i statusu członkostwa.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.