Komunikaty PR

Odkryj Dubaj z Emirates i odbierz darmowy bilet do Burdż Chalifa

2021-07-01  |  01:00
Biuro prasowe

Emirates, największe międzynarodowe linie lotnicze na świecie, mają atrakcyjną ofertę dla wczasowiczów, planujących podróż do Dubaju. Wszyscy pasażerowie Emirates będą mogli zobaczyć Dubaj z nowej perspektywy dzięki bezpłatnemu biletowi do At the Top, Burdż Chalifa – jednego z najwyżej położonych tarasów widokowych na świecie.

Aby podziwiać fascynujący i ciągle zmieniający się krajobraz Dubaju z lotu ptaka, klienci Emirates mogą skorzystać z wyjątkowej oferty przy zakupie biletów w dowolnej klasie. Aby uzyskać bezpłatny wstęp, klienci muszą zarezerwować podróż do Dubaju na stronie emirates.com z kodem promocyjnym TOP2021 lub za pośrednictwem partnerskich biur podróży przed 22 lipca na podróż do 30 września 2021 r.

Wspaniała konstrukcja, która wznosi się nad panoramą Dubaju, znajduje się obok centrum handlowego Dubai Mall i od otwarcia w 2010 roku przyciągała turystów z całego świata. Burdż Chalifa jest nie tylko najwyższą wolnostojącą budowlą na świecie, ale także posiada najszybsze dwupokładowe windy, poruszające się z prędkością 10 m/s.

Z poziomu 124 piętra zwiedzający mogą przyjrzeć się bliżej światu przez teleskopy o dużej mocy i wyjść na taras widokowy z widokiem na stale rosnącą panoramę miasta. Następnie wizyta jest kontynuowana na poziomie 125, na wysokości 456 metrów – znajduje się tam przestronny taras z oszałamiającym 360-stopniowym widokiem na miasto.

Obowiązkowym punktem do zwiedzenia będzie też Dubai Mall, tętniące życiem centrum handlowo-rozrywkowe, w którym znajduje się Dubajskie Akwarium i Podwodne Zoo. Odwiedzający mogą zakończyć dzień w jednej z wielu lokali gastronomicznych, słuchając spektakularnej muzyki podczas pokazu dubajskich fontann.

Odkrywaj Dubaj z Emirates

Linie Emirates bezpiecznie wznowiły loty do ponad 120 miejsc docelowych w swojej globalnej sieci, oferując podróżnym 6 wygodnych połączeń na trasie Warszawa – Dubaj od 3 lipca. Od skąpanych w słońcu plaż po światowej klasy gościnność i obiekty rekreacyjne, Dubaj oferuje różnorodne doświadczenia na światowym poziomie. Jest jednym z pierwszych miast na świecie, które otrzymało oznaczenie „Safe Travels” od Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). To potwierdzenie wszechstronnych i skutecznych działań podjętych przez władze, które mają na celu zapewnienie gościom zdrowia i bezpieczeństwa.

Bilety w klasie ekonomicznej są dostępne od 1998 zł, a w klasie biznes od 9299 zł.

Więcej korzyści z Emirates

Na tym korzyści podróżowania z Emirates się nie kończą. Członkowie Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Emirates, mogą liczyć na zdobycie podwójnych mil za wszystkie loty do Dubaju zarezerwowane przed 31 lipca na podróż do 31 grudnia 2021 roku.

To jednak nie wszystko – do 30 września wszyscy klienci mogą uzyskać jeszcze więcej z pobytu w Dubaju dzięki My Emirates Pass. Wystarczy okazać kartę pokładową Emirates w jednym z ponad 450 uczestniczących w ofercie miejsc i odkrywać Dubaj za mniej w najlepszych restauracjach w mieście, światowej klasy parkach rozrywki, spa i wycieczkach.

Taryfy w klasie ekonomicznej w obie strony z Polski do Dubaju zaczynają się od 1998 zł. To idealny czas na zarezerwowanie wycieczki w 2021 roku.

 

Spokojna podróż

Linie Emirates nadal koncentrują się na podejmowaniu różnych kroków w celu ułatwienia podróżowania i są liderem we wdrażaniu inicjatyw we współpracy z organami i organizacjami ds. zdrowia w celu ochrony swoich klientów. Aby zapewnić pasażerom najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny na każdym etapie podróży, Emirates zastosowały odpowiednie środki we wszystkich punktach styku, zarówno na lądzie jak i na pokładzie. Linie lotnicze wprowadziły również technologię zbliżeniową, aby ułatwić klientom podróż przez lotnisko w Dubaju.

Emirates nadal przodują w branży dzięki innowacyjnym produktom i usługom, które odpowiadają na potrzeby podróżnych w tym dynamicznym czasie. Ostatnio linia lotnicza rozwinęła swoje inicjatywy w zakresie obsługi klienta, oferując jeszcze bardziej elastyczne zasady rezerwacji, rozszerzenie ochrony ubezpieczeniowej od wielu ryzyk i pomagając lojalnym klientom w zachowaniu ich mil i statusu członkostwa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.