Komunikaty PR

Odkryj etniczne smaki z nową marką Helcom Ethnic.

2022-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
Projekt Zero2

Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
basia|projektzero2.pl| |basia|projektzero2.pl
503 119 029
projektzero2.pl

Firma Greek Trade prezentuje nową markę Helcom Ethnic. To wyjątkowa oferta, w której znalazły się pasty warzywne inspirowane popularnymi na świecie recepturami, z różnych zakątków świata.

 

Nowa marka Helcom Ethnic

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Greek Trade poszerza swoją ofertę o nową markę. Helcom Ethnic to propozycja dla wielbicieli podróży kulinarnych i tych, którzy szukają w kuchni wyjątkowych smaków. Jej flagowe produkty — pasty warzywne — świetnie uzupełniają śniadaniowe menu, jak również sprawdzą się jako dodatek do dań obiadowych. 

Helcom Ethnic to znakomite receptury inspirowane smakiem najbardziej znanych przysmaków z całego świata: Ukrainy, Hiszpanii, Egiptu, Libanu, Afryki, Brazylii i Meksyku. Przygotowane ze starannie dobranych produktów, zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wybrednych smakoszy. 

 

Oto siedem wyjątkowych odsłon smakowych Helcom Ethnic:

W ofercie marki dostępnych jest siedem odsłon smakowych, które swoim smakiem i aromatem zachęcają do niezapomnianych podróży kulinarnych bez wychodzenia z domu. 

 

Pasta z bakłażanów a’la Ukraina

Kremowa konsystencja pasty z bakłażanów z dodatkiem marchewki, papryki i cebuli świetnie sprawdzi się w śniadaniowym menu, a także jako dodatek do dań z makaronem lub ryżem. Takie klasyczne połączenie smaków z pewnością trafi w gusta każdego podniebienia. 

 

Pasta falafel a’la Egipt!

Falafel to przysmak kuchni egipskiej, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny także w Polsce. Nowa pasta marki Helcom Ethnic nawiązując do tego dania, zaskoczy podniebienie smakiem ciecierzycy, pasty tahini, z dodatkiem niezwykle aromatycznego kuminu rzymskiego. 

 

Pasta a’la Hiszpania!

Jak smakuje Hiszpania? To połączenie ciecierzycy z dojrzewającymi w słońcu pomidorami, papryką i oliwkami. Wyrazisty smak pomidorów i delikatna ciecierzyca to sprawdzony w kuchni duet smaków.

 

Baba ghanoush a’la Liban!

Pod nietypową nazwą skrywa się najbardziej klasyczna arabska przystawka, w której skład wchodzą bakłażan, pasta tahini i czosnek. Dla wszystkich fanów hummusu, sałatek z kuskusem, czy past z tradycyjnym zatarem — pozycja obowiązkowa. 

 

Pasta  a’la afrykańskie Chakalaka!

Intensywna w kolorze, smaku i aromacie pasta na bazie ciecierzycy z aromatycznymi przyprawami m.in. chakalaką. To zestawienie znanych smaków, choć brzmi dość klasycznie, to może pozytywnie zaskoczyć nawet wytrawnych smakoszy. 

 

Pasta z batatów a’la Brazylia!

Pochodzący z Ameryki Południowej tak zwany słodki ziemniak w połączeniu z fasolą i rozmarynem to przystawka w iście brazylijskim stylu. Popularne w ostatnich latach w Polsce bataty, teraz można smakować także w tej propozycji Helcom Ethnic. 

 

Pasta fasolowa z papryką Chipotle a’la Meksyk!

Pierwsze skojarzenia kulinarne dotyczące Meksyku? Wszystko znajduje się w składzie nowej pasty. Jest to połączenie fasoli z wędzoną papryką chilli, w postaci oryginalnej pasty, o niepowtarzalnym smaku.

 

 

 Właścicielem marki Helcom Ethnic jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku.

 

---

Kontakt:

GREEK TRADE sp. z o.o.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Muśnij sobie! Biuro prasowe
2023-02-06 | 10:15

Muśnij sobie!

Musy owocowe Herbapol powstają z minimum 300 g owoców na 300 g produktu i są dostępne w trzech wariantach smakowych: Truskawki, Wiśnie oraz Mango & Brzoskwinie. Mają aksamitną,
Żywienie Zimowe smaki
2023-02-06 | 10:00

Zimowe smaki

Zimowy Sekret, Imbir z pomarańczą i pigwą, Malina klasyczna lub z dodatkami - to pyszne propozycje z linii Herbaciany Ogród, które przypadną do gustu fanom owocowo-ziołowych
Żywienie Kulinarne trendy na rok 2023
2023-01-31 | 11:00

Kulinarne trendy na rok 2023

Minione miesiące stały pod znakiem matchy, roślinnych alternatyw mięsa i dań w wersji air fry, na punkcie których oszalał cały świat. Wraz z podsumowaniem roku przychodzi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Niemcy planują złagodzić stanowisko wobec posiadania marihuany na własny użytek. Dr P. Kładoczny: W Polsce wystarczyłaby po prostu dekryminalizacja

– Dekryminalizacja marihuany, która jest niewątpliwie łagodniejsza i mniej uzależniająca niż alkohol, mogłaby spowodować, że ludzie nie wchodziliby w dopalacze, które były wielkim problemem właśnie dlatego, że nie można było zapalić tzw. jointa – mówi dr Piotr Kładoczny, wiceprezes Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. Jak ocenia, trwające w Niemczech prace legislacyjne dotyczące legalizacji niewielkich ilości marihuany na własny użytek raczej nie wpłyną na polskie podejście do tej kwestii. Jednak problem istnieje i wymaga rozwiązania, ponieważ w Polsce po nowelizacji przepisów z 2000 roku liczba spraw o posiadanie marihuany wzrosła siedmiokrotnie, przy czym nie przełożyło się to na efektywność walki z przestępczością narkotykową.

Moda

Oversizowe garnitury, dżins, koronki i kwiaty 3D najważniejszymi trendami w modzie na sezon wiosna/lato 2023. W kolorystyce dominują odcienie świeże, soczyste i energetyczne

Na pokazach największych marek królują obecnie garnitury, oversizowe marynarki, spodnie z wysokim stanem i szeroką nogawką oraz buty na koturnach. Wśród trendów dedykowanych na najbliższe miesiące są również sukienki i bluzki – koniecznie ozdobione falbankami, koronkami, kwiatami 3D i bufkami. Ze zdwojoną siłą do łask powracają ażury, elementy przezroczyste i frędzle. Absolutnym must have sezonu wiosna/lato 2023 będą ubrania w najmodniejszym obecnie kolorze – viva magenta. To połączenie czerwieni i różu, które przyciąga uwagę, dodaje energii i doskonale sprawdza się w przypadku różnych elementów garderoby.

Transport

Inflacja nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem. Szukają atrakcyjnych ofert, ale niekoniecznie najtańszych

Inflacja dotyka także branżę turystyczną – w ubiegłym roku odnotowano wzrost cen paliwa lotniczego, w wielu krajach rosły też koszty żywności i noclegów, co przełożyło się na wyższe ceny wycieczek, biletów lotniczych i rezerwacji. I choć to może wpływać na częstotliwość wyjazdów, nie oznacza to, że Polacy rezygnują z wypoczynku za granicą czy wybierają wyłącznie najtańsze oferty. – Polacy wolą wydawać pieniądze na podróże, które dają wspomnienia, niż na rzeczy, które zostają z nami na krótszy czas – mówi Deniz Rymkiewicz, rzecznik prasowy eSky.pl.