Komunikaty PR

Odkryj moc koloru z ARTU podczas Warsaw Home w PTAK EXPO

2024-10-18  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już 23 – 26 października najwięksi producenci i dystrybutorzy wyposażenia wnętrz zachwycą zwiedzających tragi Warsaw Home swoimi nowościami produktowymi. Wśród wystawców nie mogło zabraknąć marki ARTU, która na stoisku E4.35 odkryje przed wszystkimi niesamowitą moc płynącą z koloru.

Znana ze współpracy ze światowej renomy projektantami, jak Moritz Putzier czy Pablo Regaño, ponadczasowego i uniwersalnego wzornictwa oraz wysokiej jakości wykonania marka ARTU dostarcza na rynek sofy, krzesła, stołki i stoły, które łączą funkcjonalność z estetyką. Meble ARTU są wzorem współczesnego wzornictwa meblowego. Starannie wykonanym, stylowym, a zarazem nowoczesnym przedmiotem, który podnosi rangę każdej przestrzeni, zarówno publicznej, jak i mieszkalnej. Płynnie łącząc innowację z wyrafinowaniem, wyznaczają nowe standardy dla wymagających entuzjastów nowoczesnego stylu życia. Przekonać się o tym będzie można podczas tegorocznej edycji Warsaw Home w EXPO PTAK – 23-26 października, gdzie na stoisku E4.35 marka zaprezentuje swoje kultowe już produkty, jak i nowości poszerzające portfolio. Wszystko to w ekscentrycznej, barwnej oprawie, która w pełni oddaje nowoczesny charakter mebli ARTU.

Jakie zatem produkty będziemy mogli obejrzeć na żywo? To z pewnością zaprojektowane przez Pablo Regaño krzesło Cesto, którego wyjątkowy kształt, inspirowany jak sama nazwa wskazuje koszem, idzie w parze z prostą, ergonomiczną konstrukcją, a także kultowe krzesło Lymmy projektu studia Levantin oraz krzesła i taborety z zaprojektowanej przez niemieckiego projektanta Moritza Putziera kolekcji Tap Tap w zupełnie nowej odsłonie. Te ostatnie przyciągają uwagę dzięki precyzyjnie wykonanym detalom i zabawnym wykorzystanym geometrycznym kształtom i proporcjom, które nadają każdemu elementowi niekonwencjonalny charakter.

Na stoisku Artu nie zabraknie też mebli tapicerowanych. Ten segment oferty marki dumnie reprezentować będą sofy i fotele, w tym także biurowe z serii Lover, w których nie sposób nie zakochać się od pierwszego wejrzenia. Zaprojektowana została przez hiszpańskiego projektanta Pablo Regaño, który zainspirował się do jej stworzenia obrazami i rzeźbami kolumbijskiego artysty Fernando Botero, a dokładnie jego obrazem „Lovers”. Dysproporcje obiektów w pracach Botera zostały wykorzystane w projekcie mebli, nadając przedmiotom kolekcji przyjemny, zaokrąglony kształt oraz szczególną miękkość i wygodę użytkowania. Uzupełnią je meble wypoczynkowe ze znanej i lubianej kolekcji Moss projektu Pavla Vetrova, której miękkie, opływowe kształty, inspirowane kamieniami i drewnem porosłymi mchem, zachęcają do zanurzenia się w ich przytulności.

Całość ekspozycji uzupełnią krzesła, krzesła barowe i półbarowe z zaprojektowanej przez Moritza Putziera serii Eddie oraz stoliki kawowe Beads. Eddie to nowoczesne i stylowe krzesła do codziennego użytku. Dzięki możliwości układania w stosy i wygodnemu siedzisku koncepcja krzesła dostosowuje się do nowoczesnego środowiska życia, dzięki czemu jest prawdziwie wszechstronnym rozwiązaniem do domu, ale także do biur lub przestrzeni publicznych. Miękki język designu sprawia, że krzesło jest przyjaznym i lubianym towarzyszem, który dobrze komponuje się z różnymi scenariuszami pomieszczeń, czego najlepszym przykładem będzie koncepcja ekspozycyjna stoiska ARTU na Warsaw Home, na które już dziś wszystkich serdecznie zapraszamy.

Więcej na: www.artu.works

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.