ODKRYJ PEPSI ELECTRIC BLUE
Do oferty marki Pepsi dołączyła elektryzująca nowość – Pepsi Electric Blue. Napój wyróżnia się swoim niebieskim kolorem i przyjemnie cytrusowym smakiem. To doskonała propozycja dla osób, które są „spragnione więcej” i poszukują zaskakujących nowości. Pepsi Electric Blue to limitowany wariant w letnim, orzeźwiającym i nieoczywistym wydaniu, której nie można przegapić. Produkt dostępny jest od czerwca w sieci sklepów Żabka, następnie od lipca będzie w pełnej sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Pepsi Electric Blue to produkt limitowany, który może zniknąć, zanim zdążymy doświadczyć jego smaku. Nowość od Pepsi to zaskakujący napój o elektryzująco niebieskim kolorze i intensywnym cytrusowym smaku. To doskonały wybór na chwile, kiedy poszukujemy czegoś nieoczywistego i orzeźwiającego, co podniesie każdą okazję na wyższy poziom. Nowość dostępna jest w wariancie zero cukru, zapewniając przy tym maksymalną przyjemność smaku.
Pepsi Electric Blue to nowy, limitowany napój w portfolio Pepsi, który dostępny będzie wyłącznie w określonym okresie w Polsce. Aby móc podkreślić ten aspekt i zbudować sprawnie widoczność produktu na rynku, będzie wspierany on szeroką kampanią marketingową pod hasłem „Złap ją, zanim zniknie”. W ramach naszych realizacji zaplanowaliśmy działania zarówno reklamowe w digitalu jak i aktywacje influencerskie, oraz PR – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.
Nowa Pepsi Electric Blue zaskakuje nie tylko samym smakiem, ale także wyróżniającym się opakowaniem. Charakterystyczny niebiesko-czarny kolor przyciąga wzrok i idealnie oddaje elektryzujący charakter napoju. Ta limitowana edycja dostępna będzie w sprzedaży od czerwca w sieci sklepów Żabka, zaś od lipca budowana będzie jej pełna dystrybucja na rynku. Produkt będzie w sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów. Złap ją, zanim zniknie i nie przegap niepowtarzalnej szansy na doświadczenie elektryzującej przyjemności wspólnie z Pepsi Electric Blue!

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.